mouzurx en levenquote:
nee, dat wordt hem nietquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:20 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik pannekoeken (fuck nieuwe spelling) met pindakaas eet krijg ik ook allemaal rare gezichten en denigrerende woorden
En dat terwijl het echtis.
JAhh!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd die combie roeleert de pan uit eventueel met hageslag
Waar maak je je druk om? Je hoeft het zelf toch niet te eten...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef Rozevla het volgende:
Zo vies vind ik dat
Bijvoorbeeld
Broodje pindakaas met hagelslag
Of jam met hagelslag
Of van die ranzige over volle broodjes zodat een persoon ze hele bek onder de eier salade zit
Mensen en hun eet combi`s en gewoontesbah
lolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef PeZu het volgende:
pindakaas met:
-vlokken
-poedersuiker
-suiker
-sambal
-aromat
-uitegbakken uitjes
- corn flakes
- borrelnootjes
prima te combineren dat pindkaas
wtfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn vader deed vaak friet in de erwtensoep
Ja best vaag he. Zo met zo'n frietje dippen in de soep en dan eten. Soms zelfs frieten doormidden en dan gewoon in de soepquote:
Da's wel lekker zo af en toe ja. En dan eerst de ene boterham insmeren met pindasaus, en de andere met mayoquote:eenbroodje patat is btw wel extreem lekker
Met wat yoghurt, paprikapoeder en whisky cocktailsaus...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf
eenbroodje patat is btw wel extreem lekker
of bij je broodje shoarma/kebab de patat er tussen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Met wat yoghurt, paprikapoeder en whisky cocktailsaus...
Wel even die gore peper er uit mikken. Dan is 'iequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Idd stokbrood met friet, vlees, saus en groente. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wel even die gore peper er uit mikken. Dan is 'ie
Gadverdammequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Idd stokbrood met friet, vlees, saus en groente. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Ik heb het een keer meegemaakt dat iemand stroop bij zijn gebakken zeetong wou. beetje zonde van de 45 gulden toendertijd. Maar ja, klant is koningquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef IkWilbert het volgende:
Mijn vriendin is dol op pannekoeken met zout.
Een kennis van mij doet altijd stroop bij de bakworst...
witbrood met roomboter that isquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
of bij je broodje shoarma/kebab de patat er tussen doen
Broodje watquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:48 schreef DroogDok het volgende:
Over rare combinaties gesproken: weleens een broodje kapsalon gehad?
Zal wel een broodje met was en haarlak zijn ofzoquote:
Een kapsalon is een aluminium bakje met daarin shoarma, patat, kaas, salade en saus in laagjes en is vooral in de regio Rotterdam populair. De naam komt van een lokale kapperszaak die steevast een gerecht met de combinatie van deze ingrediënten bestelde.quote:
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Latz het volgende:
broodje tonijn + mosterd + hagelslag + bruine bonen= een aanrader.
Zo eet een vriend van me bij alles appelmoes, ook bij macaroniquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ach, mijn broer at vroeger curry bij alles zodoende ook stammpot
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef tequi3 het volgende:
Naturel chips + Curry + mayo + chillie poeder + knoflookpoeder + peper + paprika poeder. OMG!
guust flaterquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef tonja het volgende:
Aardbeien gesmoord in mayonaise met stokvis!
wtf is stokvis?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef tonja het volgende:
Aardbeien gesmoord in mayonaise met stokvis!
Toast met champignonsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef hardromacore het volgende:
Broodje Champignons
Dat vind ik ook lekkerquote:
Huh? Dacht altijd dat ze er die haring mee bedoelde die zo opgerold met een stokje erdoor in azijn bewaard werd.quote:
Dat ga ik zo eens even proberenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef Rozevla het volgende:
Nog een nog een
Collega opt werk : Broodje kipfilet / sla / sambal en ketchup
Dat is rolmopsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:25 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Huh? Dacht altijd dat ze er die haring mee bedoelde die zo opgerold met een stokje erdoor in azijn bewaard werd.
das mss nog wel lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef DaneV het volgende:
Op mijn werk hadden ze ook weer wat nieuws. Een broodje dat eruit zag als een kaasbroodje met bladerdeeg, bleek het later een BROODJE MACARONI![]()
te zijn.... Hoe kom je erbij....
echt in wat voor bekrompen wereld leef jijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Het mooiste is nog het broodje gezond, dat vol met ongezonde vetten zit vaak witbrood betreft (een bol gist dus, met totaal geen voedingsstoffen) en dan denken mensen dat een plakje ei en wat sla het gezonder maakt zeker
praat maar wijs joh, enige wat jij in de koelkast hebt staan is..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Het mooiste is nog het broodje gezond, dat vol met ongezonde vetten zit vaak witbrood betreft (een bol gist dus, met totaal geen voedingsstoffen) en dan denken mensen dat een plakje ei en wat sla het gezonder maakt zeker
Vroeger at ik weleens pindakaas met suikerOf macaroni met suiker... nou dat doen we nu niet meer maar goed ik zat toen in de groei he.
Weet je wat lekkere broodjes zijn? Van die vierkante kleine bruine bolletjes (niet gekleurd bruin nee) met allemaal zaden en pitten erop, heerlijk zijn die dingen
Als jij denkt dat een broodje gezond, gezond is..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt in wat voor bekrompen wereld leef jij_!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een broodje gezond, gezond is..
Dan ben jij nog bekrompiger dan een rups.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
praat maar wijs joh, enige wat jij in de koelkast hebt staan is..
[ afbeelding ]
![]()
Sloavink!!1quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
praat maar wijs joh, enige wat jij in de koelkast hebt staan is..
[ afbeelding ]
![]()
Nee ik wéét dat witbrood zoveel slechter is "DAN" bruin brood.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij denkt dat brondjes gezond enkel en alleen met witbrood worden gemaakt n_!
en jij denkt dat al het wit brood zoveel slechter is als bruin brood_!
ZOMG!! Die zoete drankjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broodn00b alert!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik wéét dat witbrood zoveel slechter is "DAN" bruin brood.
dream onquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo ranzig hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef DroogDok het volgende:
Een kapsalon is een aluminium bakje met daarin shoarma, patat, kaas, salade en saus in laagjes en is vooral in de regio Rotterdam populair. De naam komt van een lokale kapperszaak die steevast een gerecht met de combinatie van deze ingrediënten bestelde.
Tientallen jaar geleden zat m'n moeder in de Sint-Romboutskerk te Mechelen: de preek ging over ondankbaarheid: hij had een zwerver aan de deur gehad, die vroeg om brood, en toen hij hem het gaf zei de zwerver, nee, ik eet enkel bruin brood.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ZOETE DRANKJES? ..................................gast dat is niet meer dan water met 60% echt vruchtensap..gek..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ZOMG!! Die zoete drankjesWeet je hoe slecht!11
In dit geval heeft de zwerver gelijk gehad, er zitten namelijk geen voedingsstoffen in witbrood.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:13 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Tientallen jaar geleden zat m'n moeder in de Sint-Romboutskerk te Mechelen: de preek ging over ondankbaarheid: hij had een zwerver aan de deur gehad, die vroeg om brood, en toen hij hem het gaf zei de zwerver, nee, ik eet enkel bruin brood.
Ging verdeurie over haar vader.
Zeg BG ik dacht een maandje of 2 terug een topic van jou gezien te hebben over de mcdonalds ..... hoezo ga je daar eten als je zo oplet of je eten wel gezond is?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In dit geval heeft de zwerver gelijk gehad, er zitten namelijk geen voedingsstoffen in witbrood.
Wat heeft iemand die honger heeft aan witbrood? Je maag vullen? Waarom denk je dat de maag signalen doorgeeft van honger? (niet trek, en niet knorren dat is iets anders) Omdat je een gebrek aan voedingsstoffen hebt op dat moment, een zwerver witbrood geven is echt het toppunt van domheid.
Kapsalon vind ik echtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo ranzig heDie combinatie met kaas
Kankerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn broertje kan er ook wat van, die gooit altijd kroepoek door z'n vla
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef IkWilbert het volgende:
Mijn vriendin is dol op pannekoeken met zout.
Een kennis van mij doet altijd stroop bij de bakworst...
of met mayoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:09 schreef missmayo het volgende:
[..]
of pannenkoeken met appelmoes...
weet je wat jij zou meten doen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:13 schreef BaajGuardian het volgende:
sukkelige kutkoters hier die nog echt denken dat witbrood 'niet' ongezond isjullie ouders zouden jullie opnieuw moeten bakken want jullie zijn echt te dom, komt niet goed straks...allemaal in de zorg.
het enige verschil tussen witbrood en bruinbrood is wat vezelsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:13 schreef BaajGuardian het volgende:
sukkelige kutkoters hier die nog echt denken dat witbrood 'niet' ongezond isjullie ouders zouden jullie opnieuw moeten bakken want jullie zijn echt te dom, komt niet goed straks...allemaal in de zorg.
Leg je er nou maar bij neer BG; Wij zijn allemaal stuk voor stuk witbrood etende zielepoten met wie het nooit meer goedkomt. Jij kan daar ondanks je superieure intellect en talent helemaal niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:13 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
- pannekoeken met pindakaas erop.
Hee Guustavlatorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat jij zou meten doen?
j ewat minder druk maken
Trek je toch niks aan van de blue band witbrood jeugd....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:13 schreef BaajGuardian het volgende:
haring met slagroomquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef Saekerhett het volgende:
Ik eet altijd frikandel met slagroom
Ik heb het iig geprobeerd, en wanneer jullie met maagkrampen in bed liggen, loop ik langs met een wasbordje en lach ik jullie gehandicapten uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Leg je er nou maar bij neer BG; Wij zijn allemaal stuk voor stuk witbrood etende zielepoten met wie het nooit meer goedkomt. Jij kan daar ondanks je superieure intellect en talent helemaal niets aan veranderen.
Bruinbrood smaakt inderdaad best lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Trek je toch niks aan van de blue band witbrood jeugd....![]()
Bruinbrood heeft smaak, wit brood niet echt.
Jij klinkt alsof je dyslectisch bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:22 schreef snorfiets het volgende:
Hehe, baajdaurdian klinkt echt alsof ie een schoenzool is
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
- pannekoeken met pindakaas erop.
- Broodje hamburger met kipkerrie salade
- Broodje kipkerrie met kookworst
- rijst met banaan
enzovoort enzovoort![]()
Ben ik niet, ik had gewoon je naam expres een beetje verkeerd getypt zodat het leek alsof ik er geen moer om gaf!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij klinkt alsof je dyslectisch bent.
Traditioneel nederlands wit brood uit de winkel smaakt vaak naar niets, als je het (dus niet dat zelfde brood dat je in de winkel ook kan kopen) zelf bakt heeft het wel degelijk smaak.quote:Bruinbrood heeft smaak, wit brood niet echt.
5 euroquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou nog liever terpentine drinken dan een lap witbrood te eten.
Maar eigenlijk geef je er geen moer om, want je doet nu alsof je er een moer om gaf maar je tiept een korter berichtje dan de vorige dus geef je een minder moer om en die x is zeg maar een soort neppe moer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:32 schreef snorfiets het volgende:
Klopt, ik geef er wel een moer om, maar eerder deed ik alsof dat niet zo was zodat mensen denken dat ik cool ben.
Beetje mislukt alleen volgens mij.
x
Smaak of niet, boeit niet. Wit brood heeft simpelweg geen voedingstoffen, je kunt net zo goed as uit de vullis gaan eten als je witbrood eet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:34 schreef Deliah het volgende:
[..]
Traditioneel nederlands wit brood uit de winkel smaakt vaak naar niets, als je het (dus niet dat zelfde brood dat je in de winkel ook kan kopen) zelf bakt heeft het wel degelijk smaak.
Dat bruine brood dat je in de winkel vaak kan kopen heeft overigens ook niet echt smaak.
Niet, want daar kan je amper pasta op smerenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Smaak of niet, boeit niet. Wit brood heeft simpelweg geen voedingstoffen, je kunt net zo goed as uit de vullis gaan eten als je witbrood eet.
Jawel. Met een houten paplepel kan je overal op smeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:44 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Niet, want daar kan je amper pasta op smeren
Ik eet altijd eerst twee broodjes jam en dn heb ik ontiegelijk zin in twee broodjes kaas, nog nooit samen geprobeerdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:17 schreef ELdudeness het volgende:
Er gaat niets boven kaas met jam erop.
Sinds wanneer zijn koolhydraten geen voedingsstoffen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Wit brood heeft simpelweg geen voedingstoffen
Kampioentjes?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Had ik hier al gezegd dat die kleine vierkante bruine harde bollen met zaden en pitten erop super lekker zijn?
WTF?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef deepart het volgende:
Ik leef van de broodje pindakazen met hagelslagen
Ook lust ik graag
-een boterham salamie met komkommer..
-een boterham kaas met franse uittjes
-een broodje ongewasse sla met ei
-een coctail katchup
dat eten wij standaard.... ketchup en mayo bij de macaroni....quote:
Datzelfde kun je ook doen met rijstquote:Op maandag 28 januari 2008 04:49 schreef Morwen het volgende:
Macaroni met satesaus en een gebakken ei, zeer populair bij mijn laatste werkgever
beestjes!!! AAAAHquote:Op zondag 27 januari 2008 22:30 schreef MangoThee het volgende:
[..]
WTF?
Ongewassen sla?
Met de beestjes en al, als lekker extra stukje vlees?
Jij was er vroeg bijquote:Op maandag 28 januari 2008 07:52 schreef Pakspul het volgende:
[..]
beestjes!!! AAAAH
http://nl.wikipedia.org/wiki/Immuunsysteem
Ik heb een illegale sla kweek op zolder, 80 plantjes.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jij was er vroeg bij![]()
Maar ja, immuunsysteem.... Lekker, giftige blaadjes sla met beestjes.. Hmmm!
Psst. Verkopen?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb een illegale sla kweek op zolder, 80 plantjes.
Warme kak ook...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
Het stinkt trouwens wel als de tyfus, warme pindakaas...
Je moet je immuunsysteem ook trainen hequote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jij was er vroeg bij![]()
Maar ja, immuunsysteem.... Lekker, giftige blaadjes sla met beestjes.. Hmmm!
Dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 28 januari 2008 04:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat eten wij standaard.... ketchup en mayo bij de macaroni....
Je had nog nooit een boterham met hagelslag op?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:57 schreef makkie88 het volgende:
kep net boterham met hagelslag gegeten, smaakt goed(Y)
euhm.. vergeten er bij te zetten dat er ook pindakaas op zatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:02 schreef Descendant het volgende:
[..]
Je had nog nooit een boterham met hagelslag op?
euhm.. vergeten er bij te zetten dat er ook pindakaas op zatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:02 schreef Descendant het volgende:
[..]
Je had nog nooit een boterham met hagelslag op?
Mayo niet bij macaroni, maar ketchup daarentegenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |