mouzurx en levenquote:
nee, dat wordt hem nietquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:20 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik pannekoeken (fuck nieuwe spelling) met pindakaas eet krijg ik ook allemaal rare gezichten en denigrerende woorden
En dat terwijl het echtis.
JAhh!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd die combie roeleert de pan uit eventueel met hageslag
Waar maak je je druk om? Je hoeft het zelf toch niet te eten...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef Rozevla het volgende:
Zo vies vind ik dat
Bijvoorbeeld
Broodje pindakaas met hagelslag
Of jam met hagelslag
Of van die ranzige over volle broodjes zodat een persoon ze hele bek onder de eier salade zit
Mensen en hun eet combi`s en gewoontesbah
lolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef PeZu het volgende:
pindakaas met:
-vlokken
-poedersuiker
-suiker
-sambal
-aromat
-uitegbakken uitjes
- corn flakes
- borrelnootjes
prima te combineren dat pindkaas
wtfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn vader deed vaak friet in de erwtensoep
Ja best vaag he. Zo met zo'n frietje dippen in de soep en dan eten. Soms zelfs frieten doormidden en dan gewoon in de soepquote:
Da's wel lekker zo af en toe ja. En dan eerst de ene boterham insmeren met pindasaus, en de andere met mayoquote:eenbroodje patat is btw wel extreem lekker
Met wat yoghurt, paprikapoeder en whisky cocktailsaus...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf
eenbroodje patat is btw wel extreem lekker
of bij je broodje shoarma/kebab de patat er tussen doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Met wat yoghurt, paprikapoeder en whisky cocktailsaus...
Wel even die gore peper er uit mikken. Dan is 'iequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Idd stokbrood met friet, vlees, saus en groente. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wel even die gore peper er uit mikken. Dan is 'ie
Gadverdammequote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Idd stokbrood met friet, vlees, saus en groente. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Ik heb het een keer meegemaakt dat iemand stroop bij zijn gebakken zeetong wou. beetje zonde van de 45 gulden toendertijd. Maar ja, klant is koningquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef IkWilbert het volgende:
Mijn vriendin is dol op pannekoeken met zout.
Een kennis van mij doet altijd stroop bij de bakworst...
witbrood met roomboter that isquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
of bij je broodje shoarma/kebab de patat er tussen doen
Broodje watquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:48 schreef DroogDok het volgende:
Over rare combinaties gesproken: weleens een broodje kapsalon gehad?
Zal wel een broodje met was en haarlak zijn ofzoquote:
Een kapsalon is een aluminium bakje met daarin shoarma, patat, kaas, salade en saus in laagjes en is vooral in de regio Rotterdam populair. De naam komt van een lokale kapperszaak die steevast een gerecht met de combinatie van deze ingrediėnten bestelde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |