abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56298635
Hier verder met het geklets.
pi_56299396
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56299477
quote:
And as things fell apart, nobody paid much attention.
quote:
Wenn alles in Scherben fällt, niemandes war interessiert.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56299530
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een electro-hydraulic piloted control system en een electric-hydraulic multiplexed control system?
pi_56299664
quote:
Berlusconi zint op terugkeer

Silvio Berlusconi rekent op een terugkeer aan de macht in Italië. De voormalige rechtse premier zei dit nadat zijn voorganger Romano Prodi zijn ontslag had ingediend.

Prodi verloor een vertrouwensstemming in de Senaat.

De Senaat stemde gisteren met 161 tegen 156 stemmen en één onthouding tegen Romano Prodi.

Diens centrumlinkse regering heeft het twintig maanden uitgehouden. President Giorgio Napolitano heeft Prodi gevraagd aan te blijven als demissionair premier, terwijl er een oplossing voor de crisis wordt gezocht.

Napolitano kan een formateur aanwijzen, maar hij kan ook vervroegde verkiezingen uitschrijven. Behalve Silvio Berlusconi voelen weinig leidende politici daarvoor.

Berlusconi's partij is, volgens alle peilingen, de populairste. Berlusconi organiseerde na Prodi's val een feestje in zijn Romeinse woning en zei meteen te beginnen met het voorbereiden van een verkiezingscampagne.
http://www.parool.nl/nieuws/2008/JAN/25/buit1.html

http://www.youtube.com/watch?v=U6QeOqsxtsg
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:41:06 #6
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_56299897
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:22 schreef Fastmatti het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een electro-hydraulic piloted control system en een electric-hydraulic multiplexed control system?
meneer Google.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_56299998
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_56300013
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:45 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Berlusconi is gewoon stoer.
Leg je nu weer aas uit voor Klopkoek
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 14:46:44 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56300021
quote:
A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.
Carpe Libertatem
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:58:05 #10
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56300265
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Leg je nu weer aas uit voor Klopkoek
*Hap*

Berlusconi is een CORRUPTE fascist

*Hap*

Zo tevreden?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:07:03 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_56300437
quote:
Met een nieuwe botox behandeling kan die kerel nog tientallen jaren mee.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:12:20 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_56300545
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

[..]
Het songfestival win je hier tegenwoordig niet meer mee:
Es zittern die morschen Knochen
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_56301226
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:22 schreef Fastmatti het volgende:
Het ene wordt bestuurd, het ander gemultiplexed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:26:36 #15
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56301991
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56302093
quote:
Zelfs onze taal bestaat uit duizenden regeltjes. Vooral diegene die de regels rond d en t (die je dus hetzelfde uitspreekt) heeft bedachd mag tegen de muur.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:38:54 #17
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56302254
Wilders is echt een vuile leugenaar:

"Mensen krijgen meer geld in een uitkering dan als ze gaan werken"
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_56302326
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:31 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Zelfs onze taal bestaat uit duizenden regeltjes. Vooral diegene die de regels rond d en t (die je dus hetzelfde uitspreekt) heeft bedachd mag tegen de muur.
Integendeel. Het is taal, geen wiskunde.
pi_56302495
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders is echt een vuile leugenaar:

"Mensen krijgen meer geld in een uitkering dan als ze gaan werken"
Ach, als je uitgaat van part-timers klopt het wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_56302508
'Drie biggetjes te beledigend voor moslims'

ZOMG! Ik vond het al wat vreemd. Kennelijk betreft het slechts de inzending voor een of andere BETT Awards. Ik lees nergens iets over een verbod, waarmee Fok! en de Gazette wel mee komen en je kunt het geen dhimmitude, ofzo, noemen als je leest dat ook zwarte schapen te discriminerend zijn en dat de bouwsector door het biggetjes-verhaal een slechte naam krijgt.

Het is absurd, maar bovenal gaat het echt nergens over.
pi_56303076
The Nasdaq is currently down 17% since peaking 12 weeks ago. For some perspective, today's chart presents the current trend of the Nasdaq. Today's chart illustrates that the Nasdaq still remains within its four-year uptrend. This is due in no small part to the inter-meeting, 75 basis-point cut in the fed funds rate that occurred earlier this week. Regardless, the Nasdaq is currently testing support (green line).
pi_56303918
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Integendeel. Het is taal, geen wiskunde.
Nederlands is gewoon een kuttaal.
pi_56304133
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:05 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Tja voor jou is iets natuurlijk al vrij snel kut .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56304287
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:05 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Doe niet zo gek. Waarom zou Nederlands een kuttaal zijn? Toegegeven, de Duitse naamvallen zijn om jaloers op te zijn, maar Nederlands doet er niet voor onder. Allemaal rare regels, uitzonderingen, woorden met geschiedenis, dat is toch mooi?
pi_56304339
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:23 schreef Monidique het volgende:

[..]

Doe niet zo gek. Waarom zou Nederlands een kuttaal zijn? Toegegeven, de Duitse naamvallen zijn om jaloers op te zijn, maar Nederlands doet er niet voor onder. Allemaal rare regels, uitzonderingen, woorden met geschiedenis, dat is toch mooi?
Die naamvallen zijn ook zo'n leuke. Ze zijn afgeschaft, maar niet helemaal natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')