Gewoon een prima aanvulling, meer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat Landzaat de verlosser is.
Je moet Jorien niet zo serieus nemen. Volgens mij is hij niet helemaal 100.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat Landzaat de verlosser is.
Ik was altijd wel fan van hemquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:02 schreef Radegast het volgende:
David Connolly mag weg bij Sunderland.
Zou wel mooi zijn, maar ik zou niet weten wie er nog een directe versterking zou kunnen zijn én haalbaar is. Koevermans of N'Kufo zou ik graag naast Makaay zien, maar PSV en Twente kennende vragen ze daar minimaal 10 miljoen voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
Willen de Feyenoorders hier trouwens nog extra spelers toegevoegd zien aan de selectie? Verdediger ongetwijfeld, maar een spits is misschien ook wel verstandig. Als Makaay wegvalt (je weet maar nooit), dan is er totaal geen vervanging.
Dan maar niks halen. N'Kufo halen betekent weggegooid geld/quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:11 schreef De.Kromme het volgende:
Klopt, maar een jongere spits is al helemaal onbetaalbaar.
mooie goals maakt die welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ze moeten geert den ouden halen, heeft er net zoveel gescoord als de club topscoorder van psv !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |