Gewoon een prima aanvulling, meer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat Landzaat de verlosser is.
Je moet Jorien niet zo serieus nemen. Volgens mij is hij niet helemaal 100.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat Landzaat de verlosser is.
Ik was altijd wel fan van hemquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:02 schreef Radegast het volgende:
David Connolly mag weg bij Sunderland.
Zou wel mooi zijn, maar ik zou niet weten wie er nog een directe versterking zou kunnen zijn én haalbaar is. Koevermans of N'Kufo zou ik graag naast Makaay zien, maar PSV en Twente kennende vragen ze daar minimaal 10 miljoen voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
Willen de Feyenoorders hier trouwens nog extra spelers toegevoegd zien aan de selectie? Verdediger ongetwijfeld, maar een spits is misschien ook wel verstandig. Als Makaay wegvalt (je weet maar nooit), dan is er totaal geen vervanging.
Dan maar niks halen. N'Kufo halen betekent weggegooid geld/quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:11 schreef De.Kromme het volgende:
Klopt, maar een jongere spits is al helemaal onbetaalbaar.
mooie goals maakt die welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ze moeten geert den ouden halen, heeft er net zoveel gescoord als de club topscoorder van psv !
quote:Op zondag 27 januari 2008 08:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Landzaat zou meer verdienen bij Feyenoord dan Luque bij Ajax.
Als die de bal durft te pakken ga ik keihard fluiten!quote:
Dan hoop ik dat je naast me staat, pleur ik je de gracht in.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als die de bal durft te pakken ga ik keihard fluiten!
Die bokkenlul moet alleen nog de trein naar brabant pakken en verder niks!!
Met de nadruk op 'zou' ja. Alsof van Geel precies weet wat ie bij Feyenoord verdient...quote:Op zondag 27 januari 2008 08:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is daar de bron van? Zou opmerkelijk zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 08:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Feyenoord.nl staat ie in ieder geval in de vermoedelijke opstelling. Ik neem aan dat ie gewoon speelt.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:10 schreef venomsnake het volgende:
is er trouwens al wat meer bekend over het wel of niet meespelen van De Cler?
Telegraaf.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is daar de bron van? Zou opmerkelijk zijn.
quote:Bij Ajax werd met lichte verbazing gereageerd op de transfer van Denny Landzaat naar Feyenoord. De oud-speler van Wigan Athletic zag enkele weken terug om persoonlijke redenen af van een transfer naar Amsterdam, waar men sowieso niet in staat was om aan zijn financiële eisen te voldoen.
“Ik keek er inderdaad van op”, geeft Van Geel toe in de ochtendkrant. Naar verluidt gaat Landzaat in Rotterdam-Zuid meer verdienen dan Albert Luque, de best verdienende Ajacied. “Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af.”
Oke, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Op Feyenoord.nl staat ie in ieder geval in de vermoedelijke opstelling. Ik neem aan dat ie gewoon speelt.
Waarom omdat ik hem het liefst niet in Feyenoord 1 wil zien en dus daarom liever andere mensen die penal laat nemen??quote:Op zondag 27 januari 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je naast me staat, pleur ik je de gracht in.
Vreemd, geloof er ook weinig van.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Telegraaf.
Maar het zijn alleen de woorden van van Geel, en dan doelt ie op t feit dat zij m wilde halen maar niet aan zijn salariseisen konden voldoen. Hij gaat er dus van uit dat ie bij Feyenoord exact verdient wat ze bij ajax niet wilde betalen.
Ik geloof t niet in ieder geval.
edit:
[..]
quote:''Met Luque waren we al weken bezig," bevestigt Bosz. ''Maar die jongen verdient een gigantisch salaris en daar konden wij simpelweg niet aan voldoen. En zoals bekend heeft Ajax meer financiële middelen dan Feyenoord. Met dat soort concurrentie heb je te maken, in zowel binnen- als buitenland.", aldus Bosz.
Geniaal team maar waar laten we mensen als Nicky Hofs?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich lijkt dit mij wel een goede opstelling:
----------------------------------------Makaay-----------------------------------
-------------------------------------De Guzman----------------------------------
Bruins------------------------------------------------------------------------Slory
------------------------Van Bronckhorst----Landzaat--------------------------
De Cler---------------Hofland-----------------Hansson?---------------Greene
--------------------------------------Timmer----------------------------------------
4-5-1 dus met een vrije rol voor De Guzman die zich kan laten inzakken, en Bruins en Slory die mee opkomen als dit mogelijk is, en De Cler en Greene die in een aanvalssituatie de posities van Bruins en Slory overnemen, met Van Bronckhorst en Landzaat dus als controlerende middenvelders.
Hofs kan wel samen met Slory strijden om die plek. Daar kan ie best uit de voeten denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Geniaal team maar waar laten we mensen als Nicky Hofs?
Martinquote:Via een persbericht heeft Feyenoord laten weten ontstemd te zijn over de tendentieuze uitlatingen van Martin van Geel in De Telegraaf. Van Geel liet weten verbaasd te zijn omdat Feyenoord hem 'meer zou betalen dan Luque bij Ajax verdient.' Feyenoord: De opmerkingen van Van Geel zijn niet alleen feitelijk onjuist, maar ook tendentieus. Feyenoord hecht aan een goede bestuurlijke relatie met de Amsterdamse club en heeft om die reden haar onvrede over de uitlatingen kenbaar gemaakt bij Ajax.
Feyenoord Netwerk
Denny Landzaat verdient bij Feyenoord een salaris conform de binnen de club geldende norm voor spelers van een dergelijk kaliber. Saillant is dat die norm er mede de reden voor is geweest dat het deze zomer niet tot een overeenkomst kwam tussen Feyenoord en eerder genoemde Luque, wiens salariswensen beduidend hoger lagen. Daarnaast liet de kersverse Feyenoorder Denny Landzaat tijdens zijn perspresentatie weten voor Feyenoord te hebben gekozen ‘vanwege de slagvaardigheid en daadkracht van de club’. De directie van Wigan Athletic meldde Feyenoord na het afsluiten van de transfer bovendien te elfder ure een verhoogd bod van de Amsterdamse club te hebben ontvangen, maar tevens dat zij de reeds getekende transferovereenkomst met Feyenoord gewoon zou respecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |