Wordt genieten als Ooijer tekent danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er last van heb als die Landzaat begint te praten? Godver mn haren gaan recht overeind staan, wat tering accent heb die gozer.
Die begint met 0,0 krediet..
Ze moeten m ook geen interviews laten geven, alleen schriftelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Ben ik trouwens de enige die er last van heb als die Landzaat begint te praten? Godver mn haren gaan recht overeind staan, wat tering accent heb die gozer.
Zo is het.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Walgelijk kutaccent idd, maar elke speler begint met 0,0 krediet, dat staat los van z'n accent.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:41 schreef Staanplaats het volgende:
Jammer, als het waar is.quote:Carlzon: 'Geen Hansson-Feyenoord-link'
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 26 januari om 13:49
De link tussen Petter Hansson en Feyenoord kan voorlopig in de koelkast te worden gestopt. Afgelopen week ging in Rotterdam-Zuid het gerucht dat de nummer drie van de Eredivisie belangstelling zou hebben voor de verdediger van Stade Rennes. Zijn zaakwaarnemer bestrijdt dit echter. Klik hier! “Het zijn slechts geruchten”, heldert Kent Carlzon op tegenover Sportweek. “Ik heb gehoord dat Petter in Nederland aan Feyenoord wordt gelinkt, maar zover ik weet is er niks concreet. Met mij is in ieder geval geen contact opgenomen”, aldus de belangenbehartiger.
Hansson is sinds zijn vertrek bij SC Heerenveen ook een vaste waarde in Frankrijk. Een half jaar Ligue 1 leverde de Zweedse international (dertig caps) negentien wedstrijden en één doelpunt op. Bij Rennes heeft hij nog een overeenkomst lopen tot juni 2010.
Zat laatst toevallig op de Sparta jeugd-site, en hij assisteert daar de A1 las ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
deeltijd scout dacht ik. Maar Kiprich is onze scout in Hongarije toch?
Dat zou ook prima zijn ja, en dan evt. in de zomer weer verder kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
Hoop stiekem dat Feyenoord gewoon Boulahrouz voor een half jaar huurt. Sta in principe niet positief tegenover huren, maar in dit geval zou huur geen speler in de weg lopen omdat Vlaar geblesseerd is.
Zou perfect zijn idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
Hoop stiekem dat Feyenoord gewoon Boulahrouz voor een half jaar huurt. Sta in principe niet positief tegenover huren, maar in dit geval zou huur geen speler in de weg lopen omdat Vlaar geblesseerd is.
Langer, aangezien die pas in de zomer weer kan trainen.quote:Hoe gaat het eigenlijk met Vlaar? Hij zou in eerste instantie een half jaar weg zijn, maar heb niet de indruk dat ie dat gaat halen.
Toch wel goed gedaan inderdaad. Mensen blijven wel zeiken op Bosz, maar dat is niet altijd terecht. Credits done to where it's due. Ajax had Landzaat graag gehad, en moet nu diep in de buidel tasten voor Engelaar. Op dat vlak hebben we dit seizoen iig wel gewonnen van Ajax. Stom eigenlijk als dat doorgaat, jeugdspeler van Feyenoord naar Ajax, en een jeugdspeler van Ajax naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:42 schreef DivineJester het volgende:
Ah, toch nog Landzaat dus, wel een aardige koop, zeker als ie tussen de ¤700.000 en ¤1.000.000 heeft gekost. Ook dit heeft Bosz toch weer redelijk onder de radar geregeld...
De wereld zit tegenwoordig gek in elkaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch wel goed gedaan inderdaad. Mensen blijven wel zeiken op Bosz, maar dat is niet altijd terecht. Credits done to where it's due. Ajax had Landzaat graag gehad, en moet nu diep in de buidel tasten voor Engelaar. Op dat vlak hebben we dit seizoen iig wel gewonnen van Ajax. Stom eigenlijk als dat doorgaat, jeugdspeler van Feyenoord naar Ajax, en een jeugdspeler van Ajax naar Feyenoord.
Daar is hij wel aardig mee bezig. Ik vind het ook wel fijn om te zien dat er geen paniekerige transfers worden afgesloten, het lijkt alsof ze gewoon een goede lijn hebben uitgezet en de rust nemen om die te volgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Happel het volgende:
[..]
De wereld zit tegenwoordig gek in elkaar.
Bosz blijft een boklul eerste klas, maar moet gewoon het vertrouwen en de tijd krijgen dit seizoen. Laat hem maar bewijzen dat hij wel de geschikte man is voor Feijenoord.
Maar kan je een speler huren, die gehuurd is dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Vlaar? Hij zou in eerste instantie een half jaar weg zijn, maar heb niet de indruk dat ie dat gaat halen.
Ohja natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar kan je een speler huren, die gehuurd is dan?
Onderhuur???quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk.Weet ik eigenlijk niet.
Mag niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk.Weet ik eigenlijk niet.
Net of Makaay geen pingel kan nemenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:52 schreef RedGuy het volgende:
Landzaat mag de penalty's wel nemen, aangezien hij bijna nooit mist.
Een zekerheidje erbij.
En anders hebben we Lucius nog.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of Makaay geen pingel kan nemen
Leuk dat je denkt dat Landzaat de verlosser is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen gaan wij winnen
[ afbeelding ]
![]()
Op het middenveld hebben we nu wel genoeg spelers.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:54 schreef RedGuy het volgende:
Ik lees dat Mika Vayrynen sinds tijden weer bij de selectie van PSV zit, dat is vast nog steeds een hele goede voetballer. Ik zie hem graag komen.
Jammer van het lichte Eskilstunaanse accent die hij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |