4 love games op eigen serve is niet slecht neequote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:34 schreef Appeltjesmoes het volgende:
afgezien van die ene zwakke game (8ste) waarin ze 3 DF sloeg en gebroken werd, speelt Maria wel zeer netjes.
Na 7 en daarna na iedere 9 games (zoals overal). Die ene keer 7 is i.v.m. het inslaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:57 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Doen ze op het AO de ballen vervangen na 8 games? Ik dacht altijd dat ze dat na 7 games deden....![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 05:16 schreef Ambrosius het volgende:
22 games verloren in heel het toernooi, dat lijkt me een dik record.
quote:
Dat is de hedendaagse topsport he?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:05 schreef N.i.c.k het volgende:
Het bedankrondje va Maria was prachtig, tranen in mijn ogen. Een pretentieus verhaaltje, geheel voorgekauwd door haar pr-figuur.
Mariaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:39 schreef Wopper1 het volgende:
Heb Ana niet horen piepen met haar schoenen![]()
.
Mag hopen dat ze een keer snel en hard gepaald wordt door die Roddick van jou, is dat gedweep ook snel ten einde.quote:
Oud nieuws ( ex luffers)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:00 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze een keer snel en hard gepaald wordt door die Roddick van jou, is dat gedweep ook snel ten einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |