Hand voor je mond!quote:
Goed zo!quote:
die komen weer op tvquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef Kuukske het volgende:
De Lama's hebben hier toch weinig mee vandoen?
Dat kijk ik nooit.quote:
Weet je iig waarom je het niet hebt. Lijkt me helemaal erg als je je wel de tering eraan werkt en het dan niet haatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja, ik had er gewoon te weinig aan gedaan hoor. Maar het ging eigenlijk best lekker tijdens het examen zelfEn dat ik dan nog zo veel tekort kom ook, dat is wel minder
ik ben zondagavond weer terug hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook een tas inpakken en op vakantie.
Oh gelukkig. Hoe moeten we die KSC anders voorblijven hm.quote:
Waar ga je heenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben zondagavond weer terug hoor
quote:
Bouillon, en wat tripjes frankrijk in dan denk ik. Weinig tot geen spoorquote:
Sms gezien? En dan kan je zondag nog lekker uitslapen ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]drukke dag morgen
gelukkig zondag de avond in, dat scheelt heel veel
En waar ligt die soep?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bouillon, en wat tripjes frankrijk in dan denk ik. Weinig tot geen spoorik probeer of ik in Sedan een bordje kan scoren.
yep, net pas gekregen. ik ga lekker pannekoeken bakken en wat hangen vanaaf, misschien ook wel goed, heb al de hele dag zo'n veraderlijke migrainedruk op mijn linkeroog, verbaast me niets als dat nog doorklapt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sms gezien? En dan kan je zondag nog lekker uitslapen ook
quote:
We gaan over een paar weken wel als je nog wilquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, net pas gekregen. ik ga lekker pannekoeken bakken en wat hangen vanaaf, misschien ook wel goed, heb al de hele dag zo'n veraderlijke migrainedruk op mijn linkeroog, verbaast me niets als dat nog doorklapt.
idd zondag beetje bijkomen van de afgelopen week, hoef pas om 5 uur te beginnen
Liefde?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Met veel liefde!
Have fun Flesquote:
Waar gaan we de as verstrooien danquote:
Maakt dat nog uitquote:
Hij is ook niet weg, zit zich thuis te verstoppen onder zijn bureauquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Fles mag niet meer weg. Het wordt hier dan veuls te stil.
De wat voor addquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand die glomobi add vernietigen
Gets !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
Hij is ook niet weg, zit zich thuis te verstoppen onder zijn bureau
Zou hetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk enkel te zien in baggerlayout.
Ik wel geloof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het
Die heb ik neit namelijk
Guess so... Maakt me eigenlijk weinig uit, zolang het maar een beetje rustig isquote:
Ik gebruik ook af en toe de light, als ik de bagger te traag vind worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nog steeds de oude lay-out, die werkt nog steeds
Zal best, maar ik heb geen zin om weer aan het klooien te gaan, 't is dus eerder luiheid dan een bewuste keuzequote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nog steeds de oude lay-out, die werkt nog steeds
Ja, beetje jammer iddquote:
Je bent er nogquote:
ff alle fotos van zondag in een pagina te gooienquote:
Biertjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent er nog
Biertje? Of iets fris?
Lekkerquote:
quote:
Was je (een beetjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef Frutsel het volgende:
Amstel, afgelopen week nog gedronken toen ik in Middenmeer was
Heerlijk biertje
Gehhehe.. kom er de laatste tijd wel vakerquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]![]()
Vandaag 2e keusbier, Amstel...
Sorry Marc.
Kom nooit die kant uit (Hoorn hooguit). Maar Noord-Holland is altijd okayquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gehhehe.. kom er de laatste tijd wel vaker
Ben dit keer via de dijk Enkhuizen Lelystad teruggereden
oh ja, moet ik ook nog even doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:25 schreef Ynske het volgende:
pff
ga mijn zooi van morgen maar eens bijeen graaien, ff controlleren of accus nu vol zijn enzo
Ik zei toch al sorryquote:
Mjah, ik had het vooroordeel dat alles uit Noord Holland asociaal was, maar tis duidelijk alleen de hoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en alles wat daar tussen zitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom nooit die kant uit (Hoorn hooguit). Maar Noord-Holland is altijd okay.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nu baco [ afbeelding ]
Ook goed te doen heur!
Ynskequote:
wat zoek je?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:36 schreef Sativage het volgende:
Een vriend van mij werd daarstraks verwezen naar het 'Wie is dit'-topic. Mag ik vragen waar dit topic precies te vinden is? Want ik kan het absoluut niet vinden.
Seran
En ik dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Fles mag niet meer weg. Het wordt hier dan veuls te stil.
ik heb geen ba, wel rumquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nu baco [ afbeelding ]
Ook goed te doen heur!
Nou ja, vooruit maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch al sorry. En tweede keus enzo...
Ik ben niet asociaal, hooguit een beetje vreemdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik had het vooroordeel dat alles uit Noord Holland asociaal was, maar tis duidelijk alleen de hoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en alles wat daar tussen zit![]()
![]()
kom maar op met die reacties
Qutiequote:
Kan je alleen maar gelijk geven wat de aso's hier betreftquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik had het vooroordeel dat alles uit Noord Holland asociaal was, maar tis duidelijk alleen de hoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en alles wat daar tussen zit![]()
![]()
beetje vreemd maar wel lekker?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet asociaal, hooguit een beetje vreemd.
Jij bent er weerquote:
Dat heb ik weleens te horen gekregen iddquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef Sativage het volgende:
@ Ynske:
Ik zoek het 'Wie is dit' topic, waarnaar werd verwezen in een topic. Maar wat ik dus zoek, is de volgende 2 mensen:
Een sportvrouw: http://i268.photobucket.com/albums/jj36/SANbuca_1980/sport-3.jpg
En een historisch persoon: http://i268.photobucket.c(...)0/geschiedenis-3.jpg
Vraag het eens in de gc ksc, modjes zat daarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef Sativage het volgende:
@ Ynske:
Ik zoek het 'Wie is dit' topic, waarnaar werd verwezen in een topic. Maar wat ik dus zoek, is de volgende 2 mensen:
Een sportvrouw: http://i268.photobucket.com/albums/jj36/SANbuca_1980/sport-3.jpg
En een historisch persoon: http://i268.photobucket.c(...)0/geschiedenis-3.jpg
Hoe durven zequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:45 schreef Ynske het volgende:de super had geen limoen/citroen meer voor in mijn bier
Fijn he, dat soort dagenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
Godsamme zeg. Ik ben alleen (dat wil in mijn geval zeggen: zonder volwassen gezelschap) en verveel me werkelijk kleurenblind
. Heb ook nergens zin in eigenlijk... Boek uit en geen zin om in het andere verder te gaan, geen zin om tv te kijken
.
Heeft natuurlijk niets met jullie gezelschap te maken, jullie zijn lief. Zit mezelf een beetje in de weg vandaag geloof ik
.
Spelletje spelenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
Godsamme zeg. Ik ben alleen (dat wil in mijn geval zeggen: zonder volwassen gezelschap) en verveel me werkelijk kleurenblind
. Heb ook nergens zin in eigenlijk... Boek uit en geen zin om in het andere verder te gaan, geen zin om tv te kijken
.
Heeft natuurlijk niets met jullie gezelschap te maken, jullie zijn lief. Zit mezelf een beetje in de weg vandaag geloof ik
.
ja DOOD moeten zequote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens te horen gekregen idd. Bevooroordeelden uiteraard
.
ga ergens rellen op fokquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
.
.
Nouquote:
* Ynske geeft DS met mario kart aan en andere spellekesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
.
.
Geen zin inquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef Sativage het volgende:
Niemand die het dus weet of een verwijzing voor me heeft?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het eens in de gc ksc, modjes zat daar
Ik ben vooral een lurker, zeker geen rellerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga ergens rellen op fok
(behalve in DE natuurlijk)
WYzquote:
Dan hebben ze nooit meer limoen of citroen voor in je bier hoorquote:
dan ga ik wel naar de concurrentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hebben ze nooit meer limoen of citroen voor in je bier hoor
Juist daar is het goed rellen tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga ergens rellen op fok
(behalve in DE natuurlijk)
DS is toch net als een GameBoy (vergeef me maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft DS met mario kart aan en andere spellekes
Blegh hoort erbij, dus waarom zorgen maken danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou. Beetje vervelend dat mensen zich ook meteen zorgen gaan lopen maken als ik zeg dat ik 'blegh' ben
.
Omdat ik me een tijdje extreem 'blegh' heb gevoeld denk ik, en omdat mensen de neiging hebben alles/veel op zichzelf te betrekkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blegh hoort erbij, dus waarom zorgen maken dan
tijd voor een vibo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
DS is toch net als een GameBoy (vergeef me maar)
. Da's niet mijn ding eigenlijk
.
Ik ben echt vervelend geloof ik
.
jij bent wel een topickiller inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist daar is het goed rellen toch
Dat is een stuk minder tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik me een tijdje extreem 'blegh' heb gevoeld denk ik, en omdat mensen de neiging hebben alles/veel op zichzelf te betrekken.
Jaloersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent wel een topickiller inderdaad![]()
* Frutsel mompelt iets over LasVegas hotel
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Ik word liever bediendquote:
Best welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder toch
Dus een keer blegh kan hoor
Meteen melden dat je aan de Amstel zit, een beter reden kan je niet hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Best wel.
Een keer is al een stuk prettiger. Alleen heb ik niet altijd zin om op zoek te gaan naar het 'waarom' en dat wordt me wel altijd gevraagd
.
jewel, Brouwmeisterquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen melden dat je aan de Amstel zit, een beter reden kan je niet hebben
gewoon wat harder eraan trekkenquote:
Het is gelukkig niet zo dat ze het blijven vragen, dus dat hoef ik niet meer te zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen melden dat je aan de Amstel zit, een beter reden kan je niet hebben
Mooi zo, dat is namelijk helemaal irritantquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo dat ze het blijven vragen, dus dat hoef ik niet meer te zeggen.
Amstel is best te doen (maar het is idd geen Warsteiner).
Bittburger is ook lekker iddquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, dat is namelijk helemaal irritant
Je mag ook bitburger of afla uit de tap nemen hoor
Of een Tsjechische Budweiserquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Bittburger is ook lekker idd. Afla
.
Ik heb geen tap, dus dat is geen optie.
Dommelsch is ook wel redelijk goorquote:
Dat hadden wij vroeger op de hockeyclubquote:
Trustequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:21 schreef qu63 het volgende:
Ik galapen
Ben best brak ineens
Tot morgen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger op de hockeyclubHoofdpijnbier
Mwah, als er niks anders is...quote:
Rotterdam hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn eerste keer uit in Rotterdam, samen met nichtje en vriendjes... ergens in een apresskibar (al heel fout)
heb ik heel veel hoofdpijn van t oranjeboom gehad
Rotterdam is dan ook zo ongeveer de laatste stad in nederland waar ik zou willen wonen....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Rotterdam he
Moeder haalt bedreigde dochter van school
quote:
Die hele school is een groot indicent. Daar moeten ze nou eens wat aan doen zeg maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Rotterdam he
Moeder haalt bedreigde dochter van school
koppie thee gaat er wel inquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Koffie dan?
Oe, vooral die frisse lucht is wel ff lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske schuift de gordijntjes open, zet het raampje open en een schaal koekjes op tafel.
GOEDEMORRUGUHH.
Niet echt eigenlijk... Telkens als ik bijna sliep kreeg ik een sms-je, werd om 3 uur nog gebeld en vanmorgen weer om half 9 gewekt door een sms-jequote:
Da's irritantquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk... Telkens als ik bijna sliep kreeg ik een sms-je, werd om 3 uur nog gebeld en vanmorgen weer om half 9 gewekt door een sms-je.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk... Telkens als ik bijna sliep kreeg ik een sms-je, werd om 3 uur nog gebeld en vanmorgen weer om half 9 gewekt door een sms-je.
Die van vanmorgen was wel grappig... Sms ff als je wakker bent, dan bel ik je... Tja, ik word dus wakker van sms-jesquote:
Het leek er iig ff opquote:
Veel meer iigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:19 schreef master_X het volgende:
lolhaha eerst was het toch rond de 250 post de dag ?
't Is rustiger geworden op FOK!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:11 schreef es70 het volgende:Je staat tegenwoordig met een lullige 40 posts al in de dagcijfers...
maar als je ook kijk is tegenwoording zoquote:
ehhe ene kant leuk andere kant ook niet hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat kan, je kan nu tegen betaling je banner showen op FOK!
je kan wel gled doneren, en das leuk op deze manierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:12 schreef master_X het volgende:
[..]
ehhe ene kant leuk andere kant ook niet hahamaar ik heb geen banner of hoef geen reclame te maken
Ja idd dat viel me al maanden opquote:
quote:
Niet lang weggeweestquote:
Alles goedquote:
't Is er niet minder leuk op gewordenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd dat viel me al maanden op
Laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweestquote:
Bestquote:
quote:
Klinkt overtuigendquote:
Wat is er wel gebeurd?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest
Wat voor meet was je danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest
Wie ben jijquote:
Een fot meet in Blijdorpquote:
Dat zag ik aan je profielquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:11 schreef Blauwjongetje het volgende:
[..]
Blauwjongetje
zit alleen niet zo vaak op fok!
Was nogal massaal dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een fot meet in Blijdorp
Volgende keer even opletten hoeveel er mee gaan, komt het vast wel goed
En binnenkort nog een keer richting Artis
Man of 12, voor mij mag een stuk minder ook welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Was nogal massaal dus.
Ga waarschijnlijk volgend weekend naar Artis.
Da's vrij druk iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Man of 12, voor mij mag een stuk minder ook wel
Oke, zorg ik dat ik er dan ook ben
Niet dus, snap het welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's vrij druk idd.
Volgend weekend is een ruim begrip he, wij zijn trouwens ook al met z'n 8-en
.
12 volwassenen die met een fototoestel (elkaar in de weg) lopen zal anders zijn dan een stel kinderen waar je overheen kunt kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet dus, snap het wel
Extra wild om op de foto te zetten dus
Die kans is groot ja, al kunnen kinderen ook heel erg in de weg staan als je een foto wil maken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
12 volwassenen die met een fototoestel (elkaar in de weg) lopen zal anders zijn dan een stel kinderen waar je overheen kunt kijken.
Ik ga met Raoul (2 'volwassenen' dus) en 6 koters... Ruimte zat dus.
Ik neem toch aan dat je wel een stukje boven die kiddo's uitsteekt...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is groot ja, al kunnen kinderen ook heel erg in de weg staan als je een foto wil maken hoor
Ah, zeg dat dan, kom ik jullie gewoon niet lastig vallen
Staand wel ja, maar ik zit ook nog wel eens op mijn knieen etc om een foto te maken. Of er steekt iemand een hand omhoog, stoot tegen je aan, etc. Iedereen kan lastig zijn bij het maken van een fotoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je wel een stukje boven die kiddo's uitsteekt...
Weinig kans op 'lastig vallen' op een openbare plek.
Ah, okay... Kan me er iets bij voorstellen iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staand wel ja, maar ik zit ook nog wel eens op mijn knieen etc om een foto te maken. Of er steekt iemand een hand omhoog, stoot tegen je aan, etc. Iedereen kan lastig zijn bij het maken van een foto
Dat zeg je nu
Maar goed, staand kom ik er wel overheen hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, okay... Kan me er iets bij voorstellen idd.
Dat zeg ik nu. En dan ook
. Voor privacy zoeken we wel een ander plekje en minder gezelschap op
.
Damn, ik was vergeten hoe erg waterstofperoxide prikt.
weer aan t verven?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, okay... Kan me er iets bij voorstellen idd.
Dat zeg ik nu. En dan ook
. Voor privacy zoeken we wel een ander plekje en minder gezelschap op
.
Damn, ik was vergeten hoe erg waterstofperoxide prikt.
Ik ga 's ff testen of blondes echt meer fun hebbenquote:
2's company, more's a crowd nietwaarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed, staand kom ik er wel overheen hoor
Dan is 8 man toch wat teveel ja
Je haren?
Zou hetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga 's ff testen of blondes echt meer fun hebben.
Dat ligt er maar helemaal aan wat je wilquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
2's company, more's a crowd nietwaar.
Daar zou je een punt kunnen hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan wat je wil
Ik denk dat ze gewoon meer genieten van alle herhalingen op tv, omdat ze het na de eerste x toch weer vergeten zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga 's ff testen of blondes echt meer fun hebben.
Toch nog 1 puntquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zou je een punt kunnen hebben.
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon meer genieten van alle herhalingen op tv, omdat ze het na de eerste x toch weer vergeten zijn
Wat een kut dingquote:
welke?quote:
Daar heb ik ook nog aan zitten denken jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Heb em los gekocht, kan ik mooi met veel korting abonnement nemen
Duur geintje :pquote:
Van een particulierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denken ja
Nieuw, van de vrachtwagen gevalle, of 2e hands?quote:
Welke is datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Heb em los gekocht, kan ik mooi met veel korting abonnement nemen
2e handsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nieuw, van de vrachtwagen gevalle, of 2e hands?
Telefoon is een smartphone, PDA & telefoon dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke is dat
ik weet dus heel weinig van telefoons![]()
Ziet er netjes uit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Telefoon is een smartphone, PDA & telefoon dus. http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm
Das netjes!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
2e hands
Man werkt id bouw, vond 't toch niet zo handig, een foon met touchscreen.
400 euroquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
Wat heb je er voor betaald eigenlijk?
Das netjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
400 euro. Maximale bedrag wat ik ook zelf wilde uitgeven..
show itquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
De oude eigenaar heeft trouwens zijn foto's erop laten staan
Stok achter de deur voor watquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:23 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens zie ik dat het bouwbedrijf een KVK nummer heeft, niet dat 't veel zegt, maar is toch wel een stok achter de deur.
Foto's danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
Een van mijn kinderen (jongen uiteraard) zegt dat mijn haar een beetje geel/oranje is
.
Nou ja, kijken of die ook een beetje fun kunnen hebben.
Iets KPD waardigs?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
De oude eigenaar heeft trouwens zijn foto's erop laten staan
Maybe somedayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |