Ik zei toch al sorryquote:
Mjah, ik had het vooroordeel dat alles uit Noord Holland asociaal was, maar tis duidelijk alleen de hoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en alles wat daar tussen zitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Kom nooit die kant uit (Hoorn hooguit). Maar Noord-Holland is altijd okay.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nu baco [ afbeelding ]
Ook goed te doen heur!
Ynskequote:
wat zoek je?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:36 schreef Sativage het volgende:
Een vriend van mij werd daarstraks verwezen naar het 'Wie is dit'-topic. Mag ik vragen waar dit topic precies te vinden is? Want ik kan het absoluut niet vinden.
Seran
En ik dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Fles mag niet meer weg. Het wordt hier dan veuls te stil.
ik heb geen ba, wel rumquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb nu baco [ afbeelding ]
Ook goed te doen heur!
Nou ja, vooruit maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zei toch al sorry. En tweede keus enzo...
Ik ben niet asociaal, hooguit een beetje vreemdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik had het vooroordeel dat alles uit Noord Holland asociaal was, maar tis duidelijk alleen de hoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en alles wat daar tussen zit![]()
![]()
kom maar op met die reacties
Qutiequote:
Kan je alleen maar gelijk geven wat de aso's hier betreftquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik had het vooroordeel dat alles uit Noord Holland asociaal was, maar tis duidelijk alleen de hoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag en alles wat daar tussen zit![]()
![]()
kom maar op met die reacties
beetje vreemd maar wel lekker?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet asociaal, hooguit een beetje vreemd.
Jij bent er weerquote:
Dat heb ik weleens te horen gekregen iddquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef Sativage het volgende:
@ Ynske:
Ik zoek het 'Wie is dit' topic, waarnaar werd verwezen in een topic. Maar wat ik dus zoek, is de volgende 2 mensen:
Een sportvrouw: http://i268.photobucket.com/albums/jj36/SANbuca_1980/sport-3.jpg
En een historisch persoon: http://i268.photobucket.c(...)0/geschiedenis-3.jpg
Vraag het eens in de gc ksc, modjes zat daarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef Sativage het volgende:
@ Ynske:
Ik zoek het 'Wie is dit' topic, waarnaar werd verwezen in een topic. Maar wat ik dus zoek, is de volgende 2 mensen:
Een sportvrouw: http://i268.photobucket.com/albums/jj36/SANbuca_1980/sport-3.jpg
En een historisch persoon: http://i268.photobucket.c(...)0/geschiedenis-3.jpg
Hoe durven zequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:45 schreef Ynske het volgende:de super had geen limoen/citroen meer voor in mijn bier
Fijn he, dat soort dagenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
Godsamme zeg. Ik ben alleen (dat wil in mijn geval zeggen: zonder volwassen gezelschap) en verveel me werkelijk kleurenblind
. Heb ook nergens zin in eigenlijk... Boek uit en geen zin om in het andere verder te gaan, geen zin om tv te kijken
.
Heeft natuurlijk niets met jullie gezelschap te maken, jullie zijn lief. Zit mezelf een beetje in de weg vandaag geloof ik
.
Spelletje spelenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
Godsamme zeg. Ik ben alleen (dat wil in mijn geval zeggen: zonder volwassen gezelschap) en verveel me werkelijk kleurenblind
. Heb ook nergens zin in eigenlijk... Boek uit en geen zin om in het andere verder te gaan, geen zin om tv te kijken
.
Heeft natuurlijk niets met jullie gezelschap te maken, jullie zijn lief. Zit mezelf een beetje in de weg vandaag geloof ik
.
ja DOOD moeten zequote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens te horen gekregen idd. Bevooroordeelden uiteraard
.
ga ergens rellen op fokquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
.
.
Nouquote:
* Ynske geeft DS met mario kart aan en andere spellekesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef es70 het volgende:
.
.
Geen zin inquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:50 schreef Sativage het volgende:
Niemand die het dus weet of een verwijzing voor me heeft?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het eens in de gc ksc, modjes zat daar
Ik ben vooral een lurker, zeker geen rellerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga ergens rellen op fok
(behalve in DE natuurlijk)
WYzquote:
Dan hebben ze nooit meer limoen of citroen voor in je bier hoorquote:
dan ga ik wel naar de concurrentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hebben ze nooit meer limoen of citroen voor in je bier hoor
Juist daar is het goed rellen tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga ergens rellen op fok
(behalve in DE natuurlijk)
DS is toch net als een GameBoy (vergeef me maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft DS met mario kart aan en andere spellekes
Blegh hoort erbij, dus waarom zorgen maken danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou. Beetje vervelend dat mensen zich ook meteen zorgen gaan lopen maken als ik zeg dat ik 'blegh' ben
.
Omdat ik me een tijdje extreem 'blegh' heb gevoeld denk ik, en omdat mensen de neiging hebben alles/veel op zichzelf te betrekkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blegh hoort erbij, dus waarom zorgen maken dan
tijd voor een vibo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
DS is toch net als een GameBoy (vergeef me maar)
. Da's niet mijn ding eigenlijk
.
Ik ben echt vervelend geloof ik
.
jij bent wel een topickiller inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist daar is het goed rellen toch
Dat is een stuk minder tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik me een tijdje extreem 'blegh' heb gevoeld denk ik, en omdat mensen de neiging hebben alles/veel op zichzelf te betrekken.
Jaloersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent wel een topickiller inderdaad![]()
* Frutsel mompelt iets over LasVegas hotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |