12 volwassenen die met een fototoestel (elkaar in de weg) lopen zal anders zijn dan een stel kinderen waar je overheen kunt kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet dus, snap het wel
Extra wild om op de foto te zetten dus
Die kans is groot ja, al kunnen kinderen ook heel erg in de weg staan als je een foto wil maken hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
12 volwassenen die met een fototoestel (elkaar in de weg) lopen zal anders zijn dan een stel kinderen waar je overheen kunt kijken.
Ik ga met Raoul (2 'volwassenen' dus) en 6 koters... Ruimte zat dus.
Ik neem toch aan dat je wel een stukje boven die kiddo's uitsteekt...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is groot ja, al kunnen kinderen ook heel erg in de weg staan als je een foto wil maken hoor
Ah, zeg dat dan, kom ik jullie gewoon niet lastig vallen
Staand wel ja, maar ik zit ook nog wel eens op mijn knieen etc om een foto te maken. Of er steekt iemand een hand omhoog, stoot tegen je aan, etc. Iedereen kan lastig zijn bij het maken van een fotoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je wel een stukje boven die kiddo's uitsteekt...
Weinig kans op 'lastig vallen' op een openbare plek.
Ah, okay... Kan me er iets bij voorstellen iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staand wel ja, maar ik zit ook nog wel eens op mijn knieen etc om een foto te maken. Of er steekt iemand een hand omhoog, stoot tegen je aan, etc. Iedereen kan lastig zijn bij het maken van een foto
Dat zeg je nu
Maar goed, staand kom ik er wel overheen hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, okay... Kan me er iets bij voorstellen idd.
Dat zeg ik nu. En dan ook
. Voor privacy zoeken we wel een ander plekje en minder gezelschap op
.
Damn, ik was vergeten hoe erg waterstofperoxide prikt.
weer aan t verven?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, okay... Kan me er iets bij voorstellen idd.
Dat zeg ik nu. En dan ook
. Voor privacy zoeken we wel een ander plekje en minder gezelschap op
.
Damn, ik was vergeten hoe erg waterstofperoxide prikt.
Ik ga 's ff testen of blondes echt meer fun hebbenquote:
2's company, more's a crowd nietwaarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed, staand kom ik er wel overheen hoor
Dan is 8 man toch wat teveel ja
Je haren?
Zou hetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga 's ff testen of blondes echt meer fun hebben.
Dat ligt er maar helemaal aan wat je wilquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
2's company, more's a crowd nietwaar.
Daar zou je een punt kunnen hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan wat je wil
Ik denk dat ze gewoon meer genieten van alle herhalingen op tv, omdat ze het na de eerste x toch weer vergeten zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga 's ff testen of blondes echt meer fun hebben.
Toch nog 1 puntquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar zou je een punt kunnen hebben.
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon meer genieten van alle herhalingen op tv, omdat ze het na de eerste x toch weer vergeten zijn
Wat een kut dingquote:
welke?quote:
Daar heb ik ook nog aan zitten denken jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Heb em los gekocht, kan ik mooi met veel korting abonnement nemen
Duur geintje :pquote:
Van een particulierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denken ja
Nieuw, van de vrachtwagen gevalle, of 2e hands?quote:
Welke is datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Heb em los gekocht, kan ik mooi met veel korting abonnement nemen
2e handsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nieuw, van de vrachtwagen gevalle, of 2e hands?
Telefoon is een smartphone, PDA & telefoon dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke is dat
ik weet dus heel weinig van telefoons![]()
Ziet er netjes uit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Telefoon is een smartphone, PDA & telefoon dus. http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm
Das netjes!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
2e hands
Man werkt id bouw, vond 't toch niet zo handig, een foon met touchscreen.
400 euroquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef qu63 het volgende:
Wat heb je er voor betaald eigenlijk?
Das netjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
400 euro. Maximale bedrag wat ik ook zelf wilde uitgeven..
show itquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
De oude eigenaar heeft trouwens zijn foto's erop laten staan
Stok achter de deur voor watquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:23 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens zie ik dat het bouwbedrijf een KVK nummer heeft, niet dat 't veel zegt, maar is toch wel een stok achter de deur.
Foto's danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
Een van mijn kinderen (jongen uiteraard) zegt dat mijn haar een beetje geel/oranje is
.
Nou ja, kijken of die ook een beetje fun kunnen hebben.
Iets KPD waardigs?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
De oude eigenaar heeft trouwens zijn foto's erop laten staan
Maybe somedayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |