Crazy Piano'squote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:43 schreef Elegy het volgende:
Morgen komt mijn zwager langs, die is loodgieter dus die weet er meer van dan ik (ik heb dus de ballen verstand van die dingen). Kan ik hopelijk weer een tijdje vooruit.
Gelukkig kan ik morgenochtend bij mijn benedenbuurvrouw douchen, die is toch een weekend weg.
Oh, en uitgaan zou ik niet echt weten in Den Haag, hangt af van wat je zoekt denk ik. Ik ken alleen maar de Danzig en het Paard. En dan die laatste nog alleen van bands die er spelen. Ohja, de Crazy Pianos, da's ook wel leuk. Maar de laatste keer dat ik daar was is inmiddels ook alweer een jaar of zes geleden...
Ja die is goed:)(al moet ik stiekem eerlijk bekennen dat ik verder dan mijn tenen de zee niet in durf , ben in werkelijk heid gewoon bang voor vissen :S)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeemonster, 28 jaar, Ik woon in de zee en als je daar komt zwemmen bijt ik in je billen
[..]
Zoiets
Die doen? Of wil je iets andersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja die is goed:)(al moet ik stiekem eerlijk bekennen dat ik verder dan mijn tenen de zee niet in durf , ben in werkelijk heid gewoon bang voor vissen :S)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Geiser problemen en nog NIEMAND heeft "kankerkachel" gezegd?.. valt me tegen.
met jouw username moet je naar Italy aan de piet heinstraat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga morgen voor 't eerst naar Den Haag
Naar welke winkels moet ik heen?
Waar kan ik leuk lunchen?
Wat moet ik nog meer gezien hebben?
Dan worden we bijna burenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ook genoeg problemen met me geiser hier
Maar heel misschien word ik binnenkort uitgekocht door de huurbaasen dan ga ik richting herenstraat rijswijk wonen
Koffie (welke variant dan ook!) met truffel bij "Kaldi" koffie en thee in de Haagse Bluf! (schuin tegenover Oil& Vinegar)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga morgen voor 't eerst naar Den Haag
Naar welke winkels moet ik heen?
Waar kan ik leuk lunchen?
Wat moet ik nog meer gezien hebben?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 07:04 schreef RATMEN het volgende:
En het tweede feestje was super!!
I love it/her.
Tja dat laatste staat op het punt van gebeuren he, nog maximaal een week.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of wij moeten heeeeel langzaam dit topic volkrijgen, of jij moet als de wiedeweerga nog een kind erbij krijgen
Hier was die net na de zomer kapot, merkte het bij toen ik wilde douchen. Toen werd er wel ff stervende hoeren geroepenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Geiser problemen en nog NIEMAND heeft "kankerkachel" gezegd?.. valt me tegen.
Nog maar een weekje!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja dat laatste staat op het punt van gebeuren he, nog maximaal een week.
Over het vorige topic had ik gezegd dat dat eerder vol zou zijn dan dat ik bevallen zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |