Dat krijg je als je van username verandertquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:13 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook een quote maar ik weet niks zinnigs te verzinnen
Het lijkt me niet verstandig als ik een quote voor je bedenkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef zeemonster het volgende:
tss help me liever met een quote!:)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:13 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook een quote maar ik weet niks zinnigs te verzinnen
Zoietsquote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
Mijn ketel werkt niet, ik werd er vannacht wakker van...nul bar druk op de ketel... Vanochtend water in de waterkoker gedaan en me met een washandje gewassenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:02 schreef admiraal_anaal het volgende:ik ook
[..]
Ik ook
maar ik zit voor de kachel
lol mijn waakvlammetje was ook uit gister, vannochtend gelukkig wel weer aangekregen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn ketel werkt niet, ik werd er vannacht wakker van...nul bar druk op de ketel... Vanochtend water in de waterkoker gedaan en me met een washandje gewassen
Nu is het hier 13.5 graden binnen, lekker koud
quote:vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken![]()
Brrr......tijd voor een groot aantal dekens en een kruikje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:49 schreef Elegy het volgende:
Blijft wel je biertje lekker koelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:17 schreef Jill-RMC het volgende:
We gaan vlot met de topics zeg.
TVP
Ow voor het voorstelrondje:
[..]
Ah, Rijswijk, de Industriële savanne van Den Haag.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ook genoeg problemen met me geiser hier
Maar heel misschien word ik binnenkort uitgekocht door de huurbaasen dan ga ik richting herenstraat rijswijk wonen
Helaasch, ik zit nogal vol de komende weekenden, studeren, helpen met verhuizen, dat soort dingenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Elegy: LAN?
Dude, je wilt sowieso niet naar de Asta, wat een fucking sjonnie tent is dat zeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:33 schreef 2Mini het volgende:
Lang niet meer langs geweest..
Ik kom me maar weer eens aanmelden..
Binnenkort draaien in "De Vriendenkring"
Uitgaan in Den Haag wordt ook steeds moeilijker... Asta is overgeschakeld naar minderjarigen..
Hoi bijna-buurvrouw!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |