quote:
Maar tis toch weer de laatste donderdag van de maand?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:45 schreef SCH het volgende:
Kap eens Grulez, rukken doe je maar in je eigen tijd
Daarom, dan mocht je toch naar de hoeren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar tis toch weer de laatste donderdag van de maand?
Muurstraatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom, dan mocht je toch naar de hoeren?
* SCH stuurt Grulez naar de Hoekstraat.
eind rijden voor diekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn de goedkopere, daar komt dndiek altijd
Eind rijden om te rijdenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eind rijden om te rijden
Wat een lol kun je hebben om een oud topic![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:45 schreef dndiek het volgende:
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
quote:Op donderdag 13 april 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Da_Sandman, als die durft te solliciteren, samen met Bos81, als die wil.
Nee, dat is komende donderdagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar tis toch weer de laatste donderdag van de maand?
Tennessee, DiegoArmandoMaradona, TerroRobbie. Opgelostquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:45 schreef dndiek het volgende:
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
Nog al eenquote:
Je hoeft hier niet te komenquote:
Jawel, ik had Bluezz beloofd hier vaker te postenquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik had Bluezz beloofd hier vaker te posten.
En een beetje tegenwicht kan geen kwaad voor het zuipfestijn van onder de grote rivieren![]()
.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tennessee, DiegoArmandoMaradona, TerroRobbie. Opgelost.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:41 schreef Bjoro het volgende:
voor de liefhebbers:
[TV-tip] Andere tijden sport (vanaf mei)
Federer won vorig jaar zonder setverlies de Australian Open.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef tong80 het volgende:
Djorkovic het hele toernooi nog geen set verloren
wij hossen toch wel doorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een beetje tegenwicht kan geen kwaad voor het zuipfestijn van onder de grote rivieren![]()
.
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:04 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]als die 3 het worden zal ik de schuld die jij aan BS hebt van je overnemen
en dat blijft hijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef tong80 het volgende:
Djorkovic het hele toernooi nog geen set verloren
Als lemmingen de rivier in svp.quote:
Er staat wel wat van Jamie in de kast bij ons, maar deze titel komt mij niet bekend voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag iedereen
Heeft iemand het boek, koken met Jamie en is dat wat?
Maak je even screens als ze gaat strippen?quote:
dan moet ik me verkleden als Mozesquote:
Beetje onrealistisch met jouw figuur...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet ik me verkleden als Mozes
dan gaat het water maar iets verder uit elkaar voor mijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje onrealistisch met jouw figuur...
Oke...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er staat wel wat van Jamie in de kast bij ons, maar deze titel komt mij niet bekend voor.
En daar kan het volk dan achter lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan gaat het water maar iets verder uit elkaar voor mij
Nee je bent niet achterlijk... denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef Suijk het volgende:
Het zijn toch gewoon recepten of ben ik nu achterlijk?
ik ga wel voorop in de polonaisequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En daar kan het volk dan achter lopen
Ik vind ze best aardig ja, maar ik ben niet de opper-kok in huisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke...
Zijn het een beetje goede boeken van hem??
Volgens dat boek, kan je het juist wel wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind ze best aardig ja, maar ik ben niet de opper-kok in huis
die naam had ik wel ooit gehoord, kon hem alleen niet koppelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:17 schreef tong80 het volgende:
Borisz, Mary Servaes is de echte naam van de zangeres zonder naam
In 1985 zou Oranje naar het WK gaan. We moesten de laatste wedstrijd tegen de Belgen. En de zangeres zonder naam zong op de middenstip MEXICOOOOOOOOOOO.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
die naam had ik wel ooit gehoord, kon hem alleen niet koppelen.
Je moet toch wat als je je neus al hebt leeggegeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Nerdy EC.
Had twee dagen terug een National Geographic gekregen van december, stond ook een reportage in over dino's, waaronder een getekende.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je bij zo'n schepsel dan?
wij gingen dan vroeger altijd vier op een rij of boter kaas & eieren spelenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je je neus al hebt leeggegeten.
Hadden we inderdaad ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij gingen dan vroeger altijd vier op een rij of boter kaas & eieren spelen
daarom houden we zoveel van jequote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
En gewoon een gestoorde geest natuurlijk.
Ik vermaak me wel ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Feedback is best geinig als je geen mod meer bent
De hogere heren dame bemoeit zich er nu ook meequote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Feedback is best geinig als je geen mod meer bent
Ik heb mijn gerechten ook maar even neergezet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:06 schreef borisz het volgende:
Tennessee
Sjimz, EC Mensen met hun rare eet combi`s :S![]()
Wat een ronde lettersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Genetica was weer productief
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat een ronde letters
je schrijft as un wijf!
die hond ook met dat horloge om z'n nekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:47 schreef Messenga het volgende:
Geweldig topic Help Inspecteur Guiduuuw in de zaak "Kamper Piet"
Ja, hij is mooiquote:
En nou kom ik hier haast nooit meerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:35 schreef DaMart het volgende:
Je post ook meer in SEX tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nou kom ik hier haast nooit meer
Waar zou dat op duiden? Tekort? Frustratie?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je post ook meer in SEX tegenwoordig
Overgangquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar zou dat op duiden? Tekort? Frustratie?
Ongeevenaard weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb mijn gerechten ook maar even neergezet.
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:00 schreef methodmich het volgende:
* methodmich vraagt voor Vaduz het plaatje Tennessee van Arrested Development aan
Het is gelukt!quote:
Daar bij de voeten van je schaduw!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
waar?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ga straks maar eens naar de bios toe.
police acadamy 68 ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ga straks maar eens naar de bios toe.
Jullie gaan toch samen?quote:
Leo Driessen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:45 schreef Grulez het volgende:
Kan dat gore kutkind niet ophouden met gillen bij willem II
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
En de AZ-trein dendert maar door.
Inderdaad: AZquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad: AZ.
Die gaan nog degradatievoetbal spelen zo.
No een paar van dit soort wedstrijden en dan zit het er inderdaad dik in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:29 schreef DaMart het volgende:
Die gaan nog degradatievoetbal spelen zo.
Hij heeft zelfs al zn eigen FB-topic. Of ie zo snel mogelijk kan opbokken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef golfer het volgende:
Het moet niet gekker worden, -Vaduz- heeft nu ook al z'n eigen banner op Fok!:
[ afbeelding ]
Ach, je hebt nog Tennessee in het MvB-topic.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:23 schreef VoreG het volgende:
Zo en dat was het werk weer voor vannacht.
Is het al 07.00 uur?....
Ja maar dat houdt ook gauw op denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, je hebt nog Tennessee in het MvB-topic.
Ik zapte toevallig ook langs jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:13 schreef borisz het volgende:
Voor de pokerkijkers, nu NL vs Duitsland aan de pokertafel .
Is geloof ik wel een herhaling
ik ga ookquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
ik loop hier nog wel een kleine polonaise hoor
NH Utrecht, op het jaarbeursplein en we hebben alleen een kamer als je er grof voor betaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:29 schreef SCH het volgende:
Welk hotel zit je, heb je nog een kamer voor me?
Dan slaap ik wel in mijn eigen bed lullo, hoop dat je je heel eenzaam voelt vannachtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
NH Utrecht, op het jaarbeursplein en we hebben alleen een kamer als je er grof voor betaald.
Die zin hoor ik veel te vaak in mijn leven...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan slaap ik wel in mijn eigen bed lullo, hoop dat je je heel eenzaam voelt vannacht![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die zin hoor ik veel te vaak in mijn leven...
omg, gaat hij wel weg voor de TV beelden komen?quote:
hij was aan de telefoon dus dat viel wel mee. Beelden komen zo na DWDDquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg, gaat hij wel weg voor de TV beelden komen?
had hij nog wat te zeggen of is de ellende in de kiem gesmoordquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:22 schreef borisz het volgende:
[..]
hij was aan de telefoon dus dat viel wel mee. Beelden komen zo na DWDD.
Hij was aanwezig bij de premiere van TBS de film met Theo Maassen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had hij nog wat te zeggen of is de ellende in de kiem gesmoord
Yepquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:17 schreef VoreG het volgende:
Word ik hier nu de komende 7 uur helemaal aan m'n lot overgelaten?
Zeg flikker eens op met die ranzige plaatjes.quote:
Een verschijning vna Jezus is toch niet ranzig..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg flikker eens op met die ranzige plaatjes.
Doe maar koffiequote:
Hoorn is idd wel een eindje weg van HIA. Tegen welke club moet je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:12 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Louis van Gaal.
Vanmiddag naar Hoorn. Toch met stip een binnenkomer in de top van de ranglijst qua grootste reisafstand vanaf ASWH naar tegenstanders. 130 km enkele reis.
Zwaluwen '30 / Henver. Toch een beetje de surprise. Promovendus en iedereen dacht dat ze al zo'n beetje gedegradeerd zouden zijn nu, maar ze staan netjes in de middenmoot.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoorn is idd wel een eindje weg van HIA. Tegen welke club moet je?
Kwa reisafstanden is het natuurlijk wel een beetje de Luch Vladivostok van de Hoofdklasse...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zwaluwen '30 / Henver. Toch een beetje de surprise. Promovendus en iedereen dacht dat ze al zo'n beetje gedegradeerd zouden zijn nu, maar ze staan netjes in de middenmoot.
vanmiddag om 16.00 ga ik via de stream liverpool tegen Havant & waterlooville(6de divisie) kijken denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:35 schreef RayMania het volgende:
Die wedstrijd trekt mij niet echt. Ik ga wel Man United en Chelsea kijken.
Doet Boateng nog mee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
4de ronde fa cup: Mannsfield - boro begonnen. bbc1
kom je nog op de koffie?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
Hier ook uitgeslapen, zo meteen de auto wassen - moet wel SCHoon zijn voor het reisje naar Doetinchem
In de DVDkast ook nog wel, denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in de schuur is nog wel plek denk ik
Nee, ze hebben me al bij TVA gevraagd om mee te spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:33 schreef SCH het volgende:
golfer, kom je bij mij in de theatersportcluppie?
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef SCH het volgende:
Mag ik ook een keer bij jou logeren Catjuh?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ze hebben me al bij TVA gevraagd om mee te spelen.
misschien nog tussen de PSV dvd'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de DVDkast ook nog wel, denk ik![]()
Sorry, ik hou een mediastilte.quote:
Die rol van derde lantaarnpaal van links speelde ik inderdaad erg overtuigend.quote:
Het is dan ook al over 2 maanden Pasen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij de snoepwinkel in Wageningen verkopen ze trouwens alweer paaseitjes.
Zo, dan alquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dan ook al over 2 maanden Pasen.
Nee, dan ben je te laat. Dan liggen de kerstslingers al in de schappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo, dan al
Is dus hetzelfde als chocoladeletters verkopen eind september.
Twee maar? Ik heb er vijf.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:57 schreef tha_dark het volgende:
Een, twee, feestjes in mijn skinny jeans
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Liverpool speelt met de A1 ofzo?
Dit hoort Pool gewoon te winnen, al stond het bijna 0-2quote:Liverpool
* 30 Itandje
* 03 Finnan
* 37 Skrtel
* 04 Hyypia
* 06 Riise
* 16 Pennant
* 20 Mascherano
* 21 Lucas
* 11 Benayoun
* 15 Crouch
* 19 Babel
Substitutes
* 40 Martin,
* 08 Gerrard,
* 09 Torres,
* 18 Kuyt,
* 23 Carragher
Dus weer een goal op Anfield van die plantsoenwerkers?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus weer een goal op Anfield van die plantsoenwerkers?
nee eigen goal.quote:1530: GOAL Liverpool 1-2 Havant & Waterlooville I can't type. My hands are shaking. Alfie Potter's strike is deflected in by Martin Skrtel for an own-goal.
Jammer. Nu is er maar één die later tegen zijn kleinkinderen kan vertellen dat ie op Anfield gescoord heeft.quote:
Die kleinkinderen weten niet eens wat Anfield is dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jammer. Nu is er maar één die later tegen zijn kleinkinderen kan vertellen dat ie op Anfield gescoord heeft.
Tot nu toe dan.
Dat gaat toch New Anfield heten?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Die kleinkinderen weten niet eens wat Anfield is dan.![]()
Pool krijgt volgend jaar een nieuw stadion.
dat zie ik nu ook, die naam wist ik even niet meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat gaat toch New Anfield heten?
Does, Ray, Diek en wie ooit die dingen rtl dingen ooit heeft gespeeld. We mogen weer losquote:Heb je er ooit van gedroomd een tv-pokerster te worden, dan geeft RTL 7 je de kans om die droom waar te maken!
‘RTL Next Star of Poker’ is een nieuwe tv-show van RTL7 waarin beginnende pokerenthousiastelingen in 6 afleveringen onderling gaan uitvechten wie met de eer gaat strijken! De winnaar van de grote tv-finale wint niet alleen eeuwige roem, maar vestigt in één klap ook zijn naam in de Nederlandse pokerwereld.
Om je te kwalificeren moet je deelnemen aan een van de RTL Next Star Of Poker online kwalificatietoernooien. Vanuit deze ‘satelliettoernooien’ gaan in totaal 36 qualifiers door naar de tv-show ‘RTL Next Star of Poker’. De opnames zijn op 12 en 13 februari en op 4 en 5 maart 2008 in Amsterdam. Je moet op ten minste een van deze data beschikbaar zijn én uiteraard op 6 maart 2008, de opnamedag van de finale, om deel te kunnen nemen aan de tv-show.
De ‘RTL Next Star of Poker’ kwalificatietoernooien beginnen van 25 januari 2008 tot en met 27 februari 2008 elke dag om 19:35 uur. De beste 12 spelers van elk dagelijks satelliettoernooi spelen vervolgens in een van de online finales op 4 februari of 28 februari. De beste 18 van beide finales plaatsen zich voor een van de opnamedagen.
Ik zag de reclames al op tv, leuk speelwerk weer!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Does, Ray, Diek en wie ooit die dingen rtl dingen ooit heeft gespeeld. We mogen weer los
Linkshalf is zo ongeveer de mooiste positie uit het voetbal, al is linksbuiten nog mooier.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zag de reclames al op tv, leuk speelwerk weer!
En hio, 0-4 verloren, maar desondanks fijn gespeeld als gelegenheids linksback/ linkshalf. Die halfpositie is toch wel een erg leuke.
Ik heb een hekel aan dat loopwerkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar speel ik normaal altijd, maar doe mij de halfpositie maar. Veel meer loopwerk, bikkel en schoffelwerk en passing van achteruit. Als linksbuiten ben je net wat te afhankelijk van bruikbare ballen.
Zou graag mee willen doen, maar als je aan zoiets begint en ver wilt eindigen, dan ben je rond 0:00 klaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Does, Ray, Diek en wie ooit die dingen rtl dingen ooit heeft gespeeld. We mogen weer los
freerolls beginnen om 19.35 en de blinden gaan iedere 5 minuten omhoog, dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zou graag mee willen doen, maar als je aan zoiets begint en ver wilt eindigen, dan ben je rond 0:00 klaar.
Dat wordt veels te laat, door de weeks.
Nee, al reed het allemaal lekker door, ook ter hoogte van Amsterdam.quote:
En dan gelukkig die doelpunten in de slotfase, dan ga je wat vrolijker naar huisquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, al reed het allemaal lekker door, ook ter hoogte van Amsterdam.
Hmm, straks maar even een poging wagen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
freerolls beginnen om 19.35 en de blinden gaan iedere 5 minuten omhoog, dus dat valt wel mee
Ja, toen het 1-0 stond waren we wat minder blij met de afstand.... Maar goed, wel eens lekker om ook eens zo te winnen. Die mannen maakten eerder dit seizoen in de 94e minuut bij ons de 1-1, dus dit was wel eens mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan gelukkig die doelpunten in de slotfase, dan ga je wat vrolijker naar huis.
Ik skip vandaag, lekker Idols kijken, hopelijk kan ik je rond half tien nog aan het werk zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, straks maar even een poging wagen.
het is ook nog eens een six handed toernooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik skip vandaag, lekker Idols kijken, hopelijk kan ik je rond half tien nog aan het werk zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |