Ik ga zo werken.. .als dat niet het spannendste is wat ik ooit heb gedaan weet ik het niet meer. Ow ha dik al verteld dat 22 maart (dat is volgende week zaterdag) een show is van FCW in Leek? Ome beelz zal daar ook aanwezig zijn om konten te schoppen en kauwgum te kauwen maar ik heb geen kauwgum meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oeh darmspoeling! Alcohol ontsmet tenslotte!![]()
Ik ga zo cadeautjes kopen enzo; spannend hé! Mén, ben ik nou de enige met een spannend leven hier??
Ik had de bioscoopversie van Rambo, het werd pas irritant toen er iemand door het beeld liep, zeiken doe je maar in je eigen tijd en zeker niet in die van John Rambo!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef beelz het volgende:
Voor het eerst sinds tijden helemaal geen plannen voor het weekend
Lekker rustig aan doen dus, beetje bank hangen, filmpje erbij (Rambo 4 nog een keer kijken), pilsje en schelden op dingen die kut zijn. Weekend is puick, maar eerst morgen nog even werken.
Hm ga even poepen en hamburgers bakken denk ik. Best wel veel koppijn na het legen van een fles mezcal, (damn wat dat spul smerig) Verder de nieuwe auto even ingereden (hij is langzamer max. 170 gehaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:26 schreef navvy het volgende:
Goh, er is zowaar gepost vandaag....en hoe. Gaat weer net zo als een jaar geleden....![]()
Eindelijk weekend!! Ik blijf zelfs in Zwolle dit keer, best een grappige stad! Iemand nog spannende plannen dit weekend?
Je traint ook bij Shape-up? Ik heb je volgens mij nog nooit gezien, maar dat kan kloppen aangezien ik dit jaar maar paar keer ben geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.
Uitkijken met dit soort teksten. Persoonlijk kan ik ze zeer waarderen maar "Zwollenaartopicposter Modaal" kan dergelijke citaten erg slecht waarderen!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:15 schreef AryaMehr het volgende:
Zwolle! Hoeissnou! Te ver, te ver om je fiets te pakken!
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenquote:
Leef jij nog? Heb je 23 uur rijles per dag? Of word je opgehaald met een busje?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenOpgezwolle
songtekst zijn
Ja, ik leef nog en rijles beperkt zich tot 1 uur per week op donderdag.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Leef jij nog? Heb je 23 uur rijles per dag? Of word je opgehaald met een busje?
Je komt uit Zwolle en durft zo denigrerend te praten over Opgezwolle? Ken je helden!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenOpgezwolle
songtekst zijn
www.harrievanhelden.nlquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je komt uit Zwolle en durft zo denigrerend te praten over Opgezwolle? Ken je helden!
Bullshit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Of je Opgezwolle nou wel of niet leuk vindt maakt geen ene donder uit. Die jongens hebben er voor gezorgd dat er veel meer rappers zijn bekend geworden uit Zwolle in Nederland. Daardoor hebben ze Zwolle meer op de kaart gezet en dat zorgt weer voor meer inkomsten voor de gehele stad. Waardering voor de muziek hoef je niet te hebben, maar wat ze voor de stad betekenen mag toch wel wat waardering krijgen.
quote:
danku mijnheer beelz, nu kan ik lucnhenquote:
Heldenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
www.harrievanhelden.nl![]()
Helden... Wat voor heldendaad hebben de rappertjes vanOpgezwolle
verricht dan?
![]()
Dat ze uit Zwolle komen betekent niet heel Zwolle daar trots op is.![]()
Sterker nog, er zijn zat zwollenaren die er een pesthekel aan hebben.
Als je Opgezwolle fans zoekt: Opgezwolle 24: Ga je boek niet te buiten!
Duidelijk onderbouwdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:59 schreef beelz het volgende:Bullshit.
Iemand een klap voor zijn bek geven omdat hij vervelend is is niet heldhaftig, maar gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef beelz het volgende:Helden
Ik heb een keer 1 van die idioten een knal voor zijn bek verkoch tomdattie vervelend isIk ben een grotere held
Je moeder is duidelijk onderbouwdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk onderbouwd
Goede argumenten
Jij weet hoe je een discussie voert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |