Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:14 schreef Lov1 het volgende:
Wat een leuke opdrachten!Heb net uitzendig gemist gekeken, dus moet het ff laten bezinken
![]()
Vind Patrick en Edo leuke kandidaten, Joris en Dunya wat minder... Ik verdenk Patrick nog steeds, maar met al die WIDM hints die er gevonden zijn en naar Dennis wijzen...Kan allemaal he? I like it!
![]()
Oja, was die muzikale hint dit keer het hele nr of maar een deel ervan?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallen! En ze ergert zich aan Joris
!
ik zou juist meteen mn kamer uitkomen met al die foto's, doodengquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:51 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Joris is gewoon een eikel, en Patrick is zwaar irritant, maar nog wel oké. Dat 'ie niet uit z'n kamer wilde komen met die foto-opdracht
Ik vind d'r juist te tam. Ze moet toch op het moment dat Regina naar haar vraagt gewoon tegen Joris zeggen 'je stikt er maar in, ik ben nu weg, dahaaag'...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Dunya wel tof juist, is niet op d'r mondje gevallen! En ze ergert zich aan Joris
!
Ik heb het idee dat er geen mol is deze aflevering, Ik ga voor Dennis. Kun jij me op andre gedachten brengen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:20 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Als Dennis de mol is, doet-ie het niet fantastisch. Ondanks dat 'oogkleppenlijstje' van hierboven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jammer dat de hints wijzen naar Dennis terwijl hij slecht molt..
Waarom niet? Als je wat langer kijkt naar wat hij tijdens de opdrachten heeft gedaan heeft hij onopgemerkt veel geld uit de pot gehaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:20 schreef broer het volgende:
Inderdaad. Als Dennis de mol is, doet-ie het niet fantastisch. Ondanks dat 'oogkleppenlijstje' van hierboven.
Moet je alle crap uit die links verwijderen en zoiets overhouden:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Doen de series 5 en 6 het bij jullie op tvopjepc.nl? Vanmiddag kon ik seizoen 5 nog kijken, nu doen ze het niet bij mij...
- Hoe kon hij met uitbeelden de "verkeerde naam" doorseinen? Dat heef toch met de interpretatie van de andere te makenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:39 schreef Irving het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Als je wat langer kijkt naar wat hij tijdens de opdrachten heeft gedaan heeft hij onopgemerkt veel geld uit de pot gehaald.
- Verkeerde naam doorgegeven tijdens seinopdracht (Joris i.p.v. Edo)
- Veel van zijn bagage in Coen's tas gedaan. Uiteindelijk opdracht mislukt
- De x 1/4 vlag opgehezen tijdens de maisveldopdracht en daarna zich af laten gaan
Als ik me niet vergis stond er van te voren nog niet vast welke namen er doorgeseind zouden gaan worden.. dus hoe heeft hij hier kunnen mollen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:26 schreef Irving het volgende:
Zij hadden zelf de verkeerde naam geinterpreteerd. Bij "Cab" zeiden ze namelijk dat het op Joris sloeg en niet op Edo..
Uiteindelijk had Dennis 4 kilo, dus lijkt me het waarschijnlijkst dat hij het meest erin gegooid heeft
Het ophijzen van de vlag betekende ook dat het een safezone was, maar 125 in de pot stelt niets voor of wel?
http://ifarm.nl/demol/category/kijkcijfers/quote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van alle afgelopen afl. van dit seizoen?
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hasta la victoria siempre
Santa Clara is ook de stad van de revolutie, want het was hier dat Che Guevara een gepantserde trein met wapens wist te onderscheppen en heeft buitgemaakt. Vier van de gepantserde wagons die deel uitmaakten van de trein en de bulldozer die de trein uit de rails duwde, heeft men als herinnering laten staan. Hier bevinden zich ook sinds 1997 het mausoleum van Che Guevara en zijn bronzen standbeeld met het opschrift: 'Hasta La Victoria Siempre' (altijd op weg naar de overwinning), wat hij in zijn afscheidsbrief aan Castro schreef
JA!.. daarom wilde ik dat 3 verhaal terug lezen..quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:
Wat betreft de theorie over het getal 3: had de uitkomst van de rekensom (meneer Van Dale wacht op antwoord) ook geen 3 moeten zijn?
Misschien iets te simpel gedacht, maar 1 + 1 + 0 + 6 = 8.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef k_man het volgende:
De code 1106 kan ook een postcode zijn (Bijlmer, Amsterdam).
Of allerlei data: 11 juni, 6 november, 1-10-6 (1 oktober 2006), of 1-1-06 (1 januari 2006) of november 2006.
Of 6 over 11 (tijdstip).
Of een huisnummer of kamernummer van een kandidaat..
Dus...?
Geen idee, ik vond het ook al zo bizarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prachtig van Joris. Waar sloeg die vraag eigenlijk op?
Joris voegt heel veel toequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:39 schreef widmfan7 het volgende:
Ik hoop dat Joris of Dunya eruit gaat. Die voegen het minst toe
Ik ook niet, dus dat wordt de videorecorder inprogrammollenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:33 schreef karoltje het volgende:
Ggrrrr ik kan het niet zien vanavond.
uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:48 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik moet werken
Nouja, lang leve de videorecorder
Tja, de kwaliteit van een online breedband uitzending is toch wat minder dan dat je het gewoon op je TV kunt kijken. Al is VHS kwaliteit natuurlijk ook niet veel meer.quote:
Hehe, dat viel me ook al op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Ik schrok helemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
"Nu op Nederland 1: Blik op de weg!", aldus de voice-over...
Verkeerde bandje, bedankt!
Jorisquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut Joris. Geld verdienen verdomme.
Eens. In plaats van die types als Joris.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
Tijd voor onbekende Nederlanders, of arme bekende Nederlanders
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:50 schreef Suuz_ het volgende:
Haha die Patrick, geweldig! Helemaal balen dat hij dat aanbod niet gehad heeft. super
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Nee volgens mij niet, hij is echt té eerlijk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft 'ie dat aanbod wél gewoon gekregen.
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).quote:
En daarom mijn Molquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef rubbereend het volgende:
Patrick houdt de boel weer lekker op
Tik dit in met mIRC:quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de ballen verstand niet van mIRC. Maar ik zit in Wieisdemol op dalnet (oid..).
Dank je.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tik dit in met mIRC:
/server irc.fok.nl
/join #wieisdemol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |