quote:Op maandag 28 januari 2008 21:51 schreef Subzero_X het volgende:
@jpg97: Zou je misschien een aan-de-voetpic kunnen maken?
Ja ik zag ze ook in de outlet in Roermond.... maat 44 en 45quote:Op maandag 28 januari 2008 22:40 schreef SHOOOTO het volgende:
die Militaries IV's lagen nog in outlets hier. Nu waarschijnlijk niet meer.
niet dat ik weet.. maar voor Paypal heb je tegenwoordig geen CC meer nodig. Kan ook gewoon van je bankrekening worden afgeschreven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Beach het volgende:
Zijn er ook winkels uit de usa waar je zonder cc/paypal kan kopen?
dit zijn toch echt de snelste methodenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Beach het volgende:
Zijn er ook winkels uit de usa waar je zonder cc/paypal kan kopen?
Dope, waar heb je ze vandaan?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:49 schreef NITR0 het volgende:
mijn laatste aanwinsten:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
+
een paar am 90's infrared onderweg naar me
nee, ze werken niet. Volgens mij kan je niet hotlinken vanaf urban.blogo.nl..quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:30 schreef jpg97 het volgende:
Deze zijn ook wel fijn:
Jordan I X Levi's 501:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de upcoming Air Jordan X Air Force I:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Here are the first visual pics of the upcomingJordan x Levi sneaker that will release along side the matching pair of jeans. Featuring red leather, cement print denim, and the Levi’s signature red tab tag on the side panel of the sneaker. No set release date at this time.
Echt iets voor je moeder dusquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef ireallylovejazz het volgende:
mijn god. die zijn echt beroerd lelijk.
Goeiequote:
vind jij echt alleen de jordans lelijk die uitkomen? misschien word ik oud, maar was vroeger die hele sneakerscene niet gewoon beter?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:08 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Goeie.
Vind ze echt fucked up lelijk, jammer van al die wacke Jordans die er tegenwoordig uitkomen.
Nou ik ben niet van mening dat alles vroeger beter was, maar het nadeel van "klassieke modellen" (jordan 1 bvb) is dat er telkens weer nieuwe dingen mee uitgehaald worden en dat vind ik jammer. Afgezien van dat ik ze practisch allemaal vreselijk lelijk vindquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:30 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
vind jij echt alleen de jordans lelijk die uitkomen? misschien word ik oud, maar was vroeger die hele sneakerscene niet gewoon beter?
Zo'n beetje elke sneaker zaak in Nederland?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Sakray het volgende:
Weet iemand een winkel in NL die deze verkoopt?
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke adidas je zoekt maar 99% is gewoon fake. Pas daar voor op. Vooral de adicolor/superstar zijn veel gefaked. Check daarom eerst ff www.superstardb.com en zoek de desbetreffende seller daarop. Of maak een account en introduce je en vraag of ze legit zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:33 schreef Tarik het volgende:
ik ga idd maar eens op e-bay kijken!
thanks allemaal!!
greetzzzz
Bij welke Frontrunner was dat??quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:27 schreef Teije het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke sneaker zaak in Nederland?
(zag ze eergisteren nog in zo'n uitverkoop bak bij de frontrunner)
Ik heb er nog wel een paar voor je liggen, maat 45, keer of 4 gedragenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Sakray het volgende:
Weet iemand een winkel in NL die deze verkoopt?
[ afbeelding ]
Nope zijn daar uitevrkocht heb ik al gekeken! Ik baar er wel van............................quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef morgane het volgende:
http://www.pickyourshoes.com heeft ze nog.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:00 schreef Principessa het volgende:
Ik heb sinds gister deze!![]()
[ afbeelding ]
Elmer shoes:
[ afbeelding ]
Ja leuk he, als ik er nu langs loop maakt mijn hart een sprongetjequote:
Die heb ik in het zwart, relaxte schoenenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef thaWarhead het volgende:
Deze vandaag maar eens uit de doos gehaald:
[ afbeelding ]
Bo Jacksons!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:51 schreef HAL9000S het volgende:
Ga deze shoes volgende week ff ophalen denk ik
[ afbeelding ]
Wel geinteresseerd maar heb niet echt ruilmateriaal voor je.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:37 schreef koston het volgende:
[..]
Die heb ik in het zwart, relaxte schoenen
Bij mij begint alleen dat witte spul op de zijkant van de zool los te laten
Heb jij misschien interesse in die P-Rod's Stash? Ze zijn mij toch te krap en het is zonde om ze te laten verstoffen.
Maat 12, originele doos en extra veters zitten erbij. Inlegzooltjes zijn nog gloednieuw, ik heb er meteen andere zooltjes ingegooid. Ze zijn nog in goede staat, foto's kan ik straks wel maken.
Liefst ruilen tegen een ander paar Sb's maat 12, lemme know
hoe lang waren ze al in gebruik?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:06 schreef Little_Acorn het volgende:
Gisteren deze gehaald, 20 euro voor betaald.
[ afbeelding ]
Optie 5: doe je eigen ding je weet zelluf.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:32 schreef Knertje het volgende:
Yo, zat even op dit forum en kwam op dit topic.
Zag hier wel vette sneakers van mensen die er ook vast wel verstand van hebben.
Ik dacht er aan om Nike Dunk High's met NikeID te maken maar ik kan maar niet de beste kleuren combi maken, ik heb er even 4 opgeslagen en die zet ik hier even heen zodat jullie misschien even kunnen raten:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
Ik kon ook wel kleuren als oranje, donker groen en roze kiezen maar ik zie mijzelf niet met zulke kleurtjes lopen dus ik houd het liever een beetje simpeler.
Ik hoop dat ik dit hier wel kan posten ipv zelf een topic aan te maken.
Mkay?
¤20 vraag jeltos ftwquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:50 schreef francis997 het volgende:
zo, na lang meelezen en kijken. vandaag maar eens een eerste post maken.
Met een paar adidas superstars, deze heb ik nu bijna 1,5 week. En toen ik ze zag kon ik ze niet laten staan. En in de winkel zeiden ze telkens het is wel een herenmodel..acht wat kan het mij schelen. Ik vond ze gewoon prachtig..en voor 39500 pesos, oftewel ongeveer 55 eurotjes.
Dus voordat ik vertrek ga ik waarschijnlijk nog een paar halen in een andere kleur..ze lopen zo lekker...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ze zijn idd wel mannelijk ja. Verder wel vet. Maar niet voor een vrouw
Waren 1 keer gedragen, de zool is nog helemaal gaaf. De foto is btw ook een beetje brakquote:
Court Force is net zo breed als een Dunk, sowieso is dat ook niet echt een bizar brede schoen ofzo...quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef jpg97 het volgende:
Niet dat ik een mooie, sexy sneaker bij een vrouw niet kan waarderen, maar dat model is zowieso te breed voor een vrouw, de kleuren gaan nog wel maar het model is gewoon te mannelijk.
Sneakers zoals hieronder vind ik bijvoorbeeld wel mooi voor meisjes/vrouwen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:51 schreef HAL9000S het volgende:
Ga deze shoes volgende week ff ophalen denk ik
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor hoeveel gaan ze?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:32 schreef P.deZeeuw het volgende:
[..]
Welke winkels hebben die al?
ik wou net b lords typen waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor hoeveel gaan ze?
Omdat ik ze eigenlijk eerst aan mijn voet wil zien, en omdat boardlords (volgens de reacties hier) nooit iets op vooraad heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:29 schreef jovink het volgende:
[..]
ik wou net b lords typen waarom niet?
Wat een prachtige schoen toch! En een mooie prijs ...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ebay is goedkoper, maar diverse shops zullen 'm vast ook wel hebben (misschien Woei?)
pickup Urawa's:
[ afbeelding ]
de kleuren, het verhaal rondom de schoen. Maar ja, ik ben ook blij met een normaal paartje AM1 HOA.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef jpg97 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Urawa's?
thx warheadquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef thaWarhead het volgende:
Boardlords heeft ze ook nog niet liggen, die posten gewoon de hele catalogus.
Verder heeft Shifty in Enschede volgens mij als enige staan, de rest krijgt m gewoon later. Retail op Trainers is hoger, heel misschien dat je hier en daar m wel voor 110 kan vinden, maar lager zou ik niet van uit gaan.
Hype, jeweetzellufquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef jpg97 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Urawa's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |