Court Force is net zo breed als een Dunk, sowieso is dat ook niet echt een bizar brede schoen ofzo...quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef jpg97 het volgende:
Niet dat ik een mooie, sexy sneaker bij een vrouw niet kan waarderen, maar dat model is zowieso te breed voor een vrouw, de kleuren gaan nog wel maar het model is gewoon te mannelijk.
Sneakers zoals hieronder vind ik bijvoorbeeld wel mooi voor meisjes/vrouwen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:51 schreef HAL9000S het volgende:
Ga deze shoes volgende week ff ophalen denk ik
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor hoeveel gaan ze?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:32 schreef P.deZeeuw het volgende:
[..]
Welke winkels hebben die al?
ik wou net b lords typen waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor hoeveel gaan ze?
Omdat ik ze eigenlijk eerst aan mijn voet wil zien, en omdat boardlords (volgens de reacties hier) nooit iets op vooraad heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:29 schreef jovink het volgende:
[..]
ik wou net b lords typen waarom niet?
Wat een prachtige schoen toch! En een mooie prijs ...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ebay is goedkoper, maar diverse shops zullen 'm vast ook wel hebben (misschien Woei?)
pickup Urawa's:
[ afbeelding ]
de kleuren, het verhaal rondom de schoen. Maar ja, ik ben ook blij met een normaal paartje AM1 HOA.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef jpg97 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Urawa's?
thx warheadquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:33 schreef thaWarhead het volgende:
Boardlords heeft ze ook nog niet liggen, die posten gewoon de hele catalogus.
Verder heeft Shifty in Enschede volgens mij als enige staan, de rest krijgt m gewoon later. Retail op Trainers is hoger, heel misschien dat je hier en daar m wel voor 110 kan vinden, maar lager zou ik niet van uit gaan.
Hype, jeweetzellufquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:01 schreef jpg97 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan Urawa's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |