Ik zie altijd alleen maar uitkeringstrekkers met een te korte spijkerbroek en witte sokken in die schoenen lopen. Niet dus.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
wel of niet.. wel of niet.. ik weet het niet, ze zijn maar 50e ipv 160
Leuke SB'tjes, Vans heb ik niks mee.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef Colin0o het volgende:
zal ik dan ook maar is mijn sneaker "collectie" posten![]()
tot nu toe 3 paar die ik sneaker-waardig vind, de rest k-swiss enzo![]()
![]()
*Klikbaar*!!
paartje Nike sb Cinco de Mayo;
[ link | afbeelding ]
een vans paartje; vette shizzle motief al zeg ik het zelf![]()
[ link | afbeelding ]
en laatst bij rollin in alkmaar een paar purple pigeon gehaald![]()
[ link | afbeelding ]
en komende donderdag weer op sneaker-jacht
Heb je het bonnetje nog?quote:
Leuke schoen... ook mijn maat maar ik ben huiverig dat de neus zo lelijk ingedeukt raakt. Zijn er mensen die daar last van hebben bij structures?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:56 schreef vjw het volgende:
Heb nog een maatje 42.5 blue toe structures te koop. Vraagprijs is 130,-
[ afbeelding ]
fuck it, ik scoor ze van de week. Van iemand met dreads neem ik ook niks aanquote:Op maandag 11 februari 2008 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie altijd alleen maar uitkeringstrekkers met een te korte spijkerbroek en witte sokken in die schoenen lopen. Niet dus.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:55 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
Air force 1 is echt voor negers.
Ik heb heul geen dreadsquote:Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
fuck it, ik scoor ze van de week. Van iemand met dreads neem ik ook niks aan
Deukje heeft iedereen. Ik zet gewoon een extra zooltje erin + wat dikkere sokken en je ziet het nauwelijks.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:40 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Leuke schoen... ook mijn maat maar ik ben huiverig dat de neus zo lelijk ingedeukt raakt. Zijn er mensen die daar last van hebben bij structures?
ligt eraan wat hoe de materialen zijn, leer schijnt wat ruimer te zitten, mesh was kleiner.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:00 schreef KimetJ het volgende:
Ik heb maat 7.5 bij nike air max 1 maar heb een aanbieding gezien maar die is er alleen nog in een 7. zit er veel verschil tussen een 7 en een 7.5 ??
Vind deze erg dope alleen zijn er pas vanaf size 8quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef Jeltos het volgende:
Pickup today puma RS100 Fresh for summer![]()
[ [FOTO ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |