Najah, deze lijken me wel mooi staan onder een mooie donkere jeans. Merk staat er trouwens ook niet groot op.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef SHOOOTO het volgende:
conclusie: Bikkembergs = campers
(ik haat niet hoor, NoelGallagher. Als je ze dope vindt, moet je ze gewoon halen)
Gaat niet om hoe groot het merk erop staat, vind dit geen sneakers en verder vind ik ze niet mooi. Als Nike met dit kwam vond ik het ook lame.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Najah, deze lijken me wel mooi staan onder een mooie donkere jeans. Merk staat er trouwens ook niet groot op.
jezus henkie meen je toch niet hequote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
wel of niet.. wel of niet.. ik weet het niet, ze zijn maar 50e ipv 160
lijken dus een beetje op Waffle Racers:quote:Op zondag 10 februari 2008 20:19 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Gaat niet om hoe groot het merk erop staat, vind dit geen sneakers en verder vind ik ze niet mooi. Als Nike met dit kwam vond ik het ook lame.
Dat was ook precies mijn ideequote:Op zondag 10 februari 2008 23:10 schreef SHOOOTO het volgende:
ivetje: fris! korte broek, t-shirt en lekker zomeren maar!
Dat zijn fijne Dunks!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in de sale bij de Britain gescoord
In de low versie is dat niet zo raar toch, lijken nog redelijk op elkaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef Teije het volgende:
[..]
Hoe kan je die nou door elkaar halen?
Nou de zool van een Force is redelijk wat dikker dan die van de Dunkquote:Op maandag 11 februari 2008 12:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]
In de low versie is dat niet zo raar toch, lijken nog redelijk op elkaar.
Haha zie het verschil wel maar het ligt wel dicht bij elkaar imo.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou de zool van een Force is redelijk wat dikker dan die van de Dunk
Air force 1 is echt voor negers.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:03 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Haha zie het verschil wel maar het ligt wel dicht bij elkaar imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |