Klopt ja. Maar qua live is het eigenlijk allebei niks. Toch vreemd, want Sporza zond vorig jaar gewoon heel de nacht door uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sporza zendt elke dag samenvattingen uit (anderhalf uur) en die behelsen iets meer dan de drie punten van de gemiddelde topwedstrijd die de NOS je laat zien [ afbeelding ]
Bovendien zijn de (co-)commentatoren op Sporza toch ook een paar tandjes beter dan de drie van de NOS.
Daarom blijf ik Eurosport trouwquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar qua live is het eigenlijk allebei niks. Toch vreemd, want Sporza zond vorig jaar gewoon heel de nacht door uit.
Ik vind 'r lang en dun en ik vind dat ze een chagrijnige uitstraling heeft. Vind ik trouwens ook van Sharapova.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga fietsen man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je moet ervan houden. Ik vind 'r maar dun.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Niks mis met Hantuchova![]()
[ afbeelding ]
Ze is kleiner dan Ivanovic en Sharapova.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r lang en dun en ik vind dat ze een chagrijnige uitstraling heeft. Vind ik trouwens ook van Sharapova.
Dertien in een dozijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze is kleiner dan Ivanovic en Sharapova.
Maar ik vind het niet veel, Ivanovic en Sharapova ook niet trouwens. Als ze niet konden tennissen zouden ze twaalf-in-een-dozijn zijn.
Die van Ivanovic zijn gekrompen sinds ze eind vorig jaar beter afgetraind is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:25 schreef -0- het volgende:
Vind er ook weinig aan.
Overigens ook wel grappig, als Henin of iemand op de baan staat is er allemaal kritiek dat een man nog meer tieten heeft. Van Ivanovic kan ik nou ook niet echt zeggen dat ze groot zijn.
Verder is Henin natuurlijk wel gewoon lelijk.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:21 schreef Nalbandian het volgende:
Heeft al iemand gemeld dat Jo-Wilfried Tsonga van Nadal heeft gewonnen in 3 sets?
Up next: Djoko die Fed even de les leest
6-2 6-3 6-2quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:26 schreef -0- het volgende:
@Nalbandian weet jij toevallig hoeveel Tsonga - Nadal is geworden?
Ja, ik dacht: ik meld het even !quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef -0- het volgende:
[..]
Ok, Tsonga heeft dus gewonnen in 3 sets!![]()
Morgenmiddag om 15uquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Hoe laat is Federer?
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik hoor net dat ik echt de hele dag vrij heb morgen.
Maar serieus: half tien?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef SCH het volgende:
Ha tof, bedankt Pietje, ik zal me hier melden morgen.
Hup Roger Federer, gij almachtige koning van de edele tennissport
Dank je. Ik heb altijd zo graag ergens bij willen horenquote:
Zie een stukje terug in dit topic..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:44 schreef kevin_ het volgende:
Bah kon Nadal - Tsonga niet zien doordat ik tentamens hadMaaaaar heeft iemand nog een highlights xvid op rapidshare bijv. staan? Ik kan me herrineren dat iemand dat deed?
Dat is youtube..quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zie een stukje terug in dit topic..
Graag gedaan.quote:
Bedankt, ik voel me een stuk beter.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef BigFire het volgende:
als je serieus denkt dat Federer van Djoko(of Tsonga) gaat verliezen....!
Federer is de allerbeste tennisser aller tijden.. die gaat echt niet in een halve finale grand slam verliezen op dit moment. sommigen onderschatten Federer vreselijk terwijl je hem telkens weer voor je neus ziet winnen op Grand Slams. alleen op gravel is er 1 man die beter is. voor de rest
Sorry, the free service is at full capacityquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.sendspace.com/file/z36hyy
Goed van je. We dachten al, waar blijf je met die uitslag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik meld het even !
Je bent nu een van ons. Best een mooi moment dit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef SCH het volgende:
Hup Roger Federer, gij almachtige koning van de edele tennissport
De VRT zit sinds een tijdje in financiėle nood. Dat zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar qua live is het eigenlijk allebei niks. Toch vreemd, want Sporza zond vorig jaar gewoon heel de nacht door uit.
Fout.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:57 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Sorry, the free service is at full capacity.
Denk het niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Zend Eurosport nog een herhaling uit van de wedstrijd Tsonga - Nadal?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook niet midden in de nacht ofzo?
Goeie vergelijking.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef suus21 het volgende:
heb vandaag pas een stukje van die tsonga gezien en hij doet meer erg denken aan Safin...maar dan mentaal sterker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |