Ja, maar dat betekent niet dat je je zo kinderachtig moet gedragen. Aan de andere kant, je staat daar vol adrenaline, wie zijn wij dan om daarover te gaan oordelen. Aan de andere andere kant, 't zijn wel professionals.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
maar vonden jullie haar klacht over Ivanovic terecht?
tvp op p10quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:54 schreef Omnifacer het volgende:
tvp op p5
Ja, kijk de finale maar dan weet je dat ze wel gelijk had, zeker omdat ze al klaagde toen ze gewoon stond te vegen in de eerste set. Het publiek wordt ook gemaand tot stilte en dan gaat Ivanovic daar een beetje staan piepen net als de serveerder de bal los laat bij de opgooiquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sportief hoor, Hantuchova.Ik heb de wedstijd niet gezien, maar vonden jullie haar klacht over Ivanovic terecht?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
Hantuchova ziet er ook niet meer zo lekker uit...
Niks mis met Hantuchovaquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga fietsen man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Me too, al verdienen ze die kijkcijfers niet door dit late inspringen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:38 schreef S-Two het volgende:
Ik kijk morgen denk ik ook wel weer op de NOS, tenminste niet constant die reclame.
Sporza zendt elke dag samenvattingen uit (anderhalf uur) en die behelsen iets meer dan de drie punten van de gemiddelde topwedstrijd die de NOS je laat zienquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS doet het beter dan Sporza, die zonden alleen wedstrijden van Henin uit. En de twee finales.
Klopt ja. Maar qua live is het eigenlijk allebei niks. Toch vreemd, want Sporza zond vorig jaar gewoon heel de nacht door uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sporza zendt elke dag samenvattingen uit (anderhalf uur) en die behelsen iets meer dan de drie punten van de gemiddelde topwedstrijd die de NOS je laat zien [ afbeelding ]
Bovendien zijn de (co-)commentatoren op Sporza toch ook een paar tandjes beter dan de drie van de NOS.
Daarom blijf ik Eurosport trouwquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar qua live is het eigenlijk allebei niks. Toch vreemd, want Sporza zond vorig jaar gewoon heel de nacht door uit.
Ik vind 'r lang en dun en ik vind dat ze een chagrijnige uitstraling heeft. Vind ik trouwens ook van Sharapova.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga fietsen man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je moet ervan houden. Ik vind 'r maar dun.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Niks mis met Hantuchova![]()
[ afbeelding ]
Ze is kleiner dan Ivanovic en Sharapova.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r lang en dun en ik vind dat ze een chagrijnige uitstraling heeft. Vind ik trouwens ook van Sharapova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |