Die gast zit niet in Australië hoor, gewoon thuis of ergens in een studio.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:23 schreef Wopper1 het volgende:
Zit Ted niet gewoon achter zo'n mini-tv?
Vorig jaar zag ik een stuk van Danny Nelissen tijdens de tour de france waar die samen met Blijlevens (?) aan een tafel zat. Zag er een beetje armoedig uit.
Hehe, dat mocht Ted willen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gast zit niet in Australië hoor, gewoon thuis of ergens in een studio.
Of die knakker die vanmorgen bij de NOS zat. Vorig jaar Rotterdam op de streams, vroeg vooraf aan de regie welke momenten ze zouden nemen voor de samenvatting, derde set misschien: 'zo ver komt ie niet'. Of toen De Voest een vroege voorsprong pakte 'Siemerink sms't even dat ie vroeg thuis is'quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:20 schreef Tim86 het volgende:
Bij mevrouw Boogert en mevrouw Pakker was het ook gezellig kibbel vorig jaar een keer trouwens..toen waren ze vergeten de microfoon uit te zetten terwijl ze vanalles zaten af te zeiken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef -0- het volgende:
Morgen halve finale toch maar weer op de nos kijken, commentaar is niet echt top ofzo, maar wel beter beeld.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef -0- het volgende:
maar wel beter beeld.
Ik vind Jack van der Voorn wel aardig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef Norrage het volgende:
Toch heb ik vanochtend naar Eurosport gekeken hoor....Dat commentaar is zelfs nog beter dan dat op de NOS
En Mariette vind ik goed! (vriendin van mijn familie)...Jullie kennen mijn oom vast wel, die fantastische eurosportverslaggever bij het voetbal (ondertussen opgestapt), Jurriaan van Wessem
Of 5-4 Djoko eerste set, Federer serveert: "Als Federer hier zijn service verliest, is hij de set gewoon kwijt."quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:10 schreef wimderon het volgende:
5-4* eerste set: 'Ik kan me zo voorstellen dat Djokovic hier graag zou breaken'
Dat laatste citaat, dat heeft hij niet echt gezegd toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
"Ik zeg jullie! Ik had dit niet verwacht hoor. Maar Djokovic heeft nog nooit van Federer gewonnen, dus hij heeft de zege nog niet binnen! Federer is niet voor niets de #1 van de wereld. Hij is zo getalenteerd."
5 minuten later:
"Ik krijg net van de regie te horen dat Djokovic wel een keer van Federer heeft gewonnen, vorig jaar in Montreal. Misschien kan Djokovic deze wedstrijd dan wel winnen! Hij is zo getalenteerd!"
quote:MELBOURNE - Daniela Hantuchova heeft zich tijdens de halve finale van het Australian Open tegen Ana Ivanovic groen en geel geërgerd aan de geluidjes van Ana Ivanovic.
De Servische produceerde tijdens het serveren van Hantuchova piepende geluiden met haar schoen. "Belachelijk. Ik werd voortdurend afgeleid tijdens mijn opslag", aldus een verongelijkte Hantuchova.
Hantuchova's ergernis werd al kort na het laatste punt duidelijk. Ivanovic kreeg een haastig handje van de Slowaakse, die vervolgens binnen enkele seconden met haar rackettas in de catacomben verdween.
Jammer dat ze niet...laat maar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:20 schreef Tim86 het volgende:
Bij mevrouw Boogert en mevrouw Pakker was het ook gezellig kibbel vorig jaar een keer trouwens..toen waren ze vergeten de microfoon uit te zetten terwijl ze vanalles zaten af te zeiken
Zeker wel iets in die trantquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat laatste citaat, dat heeft hij niet echt gezegd toch?
Mooiste moment qua regie was toch wel tijdens 's Hertogenbosch..knakker die die teksten in beeld bracht zat op FOK en zette toen op verzoek in beeld:quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of die knakker die vanmorgen bij de NOS zat. Vorig jaar Rotterdam op de streams, vroeg vooraf aan de regie welke momenten ze zouden nemen voor de samenvatting, derde set misschien: 'zo ver komt ie niet'. Of toen De Voest een vroege voorsprong pakte 'Siemerink sms't even dat ie vroeg thuis is'
quote:
Sportief hoor, Hantuchova.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |