Zo ver is het niet van Tholen naar BoZ.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:39 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Tholen? Kun je net zo goed doorrijden naar Bergen op Zoomligt ie iig niet meer in Zeeland
De Stok is wel een recreatiegebied (vroeger enkel zwembad, maar tegenwoordig met van alles en nog wat er om heen) en een daarnaast gelegen knooppunt van de A17 en A58 aan de rand van Roosendaal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
is ook ergens een industrie terrein die de stok heet
dacht tussen BoZ en Waarde
kun je hem in dat dorp bij dat industrieterrein leggen
aah ok, dacht dat het een industrieterrein was ;pquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:55 schreef Laevid het volgende:
[..]
De Stok is wel een recreatiegebied (vroeger enkel zwembad, maar tegenwoordig met van alles en nog wat er om heen) en een daarnaast gelegen knooppunt van de A17 en A58 aan de rand van Roosendaal.![]()
Waarschijnlijk dat je dat tegengekomen bent?
Bij mij thuis in Tholen.quote:
De stok heeft een nieuw plekje gevonden,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef Houniet het volgende:
Wel uitkijken he, anders pakken ze de stok.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De stok heeft een nieuw plekje gevonden,
foto's volgen.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja.. menig mens zullen de nieuwe plek niet leuk vinden.![]()
Ach.. ik waarschijnlijk ook niet... maar zolang hij maar blijft bewegen vind ik het prima. Hij komt vanzelf weer een keer naar het noorden des landsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja.. menig mens zullen de nieuwe plek niet leuk vinden.![]()
Het zou handig zijn om de langzaams-verkeersbaan te pakken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Als er nu nog mensen op de verkeerde plaats gaan zoeken weet ik 't ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |