Mwoa, ze hebben beiden wel hun voor en na delen. moeilijk moeilijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Republiek is veel leuker dan keizerrijk..
Hoeveel tijd denk je dat ik hebquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In C&H is men dól op lappen teksten.
Boeiend, open maar een nieuw, geen zin om te zoeken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:33 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
Hoeveel tijd denk je dat ik heb, nu je het zo zegt, daar moet vast al een topic over zijn gemaakt
?
Rot op naar je eigen zandbak! Land uit! Afschieten! Wraaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:35 schreef Nielsch het volgende:
Het liefste maak ik van dit land een dictatuur met mezelf aan het hoofd. Gaat ook niet gebeuren.
Ze komen hier niet wonen omdat ze het 'thuis' zo goed hebben hoor. Ze komen hier voor zelfverrijking en een betere toekomst, waarna ze het land dat ze gebruiken als veilige haven willen vervormen naar een onverdraagzame maatschappij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Hey, in ieder geval proberen ze wel iets te doen aan het door hen zo verfoeide systeem. Da's een heel stuk anders dan de gemiddelde Nederlander die schande spreekt van de islamitische sharialanden en vanaf de bank met een vingertje en een frons zegt dat dat niet kan en achterlijk is.
Misschien moeten wij gewoon ook met een miljoen man naar Saudi Arabië verkassen om daar het staatsbestel te veranderen.
Goh, ze zijn egoïstisch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:53 schreef JeMoeder het volgende:
Ze komen hier niet wonen omdat ze het 'thuis' zo goed hebben hoor. Ze komen hier voor zelfverrijking en een betere toekomst, waarna ze het land dat ze gebruiken als veilige haven willen vervormen naar een onverdraagzame maatschappij.
Ik zeg niet die moslims, ik zeg die mensen zonder enig gevoel voor naastenliefde, die toevallig een heel extreme variant van de Islam aanhangen en zich schuilhouden achter de façade van die ene Moskee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goh, ze zijn egoïstisch?.
't zijn toch net mensen, die moslims.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:24 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Altijd links gestemd, maar dat wordt nu noodgedwongen toch echt Wilders.
En zelfs zíj mogen hun mening uiten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:01 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zeg niet die moslims, ik zeg die mensen zonder enig gevoel voor naastenliefde, die toevallig een heel extreme variant van de Islam aanhangen en zich schuilhouden achter de façade van die ene Moskee.
quote:Ik zal nooit generaliseren, want er zijn genoeg moslims die hier juist zijn gaan wonen om de Sharia, of andere haatdragende, intolerabele onderdrukking te ontvluchten.
Waarom? Omdat iemand vier jaar geleden iets zei?quote:
Het zijn mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Goh, ze zijn egoïstisch?.
't zijn toch net mensen, die moslims.
Gedeelde smart is halve smart. Maar ze willen juist zorgen dat iedereen in het paradijs komt en dat doe je alleen volgens hun regels. Vinden zij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:08 schreef Perecules het volgende:
[..]
Het zijn mensen.![]()
De extremisten zijn niet egoistisch en willen graag hun ellende met ons delen. Zo van, wij geen vrijheid en ontwikkeling, jullie geen vrijheid en ontwikkeling.
Wat versta je onder aantasten? Allerlei anti-terrorisme maatregelen knagen toch behoorlijk aan de fundamenten van de democratische rechtsstaat. Stel dat er straks een partij aan de macht komt die een Nederlandse versie van Guantanamo Bay wil oprichten. Moet die dan door het leger afgezet worden ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben geen meerderheid. Nu niet en dat zal ook nooit gebeuren. Langs politieke weg gaat ze dit nooit lukken. Willen ze het op andere manieren gaan proberen, dan moet daar tegen opgetreden worden. Handhaving van de democratische rechtsstaat is het allerbelangrijkste en deze moet beschermd worden tegen allen die haar willen aantasten.
zat er inderdaad ook op te wachtenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:53 schreef mikerw het volgende:
heeee, zit ik te wachten op dit nieuws in het journaal, zeggen ze er niks over. Oh, dat zal het zijn. het is natuurlijk geen nieuws meer. maar het zou toch wel prettig zijn dat men hiervan in de journaals even over zou berichten, zodat diegenen die al wakker zijn zich misschien alvast kunnen gaan voorbereiden...
Leg uit, wie zijn wakker en wat bedoel je met voorbereiden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:53 schreef mikerw het volgende:
heeee, zit ik te wachten op dit nieuws in het journaal, zeggen ze er niks over. Oh, dat zal het zijn. het is natuurlijk geen nieuws meer. maar het zou toch wel prettig zijn dat men hiervan in de journaals even over zou berichten, zodat diegenen die al wakker zijn zich misschien alvast kunnen gaan voorbereiden...
Kan, als zij dat als ideaal zien...Ik geef ze weinig kans maar goed.quote:uiteindelijk is ons ideaal een islamitische maatschappij, ook in Nederland.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:21 schreef Zyggie het volgende:
En Wildersadepten willen een staat zonder moslims.
Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |