Weggaan is makkelijker dan proberen een heel land te veranderen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef Burakius het volgende:
Teruggaan is niet makkelijk beantwoord je vraag.
Nee helemaal niet. Zo een ondoordachte zin van je.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weggaan is makkelijker dan proberen een heel land te veranderen.
Het is waar. Je pakt je tas in, je stapt op de trein en je bent weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Zo een ondoordachte zin van je.
Het Nederlands paspoort mogen ze inleveren hoor. Enkel vliegticket kopen en gaan...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Zo een ondoordachte zin van je.
Kwestie van tijd, lamaar komen hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:05 schreef LaTiNo het volgende:
He grappig. Dit zijn dezelfde geluiden die je hoorde in Bosnie voordat de autochtonen aldaar de Moslims begonnen uit te roeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De geboorte- en religiecijfers wereldwijd geven anders aan, dacht je dat mensen met jouw idealen in de meerderheid zijn ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:47 schreef Tournesol het volgende:
Dat wist ik al in 1985 dat ze daarop uit zijn.. ik wens ze veel succes.. want het gebeurt gewoonweg niet.
Tuurlijk man. Je bent hier jarenlang opgegroeid. Je huis kinderen alles is hier. En je gaat heeel eventjes la la la weg. Kom op een beetje je hersenen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is waar. Je pakt je tas in, je stapt op de trein en je bent weg.
Hoe zou je Nederland willen veranderen dan? Op Fok! posten tot je oud en grijs bent?
Ik zei niet dat weggaan makkelijk is, maar het is makkelijker dan een land veranderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 06:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Je bent hier jarenlang opgegroeid. Je huis kinderen alles is hier. En je gaat heeel eventjes la la la weg. Kom op een beetje je hersenen gebruiken.
De echte reden is dat je in Westerse landen de vrijheid hebt om dat te denken, uiten en tot op te roepen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:51 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat figuren die zo gekant zijn tegen de Nederlandse maatschappij niet gewoon verhuizen naar een land dat wél de wetten en regels heeft die die figuren aanspreekt.
Waarom hier een Moslimstaat stichten terwijl er al weet-ik-het-hoeveel zijn?
Dan kom je dus uit op bekeringsdrang óf ze vinden deze maatschappij toch wel fijn, stiekem (en zijn dus hypocriet).
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Alulu het volgende:
Daarnaast is het ironisch hoe ik in Nederland geluiden hoor van 'Islamisering' en in Arabische landen klagen mensen over de 'Verwestering'.
Het gekke is dat je je wél druk maakt om 1 moskee, maar niets van je laat horen als moskeeën hun deuren open zetten voor iedereen, zoals elke dag, maar dan wat extra's zoals bij elke open dag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:50 schreef Ippon het volgende:
[..]
Het gekke in dit land is dat men zich meer druk maakt over de uitspraken van Wilders dan over die van de geheim agenten uit Mekka.
nu ja als het hele idee is ongrondwettelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit zo schokkend? Nee toch, ik denk dat dit juist een eigenschap van elke ideologie is.²
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef mikerw het volgende:
Het is toch allemaal allang geregeld. De landverraders hebben de boel al verkocht aan de geitnnkrs. Alles klaar: http://www.ad.nl/binnenland/article622846.ece
Ik zie niet hoe Donner hier ongelijk heeft. Nu wil bij verre na niet 2/3e van de bevolking de sharia invoeren, dus is er geen probleem.quote:,,Voor mij staat vast: als tweederde van alle Nederlanders morgen de sharia zou willen invoeren, dan moet die mogelijkheid toch bestaan? Zoiets kun je wettelijk toch niet tegenhouden? Het zou ook een schande zijn om te zeggen: dat mag niet! De meerderheid telt. Dat is de essentie van democratie.’’
Dat is een legerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet hoe Donner hier ongelijk heeft. Nu wil bij verre na niet 2/3e van de bevolking de sharia invoeren, dus is er geen probleem.
Ik hoop dat iedereen wel begrijpt dat er niet van de ene op de andere dag een moslimstaat van Nederland kan worden gemaakt. Zeker niet wanneer slecht's 1 op de 16 moslim is.
Als de ayatollahs hier de boel overnemen, zal Donner als eerste door hen worden opgehangen. Daarmee laten ze zien wie hier de baas is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef mikerw het volgende:
Het is toch allemaal allang geregeld. De landverraders hebben de boel al verkocht aan de geitnnkrs. Alles klaar: http://www.ad.nl/binnenland/article622846.ece
Probeer eens wat engers, mijn angsthormonen komen nog niet vrij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als de ayatollahs hier de boel overnemen, zal Donner als eerste door hen worden opgehangen. Daarmee laten ze zien wie hier de baas is.
Hoe willen die ayatollahs dat doen dan? Ze hebben werkelijk geen poot om op te staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Als de ayatollahs hier de boel overnemen, zal Donner als eerste door hen worden opgehangen. Daarmee laten ze zien wie hier de baas is.
Nee, nu niet. Maar als Nederlandse bewindvoerders doorgaan met het toejuichen van een verdere islamisering van dit land, is het zo schluss mit lustig.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:02 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe willen die ayatollahs dat doen dan? Ze hebben werkelijk geen poot om op te staan.
Nou ja, het is iig een opluchting voor Vogelaar en haar PvdA .... precies wat ze wilden. Onze zonen zullen straks bebaarde gtnnkrs zijn die in soepjurken gehuld de hele dag thee drinken en waterpijp roken met elkaar. Onze dochters zijn slavinnen die in boerkha's rondlopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:52 schreef tgs. het volgende:
Weet je het valt me altijd op hoe onnozel de gemiddelde nederlander is en zich laat ringeloren door die linkse types met hun zalvende woorden. Raar dat we ook zo onnozel waren in 1940.. Geschiedenis herhaalt zich.
Zolang 2/3 of meer van het volk geen sharia wil, komt die er niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:24 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nee, nu niet. Maar als Nederlandse bewindvoerders doorgaan met het toejuichen van een verdere islamisering van dit land, is het zo schluss mit lustig.
Hoe beschaafd ben jij, als je complete groepen uitmaakt voor geitenneukers?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 07:39 schreef Ippon het volgende:
[..]
Nou ja, het is iig een opluchting voor Vogelaar en haar PvdA .... precies wat ze wilden. Onze zonen zullen straks bebaarde gtnnkrs zijn die in soepjurken gehuld de hele dag thee drinken en waterpijp roken met elkaar. Onze dochters zijn slavinnen die in boerkha's rondlopen.
Met dank aan de PvdA en haar multiculturele opvattingen.![]()
Mijn hemel, de politiek-correcte brigade is weer op pad.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe beschaafd ben jij, als je complete groepen uitmaakt voor geitenneukers?
Als jij het normaal vindt om complete groepen mensen uit te maken voor geitenneukers, hoe kun je dan van andere mensen wél beschaafd gedrag verwachten?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef Ippon het volgende:
[..]
Mijn hemel, de politiek-correcte brigade is weer op pad.
Nee het is gewoon onbeschaafd. Het voegt totaal 0 toe.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef Ippon het volgende:
[..]
Mijn hemel, de politiek-correcte brigade is weer op pad.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe beschaafd ben jij, als je complete groepen uitmaakt voor geitenneukers?
Je ontkracht je eigen stelling.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:44 schreef Kingstown het volgende:
....niet de moeite van het reageren waard.
Nee, dat doet ie niet.quote:
Tegen die tijd is Donner allang aan ouderdom overleden. Eerst een 2/3 meerderheid in beide kamers, dan nóg een keer om de grondwetswijziging door te voeren. Moet je wel eerst de EU uit trouwens aangezien die dat niet toestaat dus daar ben je ook een paar jaar zoet mee, zo niet decennia. En dan moet je nog afwachten wat de rest van Europa doet in zo'n geval.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Wat voor -negatieve- invloed heeft het dan op jouw leven?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Overnemen is te veel eer, invloed van de islam moet beperkt worden.
Heb ik het over mijzelf gehad dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat voor -negatieve- invloed heeft het dan op jouw leven?
quote:invloed van de islam moet beperkt worden.
Ik merk geen invloed, behalve een blonde debiel en wat vage shit in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Overnemen is te veel eer, invloed van de islam moet beperkt worden.
Ik merk wel invloed.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik merk geen invloed, behalve een blonde debiel en wat vage shit in de Telegraaf.
Geloofd is met een "t". Leer je moerstaal eens schrijvenquote:Oh ja, jij woont niet in Nederland. Jij geloofd alleen alles wat in de media te horen is.
Zie je wel, taalachterstand is helemaal geen allochtonen/Islam probleemquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
Geloofd is met een "t". Leer je moerstaal eens schrijven![]()
Hier is het lekkerquote:Dat mijn vaste woonplaats in het buitenland is wil nog niet zeggen dat ik daar 365 d/j ben. ohja, op het moment wel, pas terug uit NL na een bliksembezoek aan B, A en D. en het is verdomde waterkoud hier.
Waar zijn we dan beter mee af?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:35 schreef Nielsch het volgende:
Het liefste maak ik van dit land een dictatuur met mezelf aan het hoofd. Gaat ook niet gebeuren.
Er zijn op dit moment welgeteld nul ayatollahs in Nederland.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Invloed kan veel betekenen. Wilders verkiezingsprogramma is 99% beinvloed door de Islam, wanneer moslims gebruik maken van mening van vrijheidsuiting kunnen ze al invloed hebben. Wat voor invloed bedoel je, en hoe kan die invloed verminderen zonder aan onze vrijheden te komen?quote:
Dankzij Wilders.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:40 schreef retteketet het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment welgeteld nul ayatollahs in Nederland.
Vind jij het fijn dan dat mensen onder het mom van godsdienstvrijheid zowel apartheid als censuur voorstaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Montov het volgende:
[..]
Invloed kan veel betekenen. Wilders verkiezingsprogramma is 99% beinvloed door de Islam, wanneer moslims gebruik maken van mening van vrijheidsuiting kunnen ze al invloed hebben. Wat voor invloed bedoel je, en hoe kan die invloed verminderen zonder aan onze vrijheden te komen?
Zie je wel. Wilders is het grote kwaad. Partij van de Verboden.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vind jij het fijn dan dat mensen onder het mom van godsdienstvrijheid zowel apartheid als censuur voorstaan?
Nou ik niet hoor.
Dat is een mes dat aan twee kanten snijd, Bosnie is daar een mooi voorbeeld van.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:41 schreef concac het volgende:
hoe willen ze nederland een moslimstaat maken?
met geweld zeker
![]()
typisch iets voor the religion of peace
Dankzij Wildersquote:
Uitspraken van de profeet in de Koran.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:57 schreef freud het volgende:
Maar dit is toch geen geheim? De koran geeft duidelijk aan dat die het algehele doel is van een goeie moslim. De uitspraken van de profeet in de vroege periode zijn redelijk tolerant naar anderen, maar dat radicaliseert naamate hij meer invloed kreeg. Aangezien latere uitspraken in de koran eerder gedane uitspraken nietig kunnen verklaren als ze elkaar tegenspreken, komt het er op neer dat de meer radicale en intolerante uitspraken en geboden de overhand hebben. Met een strikte letterlijke interpretatie kan je dus imo niet verbaasd zijn over deze uitspraken.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef IBAZ het volgende:
De politie heeft vandaag in de Iraanse hoofdstad Teheran zeker drie aanhangers van de oppositie doodgeschoten. Twee anderen raakten gewond toen agenten met scherp schoten op betogers, zo meldde de oppositiewebsite Jaras.
Protesten Iran gaan doorquote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef IBAZ het volgende:
De politie heeft vandaag in de Iraanse hoofdstad Teheran zeker drie aanhangers van de oppositie doodgeschoten. Twee anderen raakten gewond toen agenten met scherp schoten op betogers, zo meldde de oppositiewebsite Jaras.
Wat is dat toch met al die anti-moslimposters? Is het nou zo'n chaos in jullie hoofd dat je het ene onderwerp niet van het andere topic kunt scheiden schuimbekkend links en rechts invoervakjes gaat aanklikken?quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef IBAZ het volgende:
Hier wordt gewoon de waarheid gepost.quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die anti-moslimposters? Is het nou zo'n chaos in jullie hoofd dat je het ene onderwerp niet van het andere topic kunt scheiden schuimbekkend links en rechts invoervakjes gaat aanklikken?
Jij ben in grote paniek nu ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:24 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Altijd links gestemd, maar dat wordt nu noodgedwongen toch echt Wilders.
Voor mij persoonlijk is dat irrelevant. Ik ga onder geen enkele voorwaarde in onderdrukking van een religie leven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 03:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De geboorte- en religiecijfers wereldwijd geven anders aan, dacht je dat mensen met jouw idealen in de meerderheid zijn ?
De waarheid of jouw waarheid?quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef KutKat het volgende:
[..]
Hier wordt gewoon de waarheid gepost.
Kan je daar niet tegen?
Het is twee jaar geleden BSB, maar als je vraagt wat we liever hebben dan is het antwoord dat mensen die dat willen oprotten naar Saudi-Arabië.quote:Op zondag 27 december 2009 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is het probleem. Ze zijn eerlijk. Of wilde je liever een poltiek correcte Joodse answer hebben?²
?????????quote:Op zondag 27 december 2009 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is het probleem. Ze zijn eerlijk. Of wilde je liever een poltiek correcte Joodse answer hebben?²
Tussen de Christelijk dictatuur of een andere?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |