Mee eens.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het wel een lekker album maar veel te rustig.
Plaatje ter illustratie:quote:Jack Johnson geeft Haags parkconcert
AMSTERDAM - Jack Johnson komt deze zomer naar Nederland. De singer-songwriter uit Hawaï geeft op 13 juli een concert in het Zuiderpark in Den Haag.
Dat heeft concertpromotor The Alternative dinsdag bekendgemaakt.
Vorige week verscheen het vijfde album 'Sleep trough the statics' van de 32-jarige zanger, bekend van nummers als 'Better together' en 'Upside down'.
In maart 2006 was Johnson voor het laatst in Nederland. Hij gaf toen een concert in de Amsterdamse Heineken Music Hall.
Oooow heeeeeeel vetquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
Hij staat op 13 juli in Den Haag!
[..]
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook zeker geen slecht album maar hij is wel heel rustigquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Album geluisterd. idd rustig, soms een beetje té rustig. Had meer gehoopt op een album zoals On & On. Maar het is ook weer geen tergend slecht album
Geniaal, beiden ook echt aanraders!quote:Voorprogramma: G. Love & Special Saucep
JIj bent ook makkelijk over te halenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef -Menn0- het volgende:
4 kaartjes![]()
Zegt opeens zo'n vrouw in de rij: Kom je ook kaartjes halen voor de Eagles?
Ook gelijk maar 4 kaartjes voor gehaald![]()
Iquote:Op zondag 10 februari 2008 18:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
JIj bent ook makkelijk over te halen
Ik heb ook 3 kaartjes voor JJ
Opzich wel heel kut, sta je straks paar honderd van het podium vandaan.......quote:Op zondag 10 februari 2008 23:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb ergens gezien dat de capaciteit 23.500 mensen is.
Ik zie liever ook nog watquote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Leonos het volgende:
Net alsof er bij het podium iets gebeurt, ik ga gewoon in het gras liggen ergens
Per stuk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, kaartjes net gekocht. Kost een bijna 90 euro (incl "servicekosten") maar het zal het vast waard zijn
Een van z'n vaste homeboys. Altijd goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Is er al iets bekend over het voorprogramma van Jack?
Het zijn dan ook maar slechts een paar seconden die je hoort. Ik vind het helemaal niet slecht klinkenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:24 schreef -Menn0- het volgende:
Begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen
Bij wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, overigens heb ik em al in de pre-order voor ¤9,99 wat eigenlijk ook niet eens zo duur is.
Nederland jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Met 'ons' bedoel je Nederland/Europa?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
My little girl![]()
From the clouds![]()
At or with me![]()
Turn your love![]()
Hij is beter dan ik had verwachtStiekem wist ik wel dat Jack me niet teleur zou stellen
Gelukkig maar dan hequote:Op zondag 23 mei 2010 19:24 schreef -Menn0- het volgende:
Begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen
Heb je het over het nieuwe album? Dan vind ik STTS toch echt meer slaapverwekkend hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed om mee in slaap te vallen inderdaad.
Volgens HMHquote:Aanvang: 20:00 uur
Deuren open: 18:30 uur
Verwachte eindtijd: 23:15 uur
Line-up:quote:
Jack Johnson is zo'n artiest waarbij het echt niet uitmaakt of je helemaal vooraan staat of ergens achter in de zaal. Omdat Jack Johnson niet echt een stage presence heeft en de akoestiek in de hele zaal vrijwel hetzelfde is.quote:
Klopt maar ik wil hem wel zien staanquote:Op maandag 21 juni 2010 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jack Johnson is zo'n artiest waarbij het echt niet uitmaakt of je helemaal vooraan staat of ergens achter in de zaal. Omdat Jack Johnson niet echt een stage presence heeft en de akoestiek in de hele zaal vrijwel hetzelfde is.
Kan ik ergens wel begrijpen. Maar het blijft een man met een gitaar, geen echte performer. In 2008 liet ie dat ook al duidelijk zien, hij komt op, doet gelijk z'n nummers, en gaat weer wegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Net terug, en ik moet zeggen dat ik Toy Story 3 leuker vond dan Jack Johnson. Ik wist wat ik kon verwachten van hem als artiest maar ik hoopte dat ik tijdens het concert op de een of andere manier 'betoverd' zou worden door de muziek. Helaas, het publiek om me heen was wel erg enthousiast, dat was leuk om te zien. Dit is mijn eerste en laatste keer Jack Johnson.
quote:Jack and the band just finished recording their latest album, From Here to Now to You, and are happy to announce it will be coming out this fall on September 17th! Recorded at Jack’s Mango Tree Studio in Hawaii, the album marks a reunion with In Between Dreams producer Mario Caldato, Jr. It will be Jack’s first set of brand new original songs since his 2010 To The Sea album.
quote:Jack’s first single, I Got You, from his upcoming album, From Here to Now to You, hits the airwaves next week and will be available to purchase on iTunes starting Sunday, June 9th, with the full album available for preorder on iTunes at the same time. For those of you who prefer a physical copy of the album, we are working on some great deluxe packages that will feature the album, along with other limited edition items that will be launching on Jack’s store later this summer.
Wat ongelooflijk fijn weer.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kort, maar niet verkeerd. Jack Johnson zoals je hem gewend bent.
Dunno, je kan de track al we kopen volgens mijquote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk fijn weer.
Als je het album pre-ordert, kan je hem dan nu al luisteren?
¤ 42,00 Exclusief servicekostenquote:
Ah, veels te duur en HMH is ook matig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
¤ 42,00 Exclusief servicekosten
Aardig in lijn van de vorige keren.
Van dat laatste zou ik niet zo zeker zijn. Althans, zowel in 2008 als in 2010 kwam ie hier slechts voor één optreden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, veels te duur en HMH is ook matig.
Dan sla ik hem maar over, zal ook nog wel op een festivalletje staan ergens!
Maar je gaat toch wel gewoon naar het concert in de HMH? Heeft niet de sfeer als de Olympiahall, maar ach. Ik vind het jammer dat ie weer niet voor een locatie als het Zuiderpark in 2008 heeft gekozen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef TheFastOne het volgende:
Ik als 17-jarige heb niet de toestemming om hierheen(Parijs) te gaan , maar wat had ik dit graag gewild.
http://www.olympiahall.com/rock-electro/jack-johnson.html
[ afbeelding ]
Er zijn nog kaarten beschikbaar voor deze prachtzaal. Ik zou het wel weten.
Morgen inderdaad even kaartjes scoren. Moet wel lukken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar je gaat toch wel gewoon naar het concert in de HMH? Heeft niet de sfeer als de Olympiahall, maar ach. Ik vind het jammer dat ie weer niet voor een locatie als het Zuiderpark in 2008 heeft gekozen.
Dat was alweer in 2010quote:Op zondag 8 september 2013 02:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was er bij in 2011 in de HMH, ik vond het toen een overwegend saaie show, alhoewel er in zijn band een briljante pianist speelde (dat dan weer wel). Hopelijk was het dit keer beter. Daarnaast teert Jack Johnson nog op die 1 briljante album die hij heeft gemaakt (In Between Dreams). Beetje zoals James Blunt. Dan zijn Jason Mraz en John Mayer toch van een niveau hoger want die hebben meerdere goede albums.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |