Mee eens.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind het wel een lekker album maar veel te rustig.
Plaatje ter illustratie:quote:Jack Johnson geeft Haags parkconcert
AMSTERDAM - Jack Johnson komt deze zomer naar Nederland. De singer-songwriter uit Hawaï geeft op 13 juli een concert in het Zuiderpark in Den Haag.
Dat heeft concertpromotor The Alternative dinsdag bekendgemaakt.
Vorige week verscheen het vijfde album 'Sleep trough the statics' van de 32-jarige zanger, bekend van nummers als 'Better together' en 'Upside down'.
In maart 2006 was Johnson voor het laatst in Nederland. Hij gaf toen een concert in de Amsterdamse Heineken Music Hall.
Oooow heeeeeeel vetquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
Hij staat op 13 juli in Den Haag!
[..]
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook zeker geen slecht album maar hij is wel heel rustigquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Album geluisterd. idd rustig, soms een beetje té rustig. Had meer gehoopt op een album zoals On & On. Maar het is ook weer geen tergend slecht album
Geniaal, beiden ook echt aanraders!quote:Voorprogramma: G. Love & Special Saucep
JIj bent ook makkelijk over te halenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef -Menn0- het volgende:
4 kaartjes![]()
Zegt opeens zo'n vrouw in de rij: Kom je ook kaartjes halen voor de Eagles?
Ook gelijk maar 4 kaartjes voor gehaald![]()
Iquote:Op zondag 10 februari 2008 18:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
JIj bent ook makkelijk over te halen
Ik heb ook 3 kaartjes voor JJ
Opzich wel heel kut, sta je straks paar honderd van het podium vandaan.......quote:Op zondag 10 februari 2008 23:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb ergens gezien dat de capaciteit 23.500 mensen is.
Ik zie liever ook nog watquote:Op maandag 11 februari 2008 10:26 schreef Leonos het volgende:
Net alsof er bij het podium iets gebeurt, ik ga gewoon in het gras liggen ergens
Per stuk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, kaartjes net gekocht. Kost een bijna 90 euro (incl "servicekosten") maar het zal het vast waard zijn
Een van z'n vaste homeboys. Altijd goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Is er al iets bekend over het voorprogramma van Jack?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |