Geïnspireerd hoorquote:Jaarlijks vraagt Pinkpop onder de noemer Gouden Tip Verkiezing het publiek welke bands zij het liefst op het Pinkpop podium zouden zien.
Alle stemmen (meer dan 42.000!) zijn geteld en dat levert het volgende lijstje op:
1. Editors
2. Muse
3. Linkin Park
4. Metallica
5. Green Day
6. Coldplay
7. Queens Of The Stone Age
8. Radiohead
9. The Killers
10. Rammstein
11. Pearl Jam
12. Arctic Monkeys
13. Anouk
14. Red Hot Chili Peppers
15. Moke
16. The Prodigy
17. My Chemical Romance
18. The Wombats
19. Kaiser Chiefs
20. Snow Patrol
21. Incubus
22. Fall Out Boy
23. System Of A Down
24. Mika
25. Nickelback
26. 30 Seconds To Mars
27. Krezip
28. Foo Fighters
29. Kate Nash
30. Within Temptation
31. Flogging Molly
32. Tokio Hotel
33. Nightwish
34. The Kooks
35. Fiction Plane
Tot nu toe zijn Metallica, Rage Against The Machine en Foo Fighters door de Pinkpop organisatie bevestigd.
Het Pinkpop programma wordt op 13 februari in de Paradiso definitief bekend gemaakt. Festivalinfo is daar natuurlijk aanwezig!
Doe maar niet. Krijg je allemaal (irritante) mensen die voor één artiest komen en de rest van de dag je in de weg staan/lopen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:04 schreef jakkop het volgende:
Nou er zijn dan nog wat namen in de buurt dat weekend
Neil Diamond, Eric Clapton, The Police.
Wel allemaal ouwe ballen.
hihi, je bent Hyvesverslaafdquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:08 schreef jakkop het volgende:
Ik heb trouwens uit onbetrouwbare bron vernomen dat The Verve, The Hyves en QOTSA op PP staan.
NEE...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:58 schreef jakkop het volgende:
Hmm, dat heb je ook uit een onbetrouwbare bron vernomen of niet?![]()
Maar waarom zou ik dit van hyves moeten hebben? (die op dit moment geeneens bereikbaar is trouwens)
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:10 schreef lienelien het volgende:
they suck monkeyballs
MaJo zal dat spoedig bevestigen neem ik aan.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]The Hives
Zal ik weer ons verhaal vertellen?![]()
jammer dat jullie de geveinsde arrogantie van the hives op het podium niet kunnen waarderen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:10 schreef lienelien het volgende:
they suck monkeyballs
MaJo zal dat spoedig bevestigen neem ik aan.
Klopt, niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
jammer dat jullie de geveinsde arrogantie van the hives op het podium niet kunnen waarderen...
Ze zijn namelijk zo fakking cool live...
Als dat geveinst is dan moet hij echt eens over een acteercarriere gaan nadenkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
jammer dat jullie de geveinsde arrogantie van the hives op het podium niet kunnen waarderen...
och. Vond het wel meevallen op Sziget...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er morgenavond en -nacht trouwens nog IBISOGOTD'ers (In één keer gelukt! Ik ben zó blij) in Nijmegen?
bijna..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Oh kut, ik dacht dat ik 'm goed had gedaan
Ik ben tot nu toe nog altijd te lui geweestquote:En waarom bestel je dan niet gewoon online?
Herkenbaar. Zo veel optredens door gemistquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:54 schreef lienelien het volgende:
Ik ben tot nu toe nog altijd te lui geweest
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo veel optredens door gemistNog beter is om gewoon het hele optreden te vergeten terwijl je wel een kaartje hebt
NIN bijvoorbeeld in Paradiso vorig jaar. Helemaal vergeten. Afgesproken met iemand op CS en ik was net de trein in gesprongen richting Utrecht.quote:
Wir sind Wissenschaftlerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef frame-saw het volgende:
Hmm apart. Op Podiuminfo staat We Are Scientists wel, 30 maart. Maar op hun MySpace staat dat ze dan in een of ander kneuterig plaatsje in, vermoedelijk, Duitsland staan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
Ok dit is vaagIk ging even bij ticketmaster checken of ik de kaartjes daar kan bestellen staat er "nu in de verkoop". Dus ik er op klikken en inderdaad, ik kon kaartjes bestellen
Scheelt me weer vroeg opstaan morgen
We gaan dus naar WAS Lien samen met Irien
quote:Artikel Bedrag
Tickets (WE ARE SCIENTISTS)
Normaal ¤ 13 x 2
TOTAAL (NU INCLUSIEF SERVICE- EN/OF ADMINISTRATIEKOSTEN) ¤ 33.10
Marinaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:01 schreef lienelien het volgende:
Nouvelle Vague in de Melkweg, da's best leuk
Ik kan ze pas halverwege maart ophalen..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:54 schreef lienelien het volgende:
Maj gaat morgen kaartjes halen voor We Are Scientists![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof, maar wel weer duur...quote:MORCHEEBA
Datum: donderdag 8 mei 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 2 februari 2008
aanvang: 20.30 uurzaal open: 19.00 uure
ntree: 20,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
250 maar, dus wacht niet te lang! Rotown vraagt trouwens maar 10 euro voor het hele feest. Geen servicekosten afzetterij!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:04 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil kaartjes halen voor WAS in Rotown, maar ben te lui om de stad in te gaan. Woensdag maar even.
Hoeveel man kan er in die zaal eigenlijk?
Gisteren ook alle concertkaartjes plakband verwijderd en nu eens nadenken over een leuke manier om ze aan te muur te hangen.
These New Puritans!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:07 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu Los Campesinos te luisteren, klinkt leukHeb ook the Maccabees maar eens gedowned, die had ik ook nog niet gechecked
Nog andere tips van bandjes die iedereen al ontdekt heeft maar ik nog niet?
Danke!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:21 schreef fart het volgende:
Holycrap grobbel, wat een muziekverzameling heb jij
Geen metal, maar vooral hele zwaarmoedige, winterse weltschmertz. Van die filmachtige pop/rockmuziek in de richting van Nick Cave en Tindersticks. De latere platen zijn wel wat losser en aanstekelijker, en die vind ik persoonlijk ook beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Wat voor soort muziek is Madrugada eigenlijk? De naam spreekt me nooit zo aan, heb het gevoel dat het een metalband is ofzo
Laatste plaat is compleet te beluisteren op hun MySpace. Check het eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Wat voor soort muziek is Madrugada eigenlijk? De naam spreekt me nooit zo aan, heb het gevoel dat het een metalband is ofzo
Elvis is inderdaad een gaaf nummertjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
These New Puritans!
Toffe nummers: Chamber, Elvis, Colours, Numbers.
Heb m nog niet geprobeerd, vond Open Season een draak van een album namelijk. Is deze heel anders?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:15 schreef Lieke_K het volgende:
Vinden jullie Do You Like Rock Music? van Britsh Sea Power ook zo'n verslavend album?
Lekker makkelijk. Ik vind Beth wel een van de coolste wijven in de muziek. Als je zo op een podium gaat staan heb je duidelijk schijt en geef je iedereen een middelvinger....quote:
Amen.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Ik vind Beth wel een van de coolste wijven in de muziek. Als je zo op een podium gaat staan heb je duidelijk schijt en geef je iedereen een middelvinger....
Vind ik dan...
Waarom zou dit minder 'fris" zijn dan elke andere bezwete artiest die zich uit de naad werkt op het podium?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Amen.
Al vind het zelf ook niet echt 'fris', maar ik vind het echt tof dat ze dat doet
Ik kende de band nog niet, luisterde het album op luisterpaal. Ik vind het erg lijken op Elbow, maar daar zullen de meningen vast verdeeld over zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb m nog niet geprobeerd, vond Open Season een draak van een album namelijk. Is deze heel anders?
Mwah, of dat nou een toffe houding is, weet ik zo net nog niet... Vind het overigens niks af doen aan de muziek hoor, maar vind het een beetje een smakeloze manier van jezelf kleden, afgezien van haar omvang en 'onregelmatigheden'.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Ik vind Beth wel een van de coolste wijven in de muziek. Als je zo op een podium gaat staan heb je duidelijk schijt en geef je iedereen een middelvinger....
Vind ik dan...
Hij staat niet meer op de luisterpaal, maar op myspace klinkt het al beter dan dat andere album. Alhoewel op de album ook wel toffe nummers stonden, maar op de een of andere manier kon het me niet boeien. Misschien toch maar een tweede kans geven...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik kende de band nog niet, luisterde het album op luisterpaal. Ik vind het erg lijken op Elbow, maar daar zullen de meningen vast verdeeld over zijn.Ik vind Waving Flags echt een supermooi nummer, de rest heb ik nog niet heel veel beluisterd, maar vind ik ook erg vet! Anders luister je effe op hun MySpace?
Vast wel...quote:
Julie Doiron staat trouwens binnenkort in Doornroosje met haar vorige band, Eric's Trip. Zeg maar een poppy Sonic Youth-kloon uit de vroege jaren '90.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Andrew Bird, Julie Doiron, Gillian Welch, Neko Case
Volgens mij niet, maar op ticketmaster is geen online verkoop meer mogelijk omdat het morgen al is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Is dat al uitverkocht, misschien, als ik weer wat beter ben, dat ik ook ff ga kijken.
Ik las: 'heeft echt wel even goede namen bekend gemaakt'quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Verdomme zeg, Rockin' Park moet echt wel even goede namen bekend gaan maken. Lenny Kravitz en Counting Crows nu. Saaie poepnamen met dito poeppubliek.
Ik wil weer toffe bands zoals in 2005
Ja, maar ik woon op redelijk dichtbije afstand, dus ik kan gewoon ff langswippenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:02 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar op ticketmaster is geen online verkoop meer mogelijk omdat het morgen al is.
Ah coolquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:50 schreef jakkop het volgende:
ja Hadouken! Jammer dat ik niet kan, hopelijk nog andere data.
@MaJo/frame-saw/andere 3voor12ers: Ik heb me maar eens aangemeld voor 3voor12/utrecht![]()
Ze waren alleen iets strenger dan bij f-s, ik moet sowieso een paar stukken opsturen, en als dát goed genoeg was zou ik op een gesprek kunnen komen.
Uiteraard!quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Grobbel, ik zie dat je ook naar Creature With The Atom Brain gaat in het jollie Arnhem. Gaan we dan bier drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |