jammer dat jullie de geveinsde arrogantie van the hives op het podium niet kunnen waarderen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:10 schreef lienelien het volgende:
they suck monkeyballs
MaJo zal dat spoedig bevestigen neem ik aan.
Klopt, niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
jammer dat jullie de geveinsde arrogantie van the hives op het podium niet kunnen waarderen...
Ze zijn namelijk zo fakking cool live...
Als dat geveinst is dan moet hij echt eens over een acteercarriere gaan nadenkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
jammer dat jullie de geveinsde arrogantie van the hives op het podium niet kunnen waarderen...
och. Vond het wel meevallen op Sziget...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:20 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er morgenavond en -nacht trouwens nog IBISOGOTD'ers (In één keer gelukt! Ik ben zó blij) in Nijmegen?
bijna..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
Oh kut, ik dacht dat ik 'm goed had gedaan
Ik ben tot nu toe nog altijd te lui geweestquote:En waarom bestel je dan niet gewoon online?
Herkenbaar. Zo veel optredens door gemistquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:54 schreef lienelien het volgende:
Ik ben tot nu toe nog altijd te lui geweest
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo veel optredens door gemistNog beter is om gewoon het hele optreden te vergeten terwijl je wel een kaartje hebt
NIN bijvoorbeeld in Paradiso vorig jaar. Helemaal vergeten. Afgesproken met iemand op CS en ik was net de trein in gesprongen richting Utrecht.quote:
Wir sind Wissenschaftlerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:31 schreef frame-saw het volgende:
Hmm apart. Op Podiuminfo staat We Are Scientists wel, 30 maart. Maar op hun MySpace staat dat ze dan in een of ander kneuterig plaatsje in, vermoedelijk, Duitsland staan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
Ok dit is vaagIk ging even bij ticketmaster checken of ik de kaartjes daar kan bestellen staat er "nu in de verkoop". Dus ik er op klikken en inderdaad, ik kon kaartjes bestellen
Scheelt me weer vroeg opstaan morgen
We gaan dus naar WAS Lien samen met Irien
quote:Artikel Bedrag
Tickets (WE ARE SCIENTISTS)
Normaal ¤ 13 x 2
TOTAAL (NU INCLUSIEF SERVICE- EN/OF ADMINISTRATIEKOSTEN) ¤ 33.10
Marinaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:01 schreef lienelien het volgende:
Nouvelle Vague in de Melkweg, da's best leuk
Ik kan ze pas halverwege maart ophalen..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:54 schreef lienelien het volgende:
Maj gaat morgen kaartjes halen voor We Are Scientists![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof, maar wel weer duur...quote:MORCHEEBA
Datum: donderdag 8 mei 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 2 februari 2008
aanvang: 20.30 uurzaal open: 19.00 uure
ntree: 20,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |