250 maar, dus wacht niet te lang! Rotown vraagt trouwens maar 10 euro voor het hele feest. Geen servicekosten afzetterij!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:04 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil kaartjes halen voor WAS in Rotown, maar ben te lui om de stad in te gaan. Woensdag maar even.
Hoeveel man kan er in die zaal eigenlijk?
Gisteren ook alle concertkaartjes plakband verwijderd en nu eens nadenken over een leuke manier om ze aan te muur te hangen.
These New Puritans!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:07 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu Los Campesinos te luisteren, klinkt leukHeb ook the Maccabees maar eens gedowned, die had ik ook nog niet gechecked
Nog andere tips van bandjes die iedereen al ontdekt heeft maar ik nog niet?
Danke!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:21 schreef fart het volgende:
Holycrap grobbel, wat een muziekverzameling heb jij
Geen metal, maar vooral hele zwaarmoedige, winterse weltschmertz. Van die filmachtige pop/rockmuziek in de richting van Nick Cave en Tindersticks. De latere platen zijn wel wat losser en aanstekelijker, en die vind ik persoonlijk ook beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Wat voor soort muziek is Madrugada eigenlijk? De naam spreekt me nooit zo aan, heb het gevoel dat het een metalband is ofzo
Laatste plaat is compleet te beluisteren op hun MySpace. Check het eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:23 schreef MaJo het volgende:
Wat voor soort muziek is Madrugada eigenlijk? De naam spreekt me nooit zo aan, heb het gevoel dat het een metalband is ofzo
Elvis is inderdaad een gaaf nummertjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
These New Puritans!
Toffe nummers: Chamber, Elvis, Colours, Numbers.
Heb m nog niet geprobeerd, vond Open Season een draak van een album namelijk. Is deze heel anders?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:15 schreef Lieke_K het volgende:
Vinden jullie Do You Like Rock Music? van Britsh Sea Power ook zo'n verslavend album?
Lekker makkelijk. Ik vind Beth wel een van de coolste wijven in de muziek. Als je zo op een podium gaat staan heb je duidelijk schijt en geef je iedereen een middelvinger....quote:
Amen.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:41 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Ik vind Beth wel een van de coolste wijven in de muziek. Als je zo op een podium gaat staan heb je duidelijk schijt en geef je iedereen een middelvinger....
Vind ik dan...
Waarom zou dit minder 'fris" zijn dan elke andere bezwete artiest die zich uit de naad werkt op het podium?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:14 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Amen.
Al vind het zelf ook niet echt 'fris', maar ik vind het echt tof dat ze dat doet
Ik kende de band nog niet, luisterde het album op luisterpaal. Ik vind het erg lijken op Elbow, maar daar zullen de meningen vast verdeeld over zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb m nog niet geprobeerd, vond Open Season een draak van een album namelijk. Is deze heel anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |