Vandaar ook het 'schijnt'. Ik heb het van iemand die wel vaker het één en ander weet. Ik hoop dat hij een keer ongelijk heeft. Nijland moet wel helemaal gestoord worden inmiddelsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn. Dan kan je je afvragen waarom er nog geen andere club is die zich heeft gemeld..
Maar goed, mocht hij vertrekken dan zou dat wel een aderlating van jewelste zijn. Als Groningen dan een vervanger scout die even goed (of beter) is dan hem en er meteen staat dan hebben we een wereldscouting..
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:56 schreef Grunner het volgende:
[..]
Nijland moet wel helemaal gestoord worden inmiddels
Wat dat betreft heeft succes wel een prijs natuurlijk. Een last-minute keuze en dan Lindgren is natuurlijk ook niet heel raar, omdat hij wel bekend is qua persoon bij Ajax en nu bij Groningen laat zien wel te kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef clauwheee het volgende:
Ajax wordt best zielig zo op deze manier. Al dat paniekgedoe daar. Al past een kutbeleid natuurlijk wel bij een kutclub. Zoveel mogelijk spelers bij de concurrenten wegkopen (anders kan ik het niet opvatten). Ze takelen echt snel af daar in Amsterdam.
Op Lindgren idd een prijs van 15 miljoen zetten, mocht het gerucht waar zijn. Wegweezn me die Joden, laten ze maar werken voor hun centen, zowel op het veld als buiten het veld.
Prijs van succes idd, deal with it.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:48 schreef Prosac het volgende:
Dit is gewoon straf omdat andere ploegen schijnbaar hun selectie niet op orde weten te krijgen in de 2 maanden tussen competities in..
Oh oke.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
venom, er staat wel een groot stuk vover Roy Beukenkamp ofzoiets erin maar niet zo veel in met betrefd Erik Nevland in het Dagblad van het Noorden, maar ik citeer
Ik weet ook nog wel een goede linksback, beter dan Furby, loopt in Rotterdam rond en komt volgens mij net als Lindgren bij Ajax vandaanquote:
Martin kijkt liever naar RTLquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Engelaar lukt niet, dus komen ze uit bij Lindgren he. Scouten in het buitenland hebben ze nog nooit van gehoord daar.
Bron: De Telegraafquote:Ajax heeft een bod gedaan op alle spelers, jeugd, scouts, clubleiding en supporters van FC Groningen. Van Geel denkt op deze manier voldoende in huis te hebben om volgend seizoen weer een gooi te doen naar de voorronde van de Champions League.
Nijland wil voorlopig niet reageren. Wel stelt hij dat het openingsbod van 1,5 miljoen euro voor het hele pakket onbespreekbaar is. Hij denkt eerder aan 200 miljoen euro, zodat hij in elk geval lekker kan genieten van een goed pensioen in Monaco en zijn eigen Formule1 team kan beginnen.
Marnix Kolder is inmiddels in staking gegaan, hij wil juist dolgraag naar Ajax.
Ik voel iets aankomenquote:"Het bod van Fulham is absoluut hoog genoeg”, laat de Noor aan het Dagblad van het Noorden weten. “Of ik boos ben op FC Groningen? Daar wil ik niet op reageren. Hoe ik mij nu ten opzichte van FC Groningen zal opstellen? Ik ga niet reageren zoals Bruno Silva, maar dat is kennelijk wel de beste manier om weg te komen.”
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:54 schreef Prosac het volgende:
Kwam deze tegen, erg leuk.
Ajax doet bod op FC Groningen
[..]
Bron: De Telegraaf
Succes!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor 8 miljoen een veel betere speler halen dan Lindgren
Stel dat ze dat gaan dokken he. 8 miljoen van Suarez, 4 miljoen van Silva en nog eens 8 miljoen voor Lindgren.. Dan hebbie toch mooi 20 miljoen van Ajax te pakken..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:31 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb donderdag het bedrag 8 miljoen voor Lindgren gehoord. Dus ķf Rasmus heeft geen clausule in zijn contract ķf Ajax weet dat niet.
Zat ik ook al aan te denken, alhoewel ik niet denk dat het tot een transfer komt. Voor 8 miljoen heb ik er echter geen problemen mee, ook al is het een topper.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou die Cahais trouwens ook op de plek van Lindgren uit de voeten kunnen?
Ik wil Lovre en Berg wel bij Ajax hebben!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Poll: Wie wil Ajax in de zomer wegkapen?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wil Lovre en Berg wel bij Ajax hebben!
er zijn iedergeval wel buffervakkenquote:Op zondag 27 januari 2008 00:25 schreef Cruoninga het volgende:
Er gaan trouwens maar een kleine 200 man mee naar De Kuip. Vorig jaar nog 1350. Toen was het vrij vervoer en nu een verplichte combi. Al gingen er in de Play-offs ook nog 850 mee en toen was het ook een combi volgens mij.
Ajax kennende betaalt het dat bedrag wel. Genoeg geld in kas door Sneijder/Babel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
trouwens, Lindgren zou een afkoopsom van 2.5 miljoen in zijn contract hebben staan.
Nee..quote:
ik ook niet hoor.. mentaliteit geen probleem, maar we zijn het stadium Buijs inmiddels voorbijquote:
Ja, groningen heeft een paar stappen omhoog gemaaktquote:Op zondag 27 januari 2008 11:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik ook niet hoor.. mentaliteit geen probleem, maar we zijn het stadium Buijs inmiddels voorbij
Speelt die nietquote:Op zondag 27 januari 2008 11:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ook niet Venom. We moeten aan de toekomst denken en Buijs, toffe kerel hoor, past niet in het toekomstplaatje.
Vanmiddag Feyenoord, ik weet het niet. De groep moet even het verstand op 0 en de transferperikelen achter zich laten. Er is sowieso iets te halen, alleen jammer dat vd Laak niet speelt. Zoals Jorien zei scoort hij altijd tegen Feyenoord.
Het kan nog altijd...!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zeg 1-2, Berg maakt de winnende in de blessuretijd.
Dat dus, laten we onze nuchterheid bewaren en het weekend afsluiten met bier(en een sapje voor mijquote:Op zondag 27 januari 2008 16:37 schreef Karrs het volgende:
Joh, vier punten tegen Feyenoord is toch een prachtig resultaat?
Dat is ook zo.!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:37 schreef Karrs het volgende:
Joh, vier punten tegen Feyenoord is toch een prachtig resultaat?
Maar daar tegenover miste De Guzman er ook een paarquote:Op zondag 27 januari 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is ook zo.!
Maar deze had je gewoon moeten winnen, Nijland hoort natuurlijk minstens één te maken van die 100% kansen.
Maargoed.. We hebben een hele sterke ploeg en gaan nog genoeg punten pakken dit seizoen.
Stenman en Lovre MotM wat mij betreft. En nu maar hopen dat Lovre er geen weken uit ligt.
Dat maakt niet uit, als je 2 minuten voor tijd 2 zulke ENORME kansen krijgt mot je er gewoon één maken. Punt.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:54 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Maar daar tegenover miste De Guzman er ook een paar
Dat is ook zo, maar als De Guzman ze gewoon afmaakt doen die kansen er niet meer toe. Denk dat een gelijkspelletje wel terecht is.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als je 2 minuten voor tijd 2 zulke ENORME kansen krijgt mot je er gewoon één maken. Punt.
Dat was helemaal schandalig idd. Eerst geeft ie het gebaar van doorspelen. Dan ontstaat er een 3 tegen 2 situatie in het voordeel van Groningen en fluit ie af.. Echt..quote:Op zondag 27 januari 2008 17:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godver, Nijland. En die laatste counter die Jol opeens toch maar affloot had ik ook wel uitgespeeld willen zien.
Als Jol gelijk bij de 1e keer al geel geeft, dan stoppen ze er wel meequote:Op zondag 27 januari 2008 17:50 schreef Prosac het volgende:
moest ook wel dat rekken, want Feyenoord was echt gevaarlijk in die periode.
Was even ter compensatie van het tijdrekken in de Euroborg van Feyenoord.
quote:Gvd, dan zie je het weer. Domineer je groningen zo goed als de hele wedstrijd, gaan ze er elke keer net niet in en krijg je op het einde ook nog eens 2 counters om je oren. Gelukkig gingen die er niet in, die had groningen duidelijk niet verdiend door hele wedstrijd de zwakste te zijn.
Wat een kankerventje trouwens die Loo, kan die ook andere dingen doen dan tijdrekken?
Lindgren had hem om. Als ik het goed heb is hij de 2e aanvoerder.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens, had Nevland tijdens de wedstrijd de aanvoerdersband om ?
Laatste keer vandaag. Jammer van die Ajax-clausule.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lindgren had hem om. Als ik het goed heb is hij de 2e aanvoerder.
Dat vind ik onzin, die 3 kansen van Nijland had je nooit gehad als Feyenoord niet zo paniekerig ging aanvallen met iedereenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Laatste keer vandaag. Jammer van die Ajax-clausule.
Jammer dat Groningen vandaag niet iets meer geluk had. Als Fledderus die bal niet in eigen doel kopt win je gewoon met 0-3 of 0-4.
met 0-1 waren ze ook gewoon blijven hangen?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin, die 3 kansen van Nijland had je nooit gehad als Feyenoord niet zo paniekerig ging aanvallen met iedereen
Nou Rasmus, veel plezier op de bank daar..quote:FC Groningen en Ajax bijna eens over Lindgren
27/01/2008 20:05
EXCLUSIEF - Rasmus Lindgren heeft zo goed als zeker zijn laatste duel voor FC Groningen gespeeld. De Zweed staat aan de vooravond van een verrassende terugkeer bij Ajax.
De verwachting is dat de transfer maandag kan worden beklonken. De tussentijdse overgang is opvallend, omdat Lindgren in Amsterdam eerder gewogen en te licht werd bevonden. Na een jaar op huurbasis nam FC Groningen de 23-jarige middenvelder in 2006 definitief over van Ajax.
Voor FC Groningen zou het de tweede speler zijn die tijdens deze transferperiode naar Amsterdam verhuist. Bruno Silva ging, na de nodige problemen, voor 3,7 miljoen euro, Lindgren voor.
VI
jammerjammerjammerjammerjammerjammer...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou Rasmus, veel plezier op de bank daar..![]()
Alves kopen?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Snel een opvolger halen, over een paar dagen sluit de transfermarkt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:45 schreef Prosac het volgende:
Bruno mag die microfoon in zijn reet steken
Concurrenten verzwakkenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:41 schreef DivineJester het volgende:
Jezus, waar is Ajax mee bezig?
Is meer het werk van V Geel.. Flikte hij ook een keer bij WIllemII.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:41 schreef DivineJester het volgende:
Jezus, waar is Ajax mee bezig?
Hi Clau!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Zo, terug uit R'dam. 1-1 wat mij betreft terecht, als ik kijk naar de beide helften van de ploegen en de gemiste kansen aan beide zijde. Nijland is in beslissende situaties nog geen afmaker.
Verder, tja. Kut van die clausule. Dik balen dat ie weg zal gaan, en daarbij ik vond Ajaks al niks, maar wat een vieze kutschijtclub en beleid hebben ze daar zeg. Zeer triest.
Van GeelGa es van je eigen kracht uit man ipv de concurrent leeg te kopen omdat je bang bent voor boertjes!
Heyy!!!! Long time no see! Zit je nog altijd op H???quote:Op zondag 27 januari 2008 21:09 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hi Clau!![]()
Wilde aanvankelijk nog wat over de wedstrijd posten, maar het laatste nieuws rondom Lindgren ontneemt me alle zin. Leg ik laatst nog uit aan mn vriendin waarom ik het grappig vond dat Willem II van AZ won en Tilburgers AZ niet zo lief vinden, gebeurt er nu hetzelfde met ons. Armoedig van Van Geel.
Hier moet ik toch wel om lachen. Tijdens de wedstrijd Vitesse - Ajax speelde ik ook al met die gedachte. Zou het fantastisch vinden als ie komt -niet eens zozeer op voetbaltechnisch gebied-. Maar eigenlijk vind ik dat ie lekker bij Vitesse moet blijven. Gaat misschien ten koste van zn cult-status als ie verhuisd naar een andere club.quote:‘Janssen moet Lindgren opvolgen in Groningen’
Geschreven door Matthijs van Laar op zondag, 27 januari om 21:01
Nadat FC Groningen eerder al resoluut handelde door Sepp de Roover te presenteren als opvolger van de naar Ajax vertrokken Bruno Silva, toont de club wederom slagvaardig bezig te zijn op de transfermarkt. De steeds sterker wordende geruchten over het vertrek van Rasmus Lindgren hebben Vitesse-speler Theo Janssen nadrukkelijk in beeld gebracht bij trainer Ron Jans.
Volgens Omroep Gelderland staat de tweevoudig international startklaar om zijn koffers te pakken en een overgang naar het noorden des lands te bezegelen. “Ik vind Theo Janssen een hele goede speler, maar verder is het nog voorbarig,” zo reageerde Jans nog wel voorzichtig tegen de regionale omroep.
De 26-jarige Janssen debuteerde negen jaar geleden in de hoofdmacht van de Arnhemmers. Hij werd gezien als een veelbelovend talent, maar heeft deze belofte nooit helemaal in kunnen lossen. Dit seizoen kwam hij, mede door blessureleed, pas tot vier optredens in de hoofdmacht van trainer Aad de Mos.
Nee geen seizoenskaart meer. Ik moet te vaak werken in het weekend. Dus ik ben aangewezen op zo nu en dan een wedstrijd bezoeken. Volgend seizoen ben ik weer van de partij.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heyy!!!! Long time no see! Zit je nog altijd op H???
Ow jammer! Naja zit ook niet meer op H, maar vroeg het me af, hehe.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:23 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Nee geen seizoenskaart meer. Ik moet te vaak werken in het weekend. Dus ik ben aangewezen op zo nu en dan een wedstrijd bezoeken. Volgend seizoen ben ik weer van de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |