Die reageerde er al op door aan te geven dat hij nog een lopend contract heeft en van plan is die uit te doen. Hij had een "plan" bij Cercle en wil die afwerken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:00 schreef Radegast het volgende:
De Boeck zou in beeld zijn bij Racing Genk voor volgend seizoen.
FC Boerechance - GB Oerechancequote:Op woensdag 23 januari 2008 08:11 schreef Heero87 het volgende:
Volgend weekend kan een interessant weekend worden. Club Brugge - Germinal Beerschot,
quote:Anderlecht wil af van Baseggio
Anderlecht wil niet verder met Walter Baseggio. Dat heeft het bestuur laten weten aan de middenvelder. Eerder gaf Baseggio nog aan dat hij graag dit seizoen wil afmaken bij de Belgische club.
Baseggio kan voor 3,5 jaar tekenen bij Moeskroen, maar gaf eerder aan dat hij niet voor de zomer wil vertrekken. Hij ligt nog voor zes maanden vast bij Anderlecht.
De Belgische topclub is de middenvelder echter liever kwijt dan rijk. Het bestuur van Paars-Wit heeft zelfs aangegeven dat de club een deel van het loon van Baseggio bij Moeskroen wil betalen.
quote:Vreven naar B-kern Sint-Truiden
Stijn Vreven is bij Sint-Truiden naar de A2-kern, wat hetzelfde is als de B-kern, gestuurd. Dat weet Het Belang van Limburg. Ook voor Asanda Sishuba is er geen plaats meer in de kern van Dennis van Wijk.
De laatste weken trok Sint-Truiden acht nieuwe spelers aan. Daarom moeten andere spelers plaats ruimen in de kern. "Dit had ik niet zien aankomen", zegt een aangeslagen Stijn Vreven.
"Begin januari liet de club me weten dat ik naar een andere ploeg mocht uitkijken. Ik heb me daar niet veel van aangetrokken en ben aan 100% blijven trainen."
"Ook omdat de coach (Dennis Van Wijk, red) me beloofde dat hij het niet zou toelaten dat ik naar de B-kern gestuurd zou worden."
"Ik weet niet hoe het nu verder moet. Alleen 's avonds trainen zie ik niet zitten. Contacten met een andere club heb ik niet. Het zal snel moeten gaan, want donderdag sluit de transfermarkt."
Dennis Van Wijk benadrukt dat het niet zijn beslissing is. "Dit is niet mijn keuze. Ikzelf zou nooit een speler naar de B-kern sturen. Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden en wil het een andere speler niet aandoen. Maar het bestuur bepaalt het beleid. Ik zie het anders, maar ik moet me hier bij neerleggen."
Het bestuur van m'n favoriete club degouteert me... de contractverlenging voor Bart Goor zit er aan te komen en misschien wel de enige speler met een dieptepass en combinerend vermogen in onze kern wordt buitengepest. Onbegrijpelijk, het is overduidelijk dat Goor het niveau allang niet meer aankan, vroeger had hij 2 troeven: zijn snelheid en zijn voorzet, nu zijn snelheid weg is en al zijn voorzetten op het dak van het doel belanden schiet er werkelijk niets meer over, niveau'tje Verbroedering Geel quoi. Kijk, Walter krijgt 't verwijt in de middencirkel te blijven plakken, maar moeten al onze middenvelders dan techniekloze atletiekwonders zijn? Een centraal middenveld Polak-Biglia is té defensief en brengt te weinig dreiging. Zet één van die 2 naast Baseggio met Legear en Chatelle op de flanken en ik zie 't wel werken.quote:Anderlecht wil af van Baseggio
Anderlecht wil niet verder met Walter Baseggio. Dat heeft het bestuur laten weten aan de middenvelder. Eerder gaf Baseggio nog aan dat hij graag dit seizoen wil afmaken bij de Belgische club.
Baseggio kan voor 3,5 jaar tekenen bij Moeskroen, maar gaf eerder aan dat hij niet voor de zomer wil vertrekken. Hij ligt nog voor zes maanden vast bij Anderlecht.
De Belgische topclub is de middenvelder echter liever kwijt dan rijk. Het bestuur van Paars-Wit heeft zelfs aangegeven dat de club een deel van het loon van Baseggio bij Moeskroen wil betalen.
Cercle - Standard van volgend weekend zal daarover allicht veel duidelijk maken ...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef fanneke het volgende:
Cercle wint met 0-3 bij Zulte Waregem en komt voor even naast Standard en op één punt van Club.
Hoe lang gaat dit zo door voor Cercle? Tot aan de titel?
en hopelijk zet GBA de zegereeks nog een weekje voort.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Cercle - Standard van volgend weekend zal daarover allicht veel duidelijk maken ...
3-0 zelfsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Club Brugge 2-0 voor tegen GBA en als ik de radio moet geloven, op basis van de hele wedstrijd, alwéér geflatteerd.
Niet echt, Anderlecht werkt bijlange niet aan dat procent af..quote:
Anderlecht werd de laatste jaren ook altijd zo kampioen, waarna menig Club-supporter stond te roepen dat ze op zo'n manier niet eens kampioen wilden worden, om nu te staan roepen dat enkel het resultaat telt. Maar goed, hypocrisie hoort nu eenmaal bij voetbal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef Saviola het volgende:
Niet echt, Anderlecht werkt bijlange niet aan dat procent af..
Hypocrisie? Lol..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anderlecht werd de laatste jaren ook altijd zo kampioen, waarna menig Club-supporter stond te roepen dat ze op zo'n manier niet eens kampioen wilden worden, om nu te staan roepen dat enkel het resultaat telt. Maar goed, hypocrisie hoort nu eenmaal bij voetbal.
thereau kan niksquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:45 schreef Necatrix het volgende:
Théréau heeft ondertussen al gescoord voor Charleroi...
Hij mag dan zogezegd niks kunnen, maar ik had hem er toch liever bijgehad. Voor een normaal Anderlecht is hij niet goed genoeg, maar dit zijn dan ook geen nromale omstandigheden. Nu is Frutos wéér maanden geblesseerd, voor Serhat is 't slechts een kwestie van tijd, en Vlcek, binnengehaald als "direct inzetbare spits", blijkt een enorme conditionele achterstand te hebben. Mbo tel ik niet eens mee. De hoop dat er nog een spits gekocht of tenminste geleend wordt voor 31 januari heb ik al opgegeven, tenzij 't gaat om een 42-jarige Chinees met O-benen.
Op zich is het wel opvallend dat Germinal wat puur voetballend gezien allicht hun beste wedstrijd in maanden tijd was gewoon met 3-0 verliest terwijl ze hun ongelofelijke kutmatchen wel gewoon wonnen ...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef Heero87 het volgende:
En Harm Van Veldhoven steekt het weer allemaal op de scheidsrechters, terwijl die nauwelijks iets betwists heeft gedaan.
Het feit dat hij bij de rust na een uitstekende eerste helft zo laf is om Wamfor een rij naar achter te schuiven, waarna Germinal Beerschot (ook door de overschakeling van Mathijssen) als een kaartenhuisje in elkaar zakt, zal er wel weer niks mee te maken hebben..
Het eerste..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt dat nu trouwens aan mij of is die Geraerts dubbel zo arrogant geworden sinds hij bij Club zit ?
Heb je het nu over dat tv-interview? Of iets anders?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt dat nu trouwens aan mij of is die Geraerts dubbel zo arrogant geworden sinds hij bij Club zit ?
Niet alleen dit tv-interview, maar de laatste die ik van hem zag. 't kan natuurlijk ook aan zijn geschoren kopje liggen ofzo, maar vroeger vond ik die gast een stuk sympathieker overkomen ...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat tv-interview? Of iets anders?
Kan die hele groen-zwarte marginale sekte nu echt NIKS anders dan naar ons kijken? Weest godverdomme blij dat je voor een keer eens niet standaard op de 15de plek beland, ga op je blote knieën zitten om ons te bedanken dat wij jullie stadion betalen zodat je nog niet failliet bent en hou voor de rest je bek zegquote:Op zondag 27 januari 2008 00:20 schreef Masanga het volgende:
Als Cerclesupporter vind ik het niet dramatisch dat GBA verliest natuurlijk om de evidente redenen, maar graag wil ik toch even op subtiele wijze kenbaar maken dat de wijze waarop klup dit jaar steeds maar weer wint op dergelijke wijze me niet 100% aanstaat, om op eufimistische wijze te zeggen dat ik ronduit het vliegend schijt krijg van al het geluk dat dat vreselijk team dit jaar heeft. Zelfs f***ing Brussels heeft al meer getoond dit seizoen op voetballend vlak.![]()
Als er een God is/bestaat heeft die nog 15 wedstrijden om dat te bewijzen en klup op zijn plaats te zetten, anders ga ik verder mijn atheïstische levensweg in!
[ironie]Ik kijk al uit naar de ongetwijfeld bijzonder intelligente uitleg van blueangel_ om uit te leggen hoe verdiend de zege weer niet was..[/ironie]
neemt niet weg natuurlijk dat mijn helden de eerste helft ook zwaar onverdiend voorgekomen zijn
Nee hoor, hij staat op 4 gele dit seizoen volgens de bondswebsite ...quote:Op zondag 27 januari 2008 18:26 schreef Necatrix het volgende:
Wasyl kreeg vorige week denk ik toch zijn derde gele kaart op rij, en zou dus geschorst moeten zijn? Maar hij speelt wel. Straks krijgen we nog een 5-0 nederlaag aan ons been
quote:Jaar zonder Europees voetbal dreigt !
Voor diegene die het nog niet gezien had: Anderlecht blijft op hetzelfde bedje ziek: lamentabel spel, trage acties, vele foute passes, en vooral ... niet kunnen scoren. De titel? Die is al lang vervlogen.
De achterstand op Brugge bedraagt nu immers al 13 punten. Ook Standard lijkt ongrijpbaar. Indien de Rouches vanavond winnen, bedraagt de kloof ook daar al 12 punten.
Seizoensrevelatie Cercle Brugge lijkt ook na de winterstop quasi onstopbaar. De achterstand op de derde plaats bedraagt 8 punten. En ook GBA, Gent en Genk doen nog mee voor één UEFA-Cup ticket. Anderlecht, dat al sinds 1964 onafgebroken deelneemt aan Europese campagnes, staat er dus niet bepaald goed voor.
Wie is dan de schuldige aan deze malaise? De trainer alvast niet, zo blijkt. De blessures van de spelers? Een ploeg als Anderlecht moet daarmee om kunnen gaan. De slechte scouting en het wankele sportief beleid kunnen we echter wel met de vinger wijzen. Hopelijk komt er dus nog een scorende spits bij en kunnen we ons concentreren op ... de beker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |