Had jij je abbonement niet in de verkoop omdat Anderlecht het niet naar behoren deed in de heenronde?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup RSCA vanavond,
Laat Darkshine eens huilen
Ja, geen hond wou hem hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had jij je abbonement niet in de verkoop omdat Anderlecht het niet naar behoren deed in de heenronde?
rsca 1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had jij je abbonement niet in de verkoop omdat Anderlecht het niet naar behoren deed in de heenronde?
Wat een fanquote:
was om 2 uur op belgie het voetbal aan het kijken, hoorde alleen maar gefluitquote:Op zondag 20 januari 2008 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat een fan![]()
![]()
En je moet allicht de enige Anderlecht abonnee zijn die hier om juichte ook ...
Als ik rsca fan was zou ik eerderquote:
Ondertussen zelfs 5-1.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef Radegast het volgende:
En Cercle lijkt alweer te gaan winnen, staan 2-0 voor tegen Genk.
quote:Ariël Jacobs, trainer van Anderlecht, was vrijwel tevreden na de wedstrijd tegen Kv Mechelen."Ik vond ons het eerste uur goed voetballen, alleen kregen we weinig of geen kansen. We scoren dan ook naar het matchbeeld."
"In het begin van de tweede helft kenden we een terugval, maar die zijn we goed doorgekomen. Uiteindelijk hadden we na een uur al heel wat energie verbruikt en begonnen we ook veel onnodig balverlies te lijden. Het was de verdienste van onze goeie organisatie en agressiviteit dat we bijna niks hebben weggegeven tegen de spitsen van Mechelen."
"Het pijnpunt bij Anderlecht blijft scoren. "Ik weet dat de club bepaalde pistes van dichtbij volgt, maar een garantie dat er voor 31 januari nog een spits bijkomt, heb ik niet", aldus Jacobs.
Sutter!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:15 schreef Radegast het volgende:
Was de 5de goal nou van Hasi of raakte De Sutter hem nog?
Iedereen doet dat om jou te pesten.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef blueangel_ het volgende:
Niet te geloven, het lijkt wel alsof iedereen naar Serkul afzakt om ze 50 meter ruimte te geven
Men wil Cercle die 50 m ruimte niet geven. Met moet Cercle doodgewoon die ruimte geven eens die ploeg het tempo de hoogte in trekt. (wat ze dus telkens een goeie 20 minuten in elke match kunnen doen) Dat zag je zelfs in de derby , op dat moment kregen ze ook tegen Club een drie - viertal glasheldere doelkansen ...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef blueangel_ het volgende:
Niet te geloven, het lijkt wel alsof iedereen naar Serkul afzakt om ze 50 meter ruimte te geven
Zal wel het laatste weer zijn, al zal blueangel_ dat wel weer ontkennen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
Leuk voor de competitie dat Club niet won vanavond. Verdienden ze meer of kregen ze met één punt nog te veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |