Hypocrisie? Lol..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anderlecht werd de laatste jaren ook altijd zo kampioen, waarna menig Club-supporter stond te roepen dat ze op zo'n manier niet eens kampioen wilden worden, om nu te staan roepen dat enkel het resultaat telt. Maar goed, hypocrisie hoort nu eenmaal bij voetbal.
thereau kan niksquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:45 schreef Necatrix het volgende:
Théréau heeft ondertussen al gescoord voor Charleroi...
Hij mag dan zogezegd niks kunnen, maar ik had hem er toch liever bijgehad. Voor een normaal Anderlecht is hij niet goed genoeg, maar dit zijn dan ook geen nromale omstandigheden. Nu is Frutos wéér maanden geblesseerd, voor Serhat is 't slechts een kwestie van tijd, en Vlcek, binnengehaald als "direct inzetbare spits", blijkt een enorme conditionele achterstand te hebben. Mbo tel ik niet eens mee. De hoop dat er nog een spits gekocht of tenminste geleend wordt voor 31 januari heb ik al opgegeven, tenzij 't gaat om een 42-jarige Chinees met O-benen.
Op zich is het wel opvallend dat Germinal wat puur voetballend gezien allicht hun beste wedstrijd in maanden tijd was gewoon met 3-0 verliest terwijl ze hun ongelofelijke kutmatchen wel gewoon wonnen ...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef Heero87 het volgende:
En Harm Van Veldhoven steekt het weer allemaal op de scheidsrechters, terwijl die nauwelijks iets betwists heeft gedaan.
Het feit dat hij bij de rust na een uitstekende eerste helft zo laf is om Wamfor een rij naar achter te schuiven, waarna Germinal Beerschot (ook door de overschakeling van Mathijssen) als een kaartenhuisje in elkaar zakt, zal er wel weer niks mee te maken hebben..
Het eerste..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt dat nu trouwens aan mij of is die Geraerts dubbel zo arrogant geworden sinds hij bij Club zit ?
Heb je het nu over dat tv-interview? Of iets anders?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ligt dat nu trouwens aan mij of is die Geraerts dubbel zo arrogant geworden sinds hij bij Club zit ?
Niet alleen dit tv-interview, maar de laatste die ik van hem zag. 't kan natuurlijk ook aan zijn geschoren kopje liggen ofzo, maar vroeger vond ik die gast een stuk sympathieker overkomen ...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat tv-interview? Of iets anders?
Kan die hele groen-zwarte marginale sekte nu echt NIKS anders dan naar ons kijken? Weest godverdomme blij dat je voor een keer eens niet standaard op de 15de plek beland, ga op je blote knieën zitten om ons te bedanken dat wij jullie stadion betalen zodat je nog niet failliet bent en hou voor de rest je bek zegquote:Op zondag 27 januari 2008 00:20 schreef Masanga het volgende:
Als Cerclesupporter vind ik het niet dramatisch dat GBA verliest natuurlijk om de evidente redenen, maar graag wil ik toch even op subtiele wijze kenbaar maken dat de wijze waarop klup dit jaar steeds maar weer wint op dergelijke wijze me niet 100% aanstaat, om op eufimistische wijze te zeggen dat ik ronduit het vliegend schijt krijg van al het geluk dat dat vreselijk team dit jaar heeft. Zelfs f***ing Brussels heeft al meer getoond dit seizoen op voetballend vlak.![]()
Als er een God is/bestaat heeft die nog 15 wedstrijden om dat te bewijzen en klup op zijn plaats te zetten, anders ga ik verder mijn atheïstische levensweg in!
[ironie]Ik kijk al uit naar de ongetwijfeld bijzonder intelligente uitleg van blueangel_ om uit te leggen hoe verdiend de zege weer niet was..[/ironie]
neemt niet weg natuurlijk dat mijn helden de eerste helft ook zwaar onverdiend voorgekomen zijn
Nee hoor, hij staat op 4 gele dit seizoen volgens de bondswebsite ...quote:Op zondag 27 januari 2008 18:26 schreef Necatrix het volgende:
Wasyl kreeg vorige week denk ik toch zijn derde gele kaart op rij, en zou dus geschorst moeten zijn? Maar hij speelt wel. Straks krijgen we nog een 5-0 nederlaag aan ons been
quote:Jaar zonder Europees voetbal dreigt !
Voor diegene die het nog niet gezien had: Anderlecht blijft op hetzelfde bedje ziek: lamentabel spel, trage acties, vele foute passes, en vooral ... niet kunnen scoren. De titel? Die is al lang vervlogen.
De achterstand op Brugge bedraagt nu immers al 13 punten. Ook Standard lijkt ongrijpbaar. Indien de Rouches vanavond winnen, bedraagt de kloof ook daar al 12 punten.
Seizoensrevelatie Cercle Brugge lijkt ook na de winterstop quasi onstopbaar. De achterstand op de derde plaats bedraagt 8 punten. En ook GBA, Gent en Genk doen nog mee voor één UEFA-Cup ticket. Anderlecht, dat al sinds 1964 onafgebroken deelneemt aan Europese campagnes, staat er dus niet bepaald goed voor.
Wie is dan de schuldige aan deze malaise? De trainer alvast niet, zo blijkt. De blessures van de spelers? Een ploeg als Anderlecht moet daarmee om kunnen gaan. De slechte scouting en het wankele sportief beleid kunnen we echter wel met de vinger wijzen. Hopelijk komt er dus nog een scorende spits bij en kunnen we ons concentreren op ... de beker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |