Die reageerde er al op door aan te geven dat hij nog een lopend contract heeft en van plan is die uit te doen. Hij had een "plan" bij Cercle en wil die afwerken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:00 schreef Radegast het volgende:
De Boeck zou in beeld zijn bij Racing Genk voor volgend seizoen.
FC Boerechance - GB Oerechancequote:Op woensdag 23 januari 2008 08:11 schreef Heero87 het volgende:
Volgend weekend kan een interessant weekend worden. Club Brugge - Germinal Beerschot,
quote:Anderlecht wil af van Baseggio
Anderlecht wil niet verder met Walter Baseggio. Dat heeft het bestuur laten weten aan de middenvelder. Eerder gaf Baseggio nog aan dat hij graag dit seizoen wil afmaken bij de Belgische club.
Baseggio kan voor 3,5 jaar tekenen bij Moeskroen, maar gaf eerder aan dat hij niet voor de zomer wil vertrekken. Hij ligt nog voor zes maanden vast bij Anderlecht.
De Belgische topclub is de middenvelder echter liever kwijt dan rijk. Het bestuur van Paars-Wit heeft zelfs aangegeven dat de club een deel van het loon van Baseggio bij Moeskroen wil betalen.
quote:Vreven naar B-kern Sint-Truiden
Stijn Vreven is bij Sint-Truiden naar de A2-kern, wat hetzelfde is als de B-kern, gestuurd. Dat weet Het Belang van Limburg. Ook voor Asanda Sishuba is er geen plaats meer in de kern van Dennis van Wijk.
De laatste weken trok Sint-Truiden acht nieuwe spelers aan. Daarom moeten andere spelers plaats ruimen in de kern. "Dit had ik niet zien aankomen", zegt een aangeslagen Stijn Vreven.
"Begin januari liet de club me weten dat ik naar een andere ploeg mocht uitkijken. Ik heb me daar niet veel van aangetrokken en ben aan 100% blijven trainen."
"Ook omdat de coach (Dennis Van Wijk, red) me beloofde dat hij het niet zou toelaten dat ik naar de B-kern gestuurd zou worden."
"Ik weet niet hoe het nu verder moet. Alleen 's avonds trainen zie ik niet zitten. Contacten met een andere club heb ik niet. Het zal snel moeten gaan, want donderdag sluit de transfermarkt."
Dennis Van Wijk benadrukt dat het niet zijn beslissing is. "Dit is niet mijn keuze. Ikzelf zou nooit een speler naar de B-kern sturen. Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden en wil het een andere speler niet aandoen. Maar het bestuur bepaalt het beleid. Ik zie het anders, maar ik moet me hier bij neerleggen."
Het bestuur van m'n favoriete club degouteert me... de contractverlenging voor Bart Goor zit er aan te komen en misschien wel de enige speler met een dieptepass en combinerend vermogen in onze kern wordt buitengepest. Onbegrijpelijk, het is overduidelijk dat Goor het niveau allang niet meer aankan, vroeger had hij 2 troeven: zijn snelheid en zijn voorzet, nu zijn snelheid weg is en al zijn voorzetten op het dak van het doel belanden schiet er werkelijk niets meer over, niveau'tje Verbroedering Geel quoi. Kijk, Walter krijgt 't verwijt in de middencirkel te blijven plakken, maar moeten al onze middenvelders dan techniekloze atletiekwonders zijn? Een centraal middenveld Polak-Biglia is té defensief en brengt te weinig dreiging. Zet één van die 2 naast Baseggio met Legear en Chatelle op de flanken en ik zie 't wel werken.quote:Anderlecht wil af van Baseggio
Anderlecht wil niet verder met Walter Baseggio. Dat heeft het bestuur laten weten aan de middenvelder. Eerder gaf Baseggio nog aan dat hij graag dit seizoen wil afmaken bij de Belgische club.
Baseggio kan voor 3,5 jaar tekenen bij Moeskroen, maar gaf eerder aan dat hij niet voor de zomer wil vertrekken. Hij ligt nog voor zes maanden vast bij Anderlecht.
De Belgische topclub is de middenvelder echter liever kwijt dan rijk. Het bestuur van Paars-Wit heeft zelfs aangegeven dat de club een deel van het loon van Baseggio bij Moeskroen wil betalen.
Cercle - Standard van volgend weekend zal daarover allicht veel duidelijk maken ...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef fanneke het volgende:
Cercle wint met 0-3 bij Zulte Waregem en komt voor even naast Standard en op één punt van Club.
Hoe lang gaat dit zo door voor Cercle? Tot aan de titel?
en hopelijk zet GBA de zegereeks nog een weekje voort.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Cercle - Standard van volgend weekend zal daarover allicht veel duidelijk maken ...
3-0 zelfsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Club Brugge 2-0 voor tegen GBA en als ik de radio moet geloven, op basis van de hele wedstrijd, alwéér geflatteerd.
Niet echt, Anderlecht werkt bijlange niet aan dat procent af..quote:
Anderlecht werd de laatste jaren ook altijd zo kampioen, waarna menig Club-supporter stond te roepen dat ze op zo'n manier niet eens kampioen wilden worden, om nu te staan roepen dat enkel het resultaat telt. Maar goed, hypocrisie hoort nu eenmaal bij voetbal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef Saviola het volgende:
Niet echt, Anderlecht werkt bijlange niet aan dat procent af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |