abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56308617
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:29 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Een aantal mensen? Ik denk dat de halve wereld weigert te geloven wat er volgens de verhalen van de Amerikaanse regering op 11 september 2001 is gebeurd.
Ik denk dat je hier al in de fout gaat met je vermoedens.
En WTC7 is niet zomaar ingestort en het vliegtuig bij het Pentagon is niet verdampt.
pi_56308764
Overigens wel aardig irt het evt neerschieten van de vliegtuigen. Ik lees net het volgende op Wikipedia:
quote:
Germany: Shooting down aircraft and the constitution

In a widely regarded decision by the Federal Constitutional Court of Germany, in February 2006, it struck down a law - "Luftsicherheitsgesetz" or "Air security law" - claiming such preventive measures were unconstitutional and would essentially be state-sponsored murder, even if such an act would save many more lives on the ground. The main reasoning behind this decision was that the state would be effectively taking the lives of innocent hostages in order to avoid a terrorist attack. The Court also ruled that the Minister of Defense is constitutionally not entitled to act in terrorism matters, as this is the duty of the state and federal police forces.
Dus in Duitsland mag zelfs nu na 9/11 een gekaapt vliegtuig niet uit de lucht worden geschoten!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2008 21:46:37 ]
pi_56309230
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:56 schreef wormwood het volgende:

[..]

Tuurlijk. Geen enkel gebouw is tegen alles bestemd.

Als je als terrorist zijnde een vliegtuig in handen hebt maak je meer indruk als je een witte huis binnen vliegt dan wanneer je tegen een koeltoren van een kerncentrale aanvliegt omdat je toch niet zo goed kon vliegen.

Dat weten die terroristen ook wel.
Dit maakt op mij best indruk.
quote:
The general consensus among experts is that this scenario would result in at least 100,000 immediate deaths and possibly millions of subsequent cancer related deaths. The radioactive fallout would also render New York’s northern suburbs, and possibly, depending on weather conditions, the city itself, uninhabitable for decades. The economic fallout would have simultaneously destroyed the economies of every western nation.
http://www.mediastudy.com/articles/av12-05-01.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56309261
Opvallende uitspraak. En zo te zien hebben een groot aantal mensen zich daar mee bezig gehouden.
pi_56309333
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]
Mij ook. Maar dan hadden de piloten die kernreactor op een perfecte manier moeten raken.
En dan nog hadden ze de kans gelopen dat het vliegtuig niet stevig genoeg en verpulverde zoals in die video die je vast wel kent.

Met een beetje kansberekening weet je dan ook wel dat je meer kans hebt op een succesvolle aanval op het witte huis ofzo.
pi_56309344
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]
*eens is*

Om die schade te veroorzaken moet je denk ik wel de nucleaire reactor(vat) raken, en da's een vrij klein doelwit. Succes is dus allerminst gegarandeerd.
Maar ik weet ook niet wat de terroristen dachten toen ze hun doelen uitzochten.
Het Vrijheidsbeeld was imo ook een aardig icoon geweest om tegenaan te vliegen, met grote symbolische waarde. Ook wat lastig te raken denk ik.

Edit: maar laten we wel wezen. Het shock-effect van het instorten van WTC 1 en 2 is natuurlijk ook groot geweest, hoewel ik ook weer niet weet of de terroristen dat voorzien hadden.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2008 22:09:08 ]
pi_56309430
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef wormwood het volgende:

[..]

En WTC7 is niet zomaar ingestort en het vliegtuig bij het Pentagon is niet verdampt.
Precies, maar het WTC7 is wel ingestort en daar is bijna niets over op tv geweest.
pi_56309454
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:10 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Precies, maar het WTC7 is wel ingestort en daar is bijna niets over op tv geweest.
En dus?
pi_56309516
quote:

[..]

Hoe bedoel je?
In Zembla is nog een uitgebreide reportage geweest over 9/11 en complottheorieën waar WTC7 ook aan bod kwam. Die wordt nu nota door complottheoretici overal ter wereld aangehaald, omdat Jowenko daarin stelt dat het is opgeblazen.
Op 9/11 zelf is het wel gewoon in het nieuws geweest, maar ik moet zeggen dat ik zelf pas ontdekte dat het is ingestort toen ik me een paar jaar geleden met deze discussies ging bemoeien.
pi_56309656
quote:

[..]

Maar stel eens wat vragen over 9/11 die volgens jou niet beantwoord zijn.

En dan ook echt relevant vragen vragen over 9/11. Niet over een mogelijk motief voor Bush of zo.
pi_56311499
Hoe kan een gebouw zoals het WTC 7 instorten zonder dat het is geraakt door een vliegtuig. Hoe kunnen 2 gebouwen, kort na elkaar instorten op een manier zoals het gaat door een "controlled demolition". Ik heb echt zoveel vragen eigenlijk. Waar is al het goud gebleven wat werd bewaard? Waarom is er geen vliegtuig gevonden in Shanksville.

In een vliegtuig belde een man op het moment dat het vliegtuig gekaapt werd zijn moeder. Toen ze opnam opende hij het gesprek met zijn voor- en achternaam, wie doet zoiets?

Ik kan nog wel genoeg dingen bedenken waar ik ernstige twijfels bij heb. Amerika is in staat tot rare dingen, ze hebben al eens eerder geprobeerd om Cuba erin te luizen op zo'n ongelooflijke manier.
pi_56311561
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:48 schreef BabblingBrook het volgende:
Hoe kan een gebouw zoals het WTC 7 instorten zonder dat het is geraakt door een vliegtuig. Hoe kunnen 2 gebouwen, kort na elkaar instorten op een manier zoals het gaat door een "controlled demolition". Ik heb echt zoveel vragen eigenlijk. Waar is al het goud gebleven wat werd bewaard? Waarom is er geen vliegtuig gevonden in Shanksville.
Zie de linkjes die ik hierboven postte (iig mbt WTC 7, WTC 1 en 2).
quote:
In een vliegtuig belde een man op het moment dat het vliegtuig gekaapt werd zijn moeder. Toen ze opnam opende hij het gesprek met zijn voor- en achternaam, wie doet zoiets?
Volgens zijn moeder deed hij dat altijd.

Edit: nou ja, dus niet altijd, maar wel vaker:
quote:
Hoglan: Once in a while he would say that. He would call up, and he was, he was a young businessman, and used to, used to introduce himself on phone as Mark Bingham, and he was trying to be, uh, strong, and level-headed, and, and strictly business. "Mom, this is Mark Bingham".
bron

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2008 23:58:02 ]
pi_56311667
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zie het linkje wat ik postte.
[..]

Volgens zijn moeder deed hij dat altijd.
Ik ga zeker lezen wat je hebt gepost (morgen waarschijnlijk). Er zijn veel getuigen die hun eerste verklaring hebben veranderd nadat er "mannen in pak" langs zijn geweest. Ik snap tot de dag van vandaag niet waarom er zo weinig beelden zijn van de aanslag op het Pentagon en we overspoeld zijn met de beelden van WTC 1+2. Ik kan er niet bij dat er een mannetje ergens in de bergen zit die zo'n enorme aanslag heeft gefinancieerd en heeft voorbereid. Ik kan er ook niet bij dat er nog een aantal van de vermoedelijke kapers nog leeft en dat er een paspoort van de vermoedelijke kaper van een vliegtuig gevonden is op straat.
Volgens de passagierslijsten zaten er ook geen mensen in de vliegtuigen met Arabische namen (ik weet trouwens niet welke vliegtuigen dat waren)

En wat er nog even snel in mn hoofd opduikt: wat doet Bush in Irak na de aanslagen op Amerika.
pi_56311819
Ik vind het trouwens een bijzonder interessant topic. Spannend om eens te lezen hoe anderen het hele voorval zien en hebben ervaren aan de hand van alles wat er over is gepubliceerd en verschenen.

Voor ik me verder meng in de discussie wil ik me even verder inlezen in alles wat er al is besproken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:07:43 #265
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_56311833
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:58 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]
Ik snap tot de dag van vandaag niet waarom er zo weinig beelden zijn van de aanslag op het Pentagon en we overspoeld zijn met de beelden van WTC 1+2.
Nou, nadat er een de toren was ingevlogen toen stonden alle camera's op beide torens gericht natuurlijk, vandaar zoveel beelden van dat 2e vliegtuig.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_56311890
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:07 schreef ChOas het volgende:

[..]

Nou, nadat er een de toren was ingevlogen toen stonden alle camera's op beide torens gericht natuurlijk, vandaar zoveel beelden van dat 2e vliegtuig.
Ik doel meer op beelden van beveiligingscamera's van nabije gebouwen zoals die van een benzinestation en het Sheraton Hotel. En van beveiligingscamera's van het Pentagon bestaat alleen dat ene lullige filmpje met die 6 korte vage beeldjes waarop je net niet ziet of het een kruisraket is of een vliegtuig.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:22:47 #267
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56313038
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:11 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik doel meer op beelden van beveiligingscamera's van nabije gebouwen zoals die van een benzinestation en het Sheraton Hotel. En van beveiligingscamera's van het Pentagon bestaat alleen dat ene lullige filmpje met die 6 korte vage beeldjes waarop je net niet ziet of het een kruisraket is of een vliegtuig.
Videobeelden van Citgo gas station en Doubletree hotel zijn vrijgegeven.

De videobeelden zijn echter weinig relevant als je kijkt naar de hoeveelheid bewijs die erop wijst dat flight 77 in het pentagon is gevlogen.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 04:09:04 #268
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_56314448
quote:
Hoe kan een gebouw zoals het WTC 7 instorten zonder dat het is geraakt door een vliegtuig. Hoe kunnen 2 gebouwen, kort na elkaar instorten op een manier zoals het gaat door een "controlled demolition". Ik heb echt zoveel vragen eigenlijk.
check judy wood

wheres the rubble?
Huig
  zaterdag 26 januari 2008 @ 04:11:16 #269
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_56314463
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:22 schreef Terecht het volgende:

de hoeveelheid bewijs die erop wijst dat flight 77 in het pentagon is gevlogen
hahahahahaaaaaaaa
Huig
  zaterdag 26 januari 2008 @ 04:31:10 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56314576
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:06 schreef Wombcat het volgende:

[..]

*eens is*

Om die schade te veroorzaken moet je denk ik wel de nucleaire reactor(vat) raken, en da's een vrij klein doelwit. Succes is dus allerminst gegarandeerd.
Maar ik weet ook niet wat de terroristen dachten toen ze hun doelen uitzochten.
Het Vrijheidsbeeld was imo ook een aardig icoon geweest om tegenaan te vliegen, met grote symbolische waarde. Ook wat lastig te raken denk ik.

Edit: maar laten we wel wezen. Het shock-effect van het instorten van WTC 1 en 2 is natuurlijk ook groot geweest, hoewel ik ook weer niet weet of de terroristen dat voorzien hadden.
Klein en zwaar bepansert. Denk dat iedereen hier dat filmpje van de vliegtuig vs reactorvat muur wel heeft gezien? (erg) kleine kans dat een vliegtuig daar doorheen weet te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 26 januari 2008 @ 05:19:10 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56314720
quote:
Hoe kan een gebouw zoals het WTC 7 instorten zonder dat het is geraakt door een vliegtuig.
Kort samengevat is het gebouw beschadigt door puin van de wtc torens en de hierop volgende brand. Dit samen zorgde er waarschijnlijk voor dat WTC7 instortte.
quote:
Hoe kunnen 2 gebouwen, kort na elkaar instorten op een manier zoals het gaat door een "controlled demolition". Ik heb echt zoveel vragen eigenlijk.
Dat is niet zoals het gaat via een CD. Een gebouw van dergelijk formaat wordt verdieping voor verdieping afgebroken als het gecontroleerd gesloopt wordt.
quote:
Waar is al het goud gebleven wat werd bewaard?
Gevonden.
quote:
Waarom is er geen vliegtuig gevonden in Shanksville.
Dat is een leugen ben ik bang. Dat vliegtuig is gewoon gevonden.
quote:
Die persoon blijkbaar.
quote:
Ik kan nog wel genoeg dingen bedenken waar ik ernstige twijfels bij heb. Amerika is in staat tot rare dingen, ze hebben al eens eerder geprobeerd om Cuba erin te luizen op zo'n ongelooflijke manier.
Gelukkig bestaat er zoiets als natuurkunde etc. De meeste twijfels kunnen daar mee weg worden genomen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56314983
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:11 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Die camera's staan niet op de lucht gericht, maar op deuren, toegangshekken, poorten, delen van gebouwen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat daar het vliegtuig op te zien zou moeten zijn.

Beveiligingscamers nemen ook niet altijd in de beste kwaliteit op. Beveiligingscameras zijn niet bedoeld om snel bewegende voorwerpen in beeld te nemen.

[ Bericht 9% gewijzigd door wormwood op 26-01-2008 08:34:30 ]
pi_56315015
quote:

[..]

Ik ga zeker lezen wat je hebt gepost (morgen waarschijnlijk). Er zijn veel getuigen die hun eerste verklaring hebben veranderd nadat er "mannen in pak" langs zijn geweest.
Zoals wie dan?
Welke verklaringen zijn dan veranderd?
quote:
Ik snap tot de dag van vandaag niet waarom er zo weinig beelden zijn van de aanslag op het Pentagon en we overspoeld zijn met de beelden van WTC 1+2.
Van het vliegtuig dat het eerst in de WTC toren vloog zijn amper beelden. Dat er van het tweede vliegtuig wel beelden zijn komt doordat iedereen toen gealarmeerd was. Daarnaast is New York natuurlijk ook een plek waar veel meer toeristen komen dan bij het Pentagon. En toeristen hebben vaak camera's bij zich.
quote:
Ik kan er niet bij dat er een mannetje ergens in de bergen zit die zo'n enorme aanslag heeft gefinancieerd en heeft voorbereid.
Dat heeft die ook niet in zijn eentje gedaan en niet binnen een paar dagen.
En zo moeilijk was het kapen van een binnenlandse vlucht voor 9/11 helemaal niet.
quote:
Ik kan er ook niet bij dat er nog een aantal van de vermoedelijke kapers nog leeft en dat er een paspoort van de vermoedelijke kaper van een vliegtuig gevonden is op straat.
Er leven geen kapers meer. Er zijn heel veel persoonlijke bezittingen gevonden na de crash. Credit cards, brieven, toegangspasjes.
quote:
Volgens de passagierslijsten zaten er ook geen mensen in de vliegtuigen met Arabische namen (ik weet trouwens niet welke vliegtuigen dat waren)
Die passagierslijsten waren geen passagierslijsten, maar lijsten met namen van slachtoffers. De "arabische namen" waren geen slachtoffers, maar daders.

Als dit soort dingen jouw "onbeantwoorden vragen" zijn heb ik goed nieuws voor je. Die vragen zijn allemaal allang beantwoord.
pi_56315101
Hier wat bewijs uit een rechtzaak rond 9/11. De stoelindeling van de gekaapte vluchten. Staan toch behoorlijk wat Arabische namen op. Op de oranje gekleurde stoelen zaten de kapers.

Vlucht 11
Vlucht 77
Vlucht 93
Vlucht 175

Ook goed te zien hoe leeg de vliegtuigen waren.
pi_56315157
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Videobeelden van Citgo gas station en Doubletree hotel zijn vrijgegeven.

De videobeelden zijn echter weinig relevant als je kijkt naar de hoeveelheid bewijs die erop wijst dat flight 77 in het pentagon is gevlogen.
Ook op die beelden is geen Boeing 757 te zien.
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56315164
Nog een filmpje van een Koreaanse F16 die is gecrashed:

http://www.1001crash.com/telechvideo.php?video=F16_engine&lg=2&nonjava=ok

Daar zijn meer brokstukken te zien, dan van de Boeing 757 bij Shanksville.
pi_56315178
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:39 schreef wormwood het volgende:

[..]

Waar zijn de brokstukken dan gebleven, waar zijn beide motoren met een forse diameter, waar zijn de inslagkraters aan weerszijden van het inslaggat, waar zijn de vleugels gebleven, waar is het staartstuk, waar zijn de grote delen van de romp, waar is de Cockpit Voide Recorder, waarom zagen de verkeersleiders een snel naderend toestel, waarvan ze gelijk zeiden dat het een militair toestel moest zijn?

Kijk eens naar het filmpje van die Koreaanse F16. De rookpluim daarvan was veel groter, dan wat er te zien was bij het Pentagon op het moment van inslag.

Bij het Pentagon was geen Boeing 757, wie aan dat verhaal meewerkt is een leugenaar!
pi_56315212
Moeten we nou echt geloven dat er bij Shanksville een Boeing 757 in een klein kratertje is verdwenen:

pi_56315219
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:08 schreef Torah het volgende:

Bij het Pentagon was geen Boeing 757, wie aan dat verhaal meewerkt is een leugenaar!
Nogmaals de vraag aan jou, wil je nou echt weten wat er gebeurd is of heb je je verhaal al klaar en loop je alleen maar te kloten?

Want iedereen die jouw mening niet overneemt maar meteen een leugenaar noemen vind ik niet bepaald netjes.
pi_56315223
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:16 schreef Torah het volgende:
Moeten we nou echt geloven dat er bij Shanksville een Boeing 757 in een klein kratertje is verdwenen:

[ afbeelding ]
Jij moet niks. En ik moet jou ook niet geloven.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 09:28:09 #281
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56315268
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 04:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

check judy wood

wheres the rubble?
Neem jij judy wood echt serieus? Die gelooft dat de torens met "spacebeams" zijn neergehaald.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 04:11 schreef Orwell het volgende:

[..]

hahahahahaaaaaaaa
Complimenten voor de inhoud
pi_56315278
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:03 schreef Torah het volgende:
Nog een filmpje van een Koreaanse F16 die is gecrashed:

http://www.1001crash.com/telechvideo.php?video=F16_engine&lg=2&nonjava=ok

Daar zijn meer brokstukken te zien, dan van de Boeing 757 bij Shanksville.
Nee hoor. De brokstukken zijn daar in Korea gewoon wat dichter bij elkaar gevonden. Bij Shanksville is 95% van het vliegtuig teruggevonden.
En het zijn totaal onvergelijkbare crashes.
- De hoek van crashen is anders. Vlucht 93 vrijwel loodrecht de grond in. Korea maakt een soort landing.
- De grond is anders. Shanksville, los zand. Korea, modder.
- De snelheid is anders. Vlucht 93 ging bewust de grond op volle snelheid. Korea was de piloot al weg en liet het vliegtuig gaan.

Bij allebei de crashes is wel een duidelijk gat te zien dat de vliegtuigen hebben gemaakt.

En wat betreft de vergelijking met het Pentagon. In een gebouw crashen is wel wat anders dan op open grond crashen. Dan is er geen beperking voor de rookpluim of explosie.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 09:32:34 #283
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56315300
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:00 schreef Torah het volgende:

[..]

Ook op die beelden is geen Boeing 757 te zien.
Op de Doubletreevideo kun je iets zien bewegen, het lijkt erop dat dat een boeing 757 is gezien de afmetingen. De primaire bewaking om het pentagon werd gedaan door mensen ipv beveiligingscamera's omdat mensen mogelijke dreiging beter kunnen inschatten.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 09:39:50 #284
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56315350
quote:

[..]

Waar zijn de brokstukken dan gebleven, waar zijn beide motoren met een forse diameter, waar zijn de inslagkraters aan weerszijden van het inslaggat, waar zijn de vleugels gebleven, waar is het staartstuk, waar zijn de grote delen van de romp, waar is de Cockpit Voide Recorder, waarom zagen de verkeersleiders een snel naderend toestel, waarvan ze gelijk zeiden dat het een militair toestel moest zijn?

Kijk eens naar het filmpje van die Koreaanse F16. De rookpluim daarvan was veel groter, dan wat er te zien was bij het Pentagon op het moment van inslag.
Wat een onzin zeg, je lijkt Lambiekje wel.
quote:
Ik zou zeggen dat degenen die vinden dat er wel een boeing 757 in het pentagon is gecrasht nuchter zijn en logisch kunnen nadenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 26-01-2008 09:48:17 ]
pi_56315351
quote:

[..]

Ik ga zeker lezen wat je hebt gepost (morgen waarschijnlijk). Er zijn veel getuigen die hun eerste verklaring hebben veranderd nadat er "mannen in pak" langs zijn geweest. Ik snap tot de dag van vandaag niet waarom er zo weinig beelden zijn van de aanslag op het Pentagon en we overspoeld zijn met de beelden van WTC 1+2. Ik kan er niet bij dat er een mannetje ergens in de bergen zit die zo'n enorme aanslag heeft gefinancieerd en heeft voorbereid. Ik kan er ook niet bij dat er nog een aantal van de vermoedelijke kapers nog leeft en dat er een paspoort van de vermoedelijke kaper van een vliegtuig gevonden is op straat.

En wat er nog even snel in mn hoofd opduikt: wat doet Bush in Irak na de aanslagen op Amerika.
De eerste vragen zijn anderen al op ingegaan, dus dat doe ik even niet.

Dat laatste heeft natuurlijk ook weinig met 9/11 te maken (hoewel hij dat wel beweerde), maar meer met andere dingen. 9/11 is door Bush als excuus gebruikt om een aantal acties in gang te zetten die hij eigenlijk toch al wilde doen.
pi_56315371
quote:

Als dat zo was, kun je dan misschien uitleggen waar Suzanne Calley is gebleven en hoe het kan dat haar man een jaar later haar trouwring terugkrijgt van iemand van het Pentagon?

http://gilroydispatch.com/news/contentview.asp?c=73724
pi_56315395
quote:

[..]

Waarom er wel een Boeing in het Pentagon was, staat hier

De verkeersleiders zeiden overigens niet dat het een militair toestel moest zijn, maar dat het zich gedroeg als een militair toestel. Essentieel verschil. Het toestel maakte inderdaad manoevres die je normaal gesproken niet met een verkeersvliegtuig maakt. Niet omdat het niet kan, maar omdat het niet zo prettig is voor de passagiers. Maar dat kon de kapers natuurlijk niet zoveel schelen.
pi_56315442
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Duidelijke uitleg.

Al zal het voor sommige mensen hier wel weer op het verkeerde briefpapier staan...
  zaterdag 26 januari 2008 @ 09:59:49 #289
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56315445
Heeft iemand de nieuwe compositiefoto van het gat in het pentagon al gezien?

http://undicisettembre.bl(...)ed-by-composite.html
pi_56315468
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:59 schreef Terecht het volgende:
Heeft iemand de nieuwe compositiefoto van het gat in het pentagon al gezien?

[ afbeelding ]
http://undicisettembre.bl(...)ed-by-composite.html
Goede foto. Ik zie daar toch duidelijk vormen van een vliegtuig in.
In het midden een hoog gat. Links en rechts daarvan wat lagere gaten. Niet echt een gat wat een raket zou veroorzaken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:02:11 #291
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56315949
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

9/11 is een bekend onderwerp bij politici hoor, ik heb daar wel eens met van Baalen over gemaild. Balkenende wilde geen onderzoek naar Irak omdat hij bang was dat het kabinet geen hervormingen kon doorvoeren als er een parlementaire enquete naar Irak kwam. Zijn verwachting was dat de oppositie zich zo vast zou bijten in de Irak 'affaire' dat de regering haar beleid niet zou kunnen uitvoeren.
Hervormingen waarvoor je z'n kop van z'n romp wel schoppen. Waarden en normen die nu totaal betekenisloos zijn.
Bah bah bah dat Gristelijk geloof.
quote:
[..]

Ook al een false flag? Waarom kunnen mensen niet accepteren dat terrorisme iets wezenlijks is, en dat Al Qaida bestaat en daadwerkelijk aanslagen pleegt? Wat is er nu zo vreemd aan dat er islamitische terroristische organisaties bestaan die het gemumd hebben op het westen?
Dat is niet zo gek nee. Maar wie is hun echt baas?
Het punt is deze groep wordt getrained door CIA zelf. En dan is het opeens wel raar. Deze groep was opgezet tegen de russen en de joegaslaven. Weten de slaafsoldaten veel wie hun echte leiding is. Dit komt amerika maar wat goed uit.

Terrorisme is er niet. Ons wordt angst ingepraat dat ze zo geweldadig zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56316109
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hervormingen waarvoor je z'n kop van z'n romp wel schoppen. Waarden en normen die nu totaal betekenisloos zijn.
Bah bah bah dat Gristelijk geloof.
[..]

Dat is niet zo gek nee. Maar wie is hun echt baas?
Het punt is deze groep wordt getrained door CIA zelf. En dan is het opeens wel raar. Deze groep was opgezet tegen de russen en de joegaslaven. Weten de slaafsoldaten veel wie hun echte leiding is. Dit komt amerika maar wat goed uit.

Terrorisme is er niet. Ons wordt angst ingepraat dat ze zo geweldadig zijn.
Tuurlijk joh.
Een vliegtuig een kantoor gebouw invliegen is helemaal niet geweldadig.
Net zoals een aanslag op een overvolle metro.
pi_56316135
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:13 schreef wormwood het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Een vliegtuig een kantoor gebouw invliegen is helemaal niet geweldadig.
Net zoals een aanslag op een overvolle metro.
Of Theo van Gogh neersteken.
da's dan weliswaar niet Al Quaida, maar wel moslimterrorisme
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:18:55 #294
52357 Lambiekje
pi_56316169
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De verkeersleiders zeiden overigens niet dat het een militair toestel moest zijn, maar dat het zich gedroeg als een militair toestel. Essentieel verschil. Het toestel maakte inderdaad manoevres die je normaal gesproken niet met een verkeersvliegtuig maakt. Niet omdat het niet kan, maar omdat het niet zo prettig is voor de passagiers. Maar dat kon de kapers natuurlijk niet zoveel schelen.
quote:
Part 11 Questions that remain unanswered about the Pentagon-crash.

• Why have no Arabs appeared on the any of the passenger lists of the four planes released immediately after the event?
  • Hani Hanjour was a terrible pilot according to all the different reports. And those reports were about Cessna-type planes. How could he have flown such a large airliner? And with such skill?
  • Why had air traffic controllers such a hard time tracking flight 77?
  • Why was the tape of a gathering between FAA air traffic controllers cut to pieces and thrown in many different dumpsters?

• Why did the plane fly a full circle around the Pentagon, over the White House and close to Andrews Air Force Base, only to fly into the same wing as it had approached in the first place? This was a very risky and seemingly unnecessary move. Important note: This could easily be explained as a mistake of the pilot who came in at too high an altitude. The reason this question remains included in this list is because it serves as an excuse to dispel a common misunderstanding. The plane's circle around the Pentagon was much wider than the no-757 crowd likes to promote. Judging from various witness testimonies and other newspaper statements, the plane went over central Washington and then way south to Andrews AFB before coming back up to the Pentagon area. The circle seems to have been at least 10 miles wide, not half a mile as some no-757 promotors seem to imply.
  • Isn't it strange that the terrorists decided to hit the only wing of the Pentagon that had been under restoration for several years and was much stronger than the other wings of the building? Didn't they carefully observe their future targets?
  • Why were the jet fighters only dispatched after the Pentagon was hit? The government knew full well that planes were heading for Washington well before flight 77 made it to the Pentagon.
  • Why doesn't the FBI release any videos of the airliner? (The 5 gifs are a faked "leak" by someone unknown and completely worthless) There were enough camera's in the area.
  • Is it normal that a crashing 757 creates a powerful blast wave, generates a tremendous amount of heat that melts glass and the back of a firetruck, sends people 30 - 70 feet flying through the hallway and smells like cordite?
  • Met deze punten nog open vind ik dat er nog geheel geen bewijs is dat er een vliegtuig is geweest. Laat de FBI maar een tape vrijgeven waarop iets staat. Tientallen videos moeten er zijn. Zolang ze het niet vrijgeven is Pentagon Crash gewoon een ordinaire setup.

Met het dikke is toch wel eventjes aangegeven dat US govt wel degelijke betrokken was bij de activiteiten van die dag.
    MIHOP dus.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_56316202
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Met deze punten nog open vind ik dat er nog geheel geen bewijs is dat er een vliegtuig is geweest. Laat de FBI maar een tape vrijgeven waarop iets staat. Tientallen videos moeten er zijn. Zolang ze het niet vrijgeven is Pentagon Crash gewoon een ordinaire setup.
    Nee hoor. Er moeten helemaal geen tientallen videos zijn. Zie mijn eerdere uitleg daarover vandaag.

Kun je ook maar enige punt in dat verhaal weerleggen of basseer je je nu alleen maar op die paar vragen die die auteur zichzelf nog stelt? Die vragen zijn eigenlijjk alleen nog maar details. Er is genoeg bewijs geleverd dat er wel degelijk een 757 in het Pentagon is gevlogen.
    pi_56316208
    quote:

[..]

[..]

Met deze punten nog open vind ik dat er nog geheel geen bewijs is dat er een vliegtuig is geweest. Laat de FBI maar een tape vrijgeven waarop iets staat. Tientallen videos moeten er zijn. Zolang ze het niet vrijgeven is Pentagon Crash gewoon een ordinaire setup.
    Die punten hebben er helemaal niks mee te maken of er wel of geen vliegtuig is geweest.
    Een flink deel van de punten is hier trouwens ook al behandeld.

En als er een video wordt vrijgegeven waarop wel een vliegtuig te zien is, geloof je dan opeens niet meer in een setup?
    pi_56316299
    quote:

Met het dikke is toch wel eventjes aangegeven dat US govt wel degelijke betrokken was bij de activiteiten van die dag.
    MIHOP dus.
    Dus alles wat die man met bronnen onderbouwd geloof je niet.
    Iets wat die zonder bron zegt, geloof je wel.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 11:27:47 #298
    52357 Lambiekje
    pi_56316312
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die punten hebben er helemaal niks mee te maken of er wel of geen vliegtuig is geweest.
    Een flink deel van de punten is hier trouwens ook al behandeld.

En als er een video wordt vrijgegeven waarop wel een vliegtuig te zien is, geloof je dan opeens niet meer in een setup?
    MIHOP staat of gaat helemaal niet met vliegtuigen en of explosieven. 2 van de zogenaamde vliegtuigen hebben niet gevlogen die dag. Dus het verhaal van vliegtuigen in WTC, Pentagon en Shanksville is zo setup op allemaal.

Zo onnoemelijk veel hebben buiten het protocol gehandeld, om die dag mede mogelijk te maken.
    Hebben mensen al een vaandeltje gehad voor het cordate optreden?!
      zaterdag 26 januari 2008 @ 11:29:07 #299
    52357 Lambiekje
    pi_56316331
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 11:27 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dus alles wat die man met bronnen onderbouwd geloof je niet.
    Iets wat die zonder bron zegt, geloof je wel.
    Dat zeg ik niet ... ik zeg alleen dat je de conclussie niet kan waarmaken.
    pi_56316339
    Mijn mening blijft op dit moment helaas toch niet veranderd, ik denk absoluut dat dit is georganiseerd door Amerika zelf, Amerika wil steeds meer controle uitoefenen op de bevolking en zoiets enorms als "The War on Terrorism" is dé manier om verschillende manieren te bedenken om de bevolking angst in te boezemen. Nu ben ik ook niet zo'n fan van Amerika moet ik eerlijk zeggen.
    De beveiligingsbeelden van het Pentagon blijven trouwens crappy. Ik wil ZIEN dat er een vliegtuig in het gebouw vliegt en beelden waarop echt gezien kan worden wat er in dat gebouw vliegt, die bestaan, dat weet ik zeker.
    911 is bijna een religie geworden. Bewijzen waar je je mening op baseert ligt aan je eigen interpretatie op de beweringen van mensen die ervoor hebben geleerd.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')