* Bluezz bewerkt tong met een natte vaatdoekquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:35 schreef tong80 het volgende:
Trusten ridders voor het goede doel en Bluezz voor het vaatwerk.
Tafeltennis natuurlijkquote:
Yo tnxx alfredquote:Op woensdag 23 januari 2008 02:20 schreef rubbereend het volgende:
Tafeltennis natuurlijk
voor jou een wit wijntje Bluezzie
ik kwak niet zomaarquote:
Ja nou moet ik pissenquote:Op woensdag 23 januari 2008 02:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz bewerkt tong met een natte vaatdoek
SCHnater dan wat bij elkaarquote:
Tja... moet natuurlijk wel waarmaken wat door tong voorspeld is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt weer een post om 3 uur vannacht dat ie achter de billen gaat liggen.
Altijdquote:Op woensdag 23 januari 2008 03:20 schreef tha_dark het volgende:
Jep! Bier?
gewoon een nachtbraker, ik kan niet vroeg naar bed, mn wekker gaat gewoon om 8.30quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:31 schreef tha_dark het volgende:
* tha_dark schenkt twee glazen vol
Proost!
Hoezo ben je nog wakker? Vakantie?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:38 schreef tha_dark het volgende:
Ah oke, gelukkig anders zat ik ook maar alleen hier in de kroeg.
imho de beste van film 2007quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:52 schreef golfer het volgende:
Maar weer eens op zoek naar een leuke film in onze voorraad om even te bekijken.
Ben nog steeds een beetje onder de indruk van de film van gisteren: Das Leben der Anderen.
Wat een prachtige film was dat.
Alweeeheer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:31 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeeiemorgen.
Ik ga volgens mij RSI krijgen.
Doe mij maar 3 meter koffiequote:
Zijn de klachten? Sand heeft ook het idee dat het mis is...quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:31 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeeiemorgen.
Ik ga volgens mij RSI krijgen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Againzender:
500 Euro plus reiskostenvergoeding als je Navision hier op de straattegels kapot stuitert.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ben nog druk bezig ons eigen ERP pakket te slopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Againzender:
500 Euro plus reiskostenvergoeding als je Navision hier op de straattegels kapot stuitert.![]()
![]()
![]()
![]()
Busluit van de chauffeur om gothic de bus niet in te laten, is nooit grappigquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Busluit van de chauffeur om gothic de bus niet in te laten, is nooit grappig.
Da's niet verkeerdquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef golfer het volgende:
Geheel onverwachte naberekening van het UWV ontvangen, ruim 2.200 euro netto.
Rondje van mij dus.
Daar zit wel een etentje inquote:
Stuur maar door, is precies het bedrag waarover ik nu al 3 dagen (eigenlijk al een paar maanden) ruzie heb met Eneco.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef golfer het volgende:
Rondje van mij dus.
Joh die logge instanties hebben hun admin echt zo op ordequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stuur maar door, is precies het bedrag waarover ik nu al 3 dagen (eigenlijk al een paar maanden) ruzie heb met Eneco.
Zij vinden dat wij dat moeten betalen en ik vind van niet, want het is niet ons gebruik van de electriciteit geweest.
Stond vanochtend ineens iemand van Eneco op de stoep om de stroom af te sluiten, mwah dacht het niet, hij heeft dus een laatste kans gegeven, vandaag betalen of anders sluit ihij het maandag af.
Weer boos naar Eneco gebeld en gevraagd wat ze eigenlijk met onze verzoek brieven hebben gedaan (waarin netjes aangegeven stond dat het niet onze kosten waren, maar dat het naar de 'beheerder; van het pand toe moest.
Hadden ze gewoon niks meegedaan...
Verzoekbrief wordt dus een klachtbrief en ook onze accountant is er nu mee beizg.
O ja en ze hadden al meerdere berichten gestuurd dat er toch echt betaald moest worden.
Vorige week hadden we er eentje (en de enige) gehad...
Had er helaas geen stem in. Maar met name de timing is dramatisch.quote:
oudquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Hehe...
http://content2.totallycrap.com/media/searchforaliens/index.html
wat je over 3 jaar weer terug kunt betalen natuurlijk uwv kennendequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:15 schreef golfer het volgende:
Rondje van mij dus.
Ik vertrouw het ook niet erg en zet het daarom voorlopig wel even opzij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:50 schreef pascalheister het volgende:
wat je over 3 jaar weer terug kunt betalen natuurlijk uwv kennende
ik zou er aandelen van kopenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet erg en zet het daarom voorlopig wel even opzij.
Etentje voor Bluezz manquote:
dan is het ook op jaquote:
Elvis is opgestaan ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:25 schreef Grulez het volgende:
Mooiste dag ooit.
Koop er aandelen van!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet erg en zet het daarom voorlopig wel even opzij.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
http://www.youtube.com/watch?v=vCoaJPOFpGo
Voor de feestgangers en/of drugsgebruikers onder ons!
Ja geen idee eigenlijk, is gewoon een wilde gok!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:![]()
ik snap alleen niet dat je het idee hebt dat hij drugs heeft gebruikt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, is gewoon een wilde gok!
Bij hem weet ik het zeker!
http://www.youtube.com/watch?v=5qXbjNK0hWE
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef rubbereend het volgende:het mooiste vind ik altijd die mensen die hun pillen te laat nemen, zie je ze op het station na afloop nog stuiteren en malen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]En dan in de trein terug meeklapperen op de muziek die er niet meer is...
Lang leve de naïviteit, ook bij de ouders waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef rubbereend het volgende:en thuis hoi pap hoi mam, nee ik heb echt niks gebruikt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lang leve de naïviteit, ook bij de ouders waarschijnlijk.
Maatje van me ook, zegt die vriendin "als jij zat bent knars je altijd zo met je tanden!"
Aan die onzin doe ik niet meer mee.quote:
ach 1x per jaar is leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Aan die onzin doe ik niet meer mee.
De eerste paar jaar vond ik het nog wel grappig, maar het wordt nu wel erg uitgemolken.
strooien? Ruim je de scherven zelf op?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:50 schreef RayMania het volgende:
Iedereen hier blij vanavond, volgens mij. * RayMania strooit met biertjes.
eilanden zal niet echt tevreden zijn lijkt mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:50 schreef RayMania het volgende:
Iedereen hier blij vanavond, volgens mij. * RayMania strooit met biertjes.
maar wel een leuk dagje, lijkt me !quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
Morgen druk en lang dagje:
eerst tot 14:30 een training, daarna naar Amsterdam om een improvisatie-theatersport workshop te doen en dan 's avonds nog naar een theatersportwedstrijd in het Rozentheater tot ca. 23:00 uur.
Eens kijken of die gasten het beter doen dan SCH.
Denk het niet. Assen is voor mij qua vervoersmogelijkheden net te ver weg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef rubbereend het volgende:
Ga nog kaartjes voor Iron Maiden halen Bos?
Maudje is ook al 2 dagen van slag...vanavond had ze (weliswaar vlak na het douchen) 40.0 graden koorts.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
zo, en tot zover dag 10 met een zieke mama hier in huis. Ik weet niet wat dit voor een vaag virus/bacterie gebeuren is, maar het duurt mij veels te lang. Denk je dat het bijna allemaal over is, komt de koorts opeens weer terug, en begint alles weer opnieuw, maar dan erger.
En dat nog eens met haar astmatische bronchitis er bij geeft nog eens een soort blafhoest.
Schijnt te heersen trouwens in deze buurt als ik de dames in de supermarkt mag geloven.
Gelukkig is Marc weer hersteld, scheelt weer iets in de nachtrust.
Nu even de Roquefort opeten
Axel heeft dit soort koortstaanvallen niet meer gehad sinds z'n keelontsteking in Frankrijk in 2006.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maudje is ook al 2 dagen van slag...vanavond had ze (weliswaar vlak na het douchen) 40.0 graden koorts.
Ga zo maar eens naar bed....je weet nooit wat deze nacht gaat brengen
Het is inderdaad een vervelend virus dat rondwaart. Bluezz en ik zijn er ook allebei een week ziek van geweest en op mijn werk ligt de 1 na de ander met dezelfde verschijnselen in de lappenmand.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
zo, en tot zover dag 10 met een zieke mama hier in huis. Ik weet niet wat dit voor een vaag virus/bacterie gebeuren is, maar het duurt mij veels te lang. Denk je dat het bijna allemaal over is, komt de koorts opeens weer terug, en begint alles weer opnieuw, maar dan erger.
En dat nog eens met haar astmatische bronchitis er bij geeft nog eens een soort blafhoest.
Schijnt te heersen trouwens in deze buurt als ik de dames in de supermarkt mag geloven.
ik denk dat het datgene is geweest dat bij mij op kerstavond de kop op stak, in de loop van tweede kerstdag wegzakte, om enkele dagen later weer terug te komen. Maar bij mij leek het gelukkig gewoon op een flinke verkoudheid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vervelend virus dat rondwaart. Bluezz en ik zijn er ook allebei een week ziek van geweest en op mijn werk ligt de 1 na de ander met dezelfde verschijnselen in de lappenmand.
Geen koorts erbij gehad?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef Againzender het volgende:
ik denk dat het datgene is geweest dat bij mij op kerstavond de kop op stak, in de loop van tweede kerstdag wegzakte, om enkele dagen later weer terug te komen. Maar bij mij leek het gelukkig gewoon op een flinke verkoudheid.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eilanden zal niet echt tevreden zijn lijkt mij
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Weer een lange dag voor de boeg
Pff vervelend.. vooral als ze zo lang ziek blijft.. .gelukkig dat de kleine weer beter is... hebben jullie ook meer rustquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
Gelukkig is Marc weer hersteld, scheelt weer iets in de nachtrust.
Nu even de Roquefort opeten
Zit jij wel eens thuis?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:26 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden groet vanuit het Catalaanse ook Hools
Vanavond ben ik weer thuis hoor..... (volgende week wel weer twee dagen naar Engelandquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zit jij wel eens thuis?.
Utrecht nog gebald?.
na een uur gespeeld te hebben gaat het redelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Succes ermee, borisz.
*jaloers*quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]mogguh
Hier voor slechts een half dagje Navision weer een aangeslingerd
Ik ook niet, de rest thuis wel, hoewel niet al te hevig. Maar de kids kuchen en blaffen al zeker een week met af en toe lichte verhoging erbij en ik ben blij dat ik tot nu toe buitne schot ben gebleven, misschien wel juist dankzij het vele overwerk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:59 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Heb tot nu toe nog nergens last van gehad deze winter, wat betreft ziektes enzo.
hier loopt het nu een jaartje of 2 en de ergste kinderziektes zijn er nu wel uit !quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:17 schreef DIGGER het volgende:
*jaloers*
Ben bijna in staat straks gewoon anderhalve maand vakantie in te plannen, kom ik wel terug als de boel hopelijk normaal loopt.
*zucht*
Boeren, tienen en negens. Irritante PP's.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:35 schreef borisz het volgende:
jammer uit het toernooi. 99 vanuit de button. Ik open met een raise, big blind pushde en ik call. Had die boeren.
ik sneuvel in live toernooien altijd tegen 4tjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga ook altijd nat tegen boeren. Of met boeren. Geen goede combinatie, ik en boeren.
maak je er vanavond een fototje van?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb mn eendjes binnenen nu ga ik werken blegjh
Goed voor de economie dat idiote feest!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:oi
ojee er komt een griepgolf aan en Carnaval staat voor de deurnou over 2 weken is de helft van de bevolking onder de rivieren weer ziek
Jij woont tegenwoordig toch ook onder de rivieren?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed voor de economie dat idiote feest!
Alleen de café's draaien omzet en de rest ligt op z'n gaat om de weken daarna allemaal zielig in bed te liggen.
Nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij woont tegenwoordig toch ook onder de rivieren?
34 minuten, je hapt niet zo snel als ik gedacht hadquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed voor de economie dat idiote feest!
Alleen de café's draaien omzet en de rest ligt op z'n gaat om de weken daarna allemaal zielig in bed te liggen.
En lukt het een beetje het verkopen ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nog niet.
Eerst hier de studio verkopen en als die verkocht is ga ik iets in Tilburg zoeken.
Ik was net wakker en dat was het 1e bericht dat ik zag staan!quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
34 minuten, je hapt niet zo snel als ik gedacht had
Morgen komt er een makelaar langs om het te taxerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En lukt het een beetje het verkopen ?
Wat komt er in de advertentie te staan, prachtige studio met stromend water, helaas ontbreekt de elektriciteitquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was net wakker en dat was het 1e bericht dat ik zag staan!
[..]
Morgen komt er een makelaar langs om het te taxeren
Schitterende studio op een prachtlocatie in Utrecht. Het pand wordt bewoond samen met 8 jonge vrouwelijke studentes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat komt er in de advertentie te staan, prachtige studio met stromend water, helaas ontbreekt de elektriciteit
de laatste keer dat ik de RAI was, was volgens mij voor Innercityquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:26 schreef borisz het volgende:
Leuk komende tentamenperiode zijn de tentamens in de RAI
Ik vorige week nog voor het korpsfeestquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik de RAI was, was volgens mij voor Innercitydus da's al heel wat jaren terug
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben nog nooit in de RAI geweest.
Shoot me.
Nu blijf ik leven met deze schandequote:
wow aardige line up toen tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik de RAI was, was volgens mij voor Innercitydus da's al heel wat jaren terug
Ja is dat bier daar een beetje te drinken??quote:
Redelijk. Maar drink hier meestal Stella Artois. En soms bij gebrek aan beter Heinekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja is dat bier daar een beetje te drinken??
Even kijken zo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:10 schreef borisz het volgende:
Ali B en Yes R geven commentaar op Eurosport
Jan de Hoop ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:30 schreef Grulez het volgende:
tentamen ging kut, maar er is hoop.
Ik vind hem wel een beetje op RayMania lijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zag het gister al op de Duitse RTL.
leuke stad ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik ga 3 dagen pascalheisteren - heb net kaartjes voor 11 films gekocht op het Rotterdams Filmfestival, heerlijk onderdompelen in Taiwanese zedenschetsen, verstild Kazachstaans drama en prachtige kadreringen uit de nieuwste NieuwZeelandse filmschool
Welke van de twee?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar doe je Ray tekort mee.
En wat vond jij van onze Marokko-kenners?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
nog net optijd de prono ingevuld.
Ai, ik kan me voorstellen dat dit een onveilig gevoel te weeg brengt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
Hm, waarom blijft die politieheli hier rondhangen.....
was voor Sjimz een paar vervolgauto's niet genoeg ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
Het feit dat er op donderdagavond in Amsterdam een politieheli vliegt is normaal (koopavond), maar waarom hij nu zo lang hier bleef rondhangen.... voel mij er niet echt onveilig door, als ik nou nog een enorme partij sirenes had gehoord was het wat anders geweestquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, ik kan me voorstellen dat dit een onveilig gevoel te weeg brengt.
die gast doet ook alles om z'n lengte te compenserenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
was voor Sjimz een paar vervolgauto's niet genoeg ?
een virus vangen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
Omgeving Haarlem toevallig?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
Een Amerikaan zou dat wel vindenquote:
Dunne slungel die niet kan zingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Leg uit.
Mooi programma altijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Andere tijden eens een keer over iets hier in de buurt
Ah ok. Hier boven Zandvoort hoorde ik er vanavond ook al steeds eentje, maar dat is vast niet dezelfde dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een Amerikaan zou dat wel vindenmaar ik zit in Amsterdam Slotervaart
zal wel dezelfde heli zijn, maar voor een andere opdrachtquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah ok. Hier boven Zandvoort hoorde ik er vanavond ook al steeds eentje, maar dat is vast niet dezelfde dus.
quote:
jep i knowquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:50 schreef Againzender het volgende:
Doc
Rubbereend: Buzzcocks begint zo!
Als ik een Youtube carriere begin dan overkomt me wat, ben ik daar wel tegen bestand?quote:
ik denk dat jij daar wel boven staat jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik een Youtube carriere begin dan overkomt me wat, ben ik daar wel tegen bestand?
ik zou ook liever naar Tyra zittenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil niet uitgenodigd worden door Oprah...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat jij daar wel boven staat ja
Jij bent toch niet klein te krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik een Youtube carriere begin dan overkomt me wat, ben ik daar wel tegen bestand?
En iedereen kijkt vast en zeker tegen hem op!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent toch niet klein te krijgen
Ook zonder meekup?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou ook liever naar Tyra zitten
quote:
Mwaquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tyra Banks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon een keer haar talfshow kijken, dan zie je pas echt hoequote:
quote:
Zitten alle kabels goed in de DVD-speler en in de TV?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn DVD-speler de stemmen niet afspeelt?
Bij audio (op de DVD) iets veranderd?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn DVD-speler de stemmen niet afspeelt?
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zitten alle kabels goed in de DVD-speler en in de TV?
Nope. Heeft het al met meer DVD's gedaan ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij audio (op de DVD) iets veranderd?
Waren echte DVD's.quote:
Gewoon speakers van de TV.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:14 schreef VoreG het volgende:
Heb je een Dolby Surround installatie staan?
De stemmen komen vaak uit de 'centre', doet die het?
Zitten goed...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rode en witte plugje zitten goed in de TV? Bij de Audio L en Audio R ingang?
bij mij wil het ook weleens zijn dat de scartkabel niet goed zitquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rode en witte plugje zitten goed in de TV? Bij de Audio L en Audio R ingang?
Waarschijnlijk een slechte DVD-speler.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef VoreG het volgende:
Dan heb je gewoon een slechte TV, een slechte DVD-speler en slechte DVD's!
bij de kruidvat heb je voor drie tientjes een nieuwe.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een slechte DVD-speler.
Zwarte markt
sorryquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
Hoi SoL
dag Bos
nu moet ik wel iedere keer op escape drukken
Ik voer een Kruidvat-boycot.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
bij de kruidvat heb je voor drie tientjes een nieuwe.
Als je een nieuwe icon wil, moet je het maar vragen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry![]()
moet nog steeds vragen of mijn icon veranderd kan worden, istie nog steeds flitsend maar niet zo erg meer
nou ja het was meer zoals van, dvdspelers zijn niet duur meer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik voer een Kruidvat-boycot.
Op de zwarte markt heb je voor twee tientjes een nieuwe. Maar ja, dan krijg je net zo'n Yamada als deze
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
nou ja het was meer zoals van, dvdspelers zijn niet duur meer.
Seaoflove! Doe's nie zo epileptisch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je een nieuwe icon wil, moet je het maar vragen.
Hij is een beetje vervelend ja. Ben je verzekerd voor epileptische aanvallen?
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef rubbereend het volgende:
zo het was even wat werk maar ik heb wel een biertje verdient nu
omdat ik dat altijd wel verdienquote:
Wat heb je net gedaan dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ik dat altijd wel verdien
mezelf geweestquote:
Toe maarquote:
Volgens mijn collega's ben ik erg goed in improviseren, dus wie weet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:09 schreef rubbereend het volgende:
en is er een theater talent aan je verloren gegaan Golfer?
Dat is ook voor het eerst, altijd weer een ander personage spelen is ook vervelend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |