En in a knights tale, en niet te vergeten in Brokeback Mountainquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef jmac het volgende:
Aww..
Speelde super in 10 things i hate about you
Mwah, CNN dat een wijziging op Wiki als bron gaat gebruiken.......quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef Deetch het volgende:
is er een officiele bron behalve wiki die vervolgens door CNN wordt overgenomen?
De NYPD...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef Deetch het volgende:
is er een officiele bron behalve wiki die vervolgens door CNN wordt overgenomen?
Ik wilde het net typen inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Deetch het volgende:
toch altijd verrassend wie er dan gaan aan de drugs aangezien amy crackhouse en britney booze nog steeds rondlopen.
Britney gaat niet dood, nooit niet. LEAVE BRITNEY ALONE!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Deetch het volgende:
toch altijd verrassend wie er dan gaan aan de drugs aangezien amy crackhouse en britney booze nog steeds rondlopen.
Ik hoor net op CNN dat ze al een jaar uit elkaar zijn... Wist ik niks vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:05 schreef Taurus het volgende:
Tis overigens wel 'n beetje 'n oen dat ie zo dood is gegaanSneu ook voor z'n vrouw, ik vind Michelle Williams ook leuk, in Dawsons Creek vond ik haar altijd al leuk
Dat dus...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef jmac het volgende:
Nooit geweten dat 'ie aan de drugs was.. Leek me juist een erg down-to-the-ground dude
Misschien zijn al zijn scenes (of in ieder geval genoeg) in Dr. Parnassus al geschoten en kan die alsnog uitgebracht worden. Of ze recasten de rol.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:12 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Nou, dan wordt The Dark Knight z'n laatste film, en gaat hij soort van lachend ten onder.
The Imaginarium of Doctor Parnassus zal wel gecancelled worden en over 10 jaar door een andere regisseur gefilmd worden.
Da's de club van 27 ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
Weer iemand voor de 'club van 28' trouwens.Ik zit te shaken hier.
10 things i hate about youquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Waardoor is ie dan zo bekend of goed? Door die ene cowboyfilm?
Brokeback Mountain heeft voor hem gedaan wat Titanic voor Leonardo DiCaprio heeft gedaan. En hij speelt de Joker in de meest gehypte film van het jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik neem aan dat je 27 bedoelt, en stel je niet zo aan...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
Weer iemand voor de 'club van 28' trouwens.Ik zit te shaken hier.
Recasten zie ik niet gebeuren. Volgens IMDb zijn ze al aan het filmen, en het lijkt me niet dat je halverwege dat proces even een dode vervangt, dan zal er altijd z'n respectloos sfeertje aan de film blijven kleven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien zijn al zijn scenes (of in ieder geval genoeg) in Dr. Parnassus al geschoten en kan die alsnog uitgebracht worden. Of ze recasten de rol.
Ja. Maar voornamelijk ook vanwege Joker in TDK.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Goh, het heeft nog lang geduurd voordat we deze discussie weer eens gaan voerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
ik neem aan dat je 27 bedoelt, en stel je niet zo aan...
Natuurlijk, het is triest, en naar voor z'n vrouw en dochter, maar ga nou niet doen alsof je elke zaterdag rummikub met 'm speelde
http://www.tmz.com/2008/0(...)aph-of-heath-ledger/quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien zijn al zijn scenes (of in ieder geval genoeg) in Dr. Parnassus al geschoten en kan die alsnog uitgebracht worden. Of ze recasten de rol.
Ze waren niet getrouwd. Verloving is een paar maanden geleden afgebroken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:17 schreef L.Denninger het volgende:
naar voor z'n vrouw en dochter
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Misschien naïef van me maar hij leek me nou net één van de weinigen in Hollywood die lekker down to in the earth is gebleven... kut drugs![]()
Ik ken het verhaal van Parnassus niet, maar als het Batman-verhaal ongeveer zo loopt als in de eerste Batmanfilm, zal met de dood van The Joker ook Ledger sterven (symbolisch gezien zal dat dus zijn afscheidsfilm zijn, gok ik).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Cairon het volgende:
of niet... denk aan The Crow die kreeg er juist cult status door
het is of Batman die cult-status krijgt of Parnassus... afhankelijk hoe ze er mee om zullen gaan.
Dat zal met al zijn films wel gebeuren... echt bizar dit... zeker omdat alles hem mee leek te zitten... succes is dus echt niet zaligmakendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Merkie het volgende:
RIP. Ik zal The Dark Knight toch wel met een raar gevoel bekijken nu.
Brandon Lee werd natuurlijk wel tijdens de opnames gedood.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Cairon het volgende:
of niet... denk aan The Crow die kreeg er juist cult status door
het is of Batman die cult-status krijgt of Parnassus... afhankelijk hoe ze er mee om zullen gaan.
Dan weet je zeker dat het waar isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens z'n wiki is 'ie dood.
Van Brad Renfro was min of meer wel bekend dat ie flink aan de drugs zat... in dit geval viel mijn bek echt open toen ik het hoorde...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef roze-meisje het volgende:
laatst brad renfro en nu heath ledger
The Joker is zijn laatste grote rol.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Ongelofelijk... ik dacht dat het een hoax was.... maar helaas
heb van de week voor het eerst brokeback gekeken, en vond heath zo sterk daarin, ik begon hem echt steeds meer te waarderen als acteur en dan nu dit bericht, en ik keek erg uit naar zijn rol in the joker...
echt diep treurig nieuws....![]()
RIP
Das toch ook zo'n drugsverslaafde?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef TheVulture het volgende:
http://cityroom.blogs.nyt(...)d-dead/index.html?hp
Hij is blijkbaar gevonden in een appartement van één van de Olsen twins
Dan zie je dit zo staan:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je bij z'n foto's op IMDB kijkt ziet hij er wel een beetje als een junkie uit
Hij zag er toen idd al niet zo heel erg goed uit op die foto's...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zie je dit zo staan:
# The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009) (filming)
En hij kan het gewoon niet meer afmaken.
ja die quote krijgt meteen een hele andere lading, ik vind dit ook echt diep sneu voor iedereen van The Dark Knight cast, de film zal uiteraard aan hem worden opgedragenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef L.Denninger het volgende:
Why so serious?
http://www.youtube.com/watch?v=wWV7LWyTFQM&feature=relatedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef jmac het volgende:
Aww..
Speelde super in 10 things i hate about you
Ja, alles is al gefilmd, zijn nu met de post-production bezigquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
Is dark knight wel af?
Hij is in post productie, dus alles is wel al gefilmd... eventuele 'pick-up's' met de joker scene's wordt alleen een probleem.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
Is dark knight wel af?
Is in post-production, komt halverwege dit jaar uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:07 schreef Sala-adin het volgende:
Is dark knight wel af?
Zou je denken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef JelleS het volgende:
Het is dat hij er nog niet in ligt, maar hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij al die 'oh hij was zo leuk in 'a knight' en '10 things'.
Het NOS journaal opende het nieuws over Heath met de zin "Eén van de cowboys in de film Brokeback Mountain is dood." Ik weet niet maar het was een rare openingszin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef JelleS het volgende:
Het is dat hij er nog niet in ligt, maar hij zou zich omdraaien in zijn graf als hij al die 'oh hij was zo leuk in 'a knight' en '10 things'.
Ik heb nu al een aantal sites gezien waarin duidelijk wordt gezegd dat het zelfmoord was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef jmac het volgende:
"Cops tell TMZ Heath Ledger's death was accidental."
&
TMZ has learned that Heath Ledger was found dead at an apartment owned by Mary-Kate Olsen.
Telegraaf van US,
Serieus?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het NOS journaal opende het nieuws over Heath met de zin "Eén van de cowboys in de film Brokeback Mountain is dood." Ik weet niet maar het was een rare openingszin.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hij had vast liever dat iedereen schreef dat ze hem een klootzak vonden in veel films.
Ik zag het ook, kutopening.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het NOS journaal opende het nieuws over Heath met de zin "Eén van de cowboys in de film Brokeback Mountain is dood." Ik weet niet maar het was een rare openingszin.
BBM en TDK worden wel zijn belangrijkste legacy hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Hij laat toch al een paar mooie dingen na ondanks zijn jonge leeftijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef JelleS het volgende:
quote:Vriend Heath zag zijn dood aankomen
Een goede vriend van Heath vertelt dat hij erg geshockeerd is over zijn dood, maar dat hij het wel zag aankomen..
Kennelijk ging Heath Ledger door een erg diep dal voordat hij stierf. "Heath heeft erg veel moeite gehad om clean te worden. Alles was heel duister voor hem. Zijn enige lichtpunt was zijn tweejarige dochter Matilda . Al het andere was heel zwaar voor hem. Helaas was hij te laat met hulp zoeken.."
Dit meldt US Magazine.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:07 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wWV7LWyTFQM&feature=related
"It's all part of the plan" Brr. Toen ik het in de trailer hoorde (die ik net gewoon even moest kijken, ik weet niet waarom), kreeg ik rillingen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef L.Denninger het volgende:
Why so serious?
Terry Gilliamquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:26 schreef PDOA het volgende:
Bizar dit. Als het nou Britney of Amy Whinehouse was, dan had ik het niet zo erg gevonden... Vond hem namelijk wel een tof acteur. Jammer dat deze shit nou uitgerekend Terry Gilliam moet overkomen. De arme man heeft al zoveel pech wanneer het gaat om films maken!
Ik hoop dat hij een top rol speelde in die film !quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ja die quote krijgt meteen een hele andere lading, ik vind dit ook echt diep sneu voor iedereen van The Dark Knight cast, de film zal uiteraard aan hem worden opgedragen
Heeft screenplay gemaakt voor de film die Heath hierna zou maken.quote:
Heath was bezig met de opnames voor een film van Terry Gilliam (Brazil, 12 Monkeys, The Brothers Grimm). Deze man had al eerder de pech dat hij een film (Don Quixote) moest afblazen vanwege allerlei incidenten. Dit is mooi gedocumenteerd op de DVD van 'Lost in Las Mancha'.quote:
Het leven is niet altijd zo makkelijk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:50 schreef Tweek het volgende:
Jammer was een prima acteur, maar als het zelfmoord is kan ik er weinig respect voor opbrengen, zeker met zo'n jong dochtertje. Het is niet alsof hij niet de middelen had om hulp te zoeken.
Allemachtigquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:26 schreef PDOA het volgende:
Bizar dit. Als het nou Britney of Amy Whinehouse was, dan had ik het niet zo erg gevonden...
Nee. Deze acteur droeg tenminste nog wat bij aan de maatschappij. Dat kan ik van Britney en Amy niet zeggen.quote:
Weet je hoeveel platen Britney en Amy verkocht hebben? Maar ach... dat stelt niets voor natuurlijk. Nee, dom van me. Als die dood gaan is het helemaal niet ergquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee. Deze acteur droeg tenminste nog wat bij aan de maatschappij. Dat kan ik van Britney en Amy niet zeggen.
Dat zijn juist de mensen die echte problemen hebben. Britney en Amy zijn een stel aandachtsgeile hoeren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Kogando het volgende:
Ah, shit zeg.. vond het echt een goeie acteur.
En dan zo'n kerel waar je normaal nooit iets van hoort.
Inderdaad, blijft een gek idee dat zo iemand met zulke gedachten thuis op bed ligt terwijl wij, en de hele wereld, allemaal andere dingen aan het doen is. Drugs maakt een mens uiteindelijk ook maar depressief.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:08 schreef starla het volgende:
Dat zijn juist de mensen die echte problemen hebben. Britney en Amy zijn een stel aandachtsgeile hoeren.
Húúú. Ik krijg er een beetje de rillingen van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:58 schreef jmac het volgende:
Filmpje van lichaam dat opgehaald wordt en andere: http://www.tmz.com/
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef soylent het volgende:
Zijn carriere was nog maar net begonnen denk ik, nooit van gehoord?
RYP iig.
Zo'n Britney is ten onder gegaan aan haar eigen roem. Vind je het gek dat ze doordraait als elke stap die ze zet gefilmd wordt? Ik zou het overlijden van Britney minstens even triest vinden als het overlijden van Heath.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee. Deze acteur droeg tenminste nog wat bij aan de maatschappij. Dat kan ik van Britney en Amy niet zeggen.
quote:Heath's Family: He Did Not Kill Himself
TMZ has been contacted by a rep from Heath's family. The cops told the family Heath's death was accidental and there is no evidence to support the buzz that he may have committed suicide.
They are particularly distraught over media reports that he may have taken his own life. The family says he was not that kind of person.
As we just reported, Heath was ill with pneumonia when he died.
ja.. idd... Zonde. Sinds brokeback ben ik wel fan , zeg maar, van m gewordenquote:
ja denk ik ook ja... Vaak zo na iemands dood... Triest maar waarquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:00 schreef Professional het volgende:
Lijkt een beetje op het River Phoenix verhaal, ook te vroeg gestorven.
Klinkt beetje cru, maar The Dark Night zal nu wel een nog groter succes krijgen. Helaas maakt hij dit niet mee.
quote:
maar toch..quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Stel jullie aan zeg, nooit echt een dierbare verloren ofzo?
Goddammit.... ik moet echt stoppen met lezen in dit soort topics. Je moeder zat trots zijn op wat voor waanzinnig walgelijke teksten jij uit je toetsenbord weet te toveren. Gatverdamme. Ik heb al veel gelezen, maar deze post nomineer ik bij deze als de meest walgelijke, mensonwaardige post sinds jaren. Kots kots kotsquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar toch..
Ik had liever die aandachts slet van een brittney zien gaan
Je kunt ook overdrijven en je kunt ook weer ontopic gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goddammit.... ik moet echt stoppen met lezen in dit soort topics. Je moeder zat trots zijn op wat voor waanzinnig walgelijke teksten jij uit je toetsenbord weet te toveren. Gatverdamme. Ik heb al veel gelezen, maar deze post nomineer ik bij deze als de meest walgelijke, mensonwaardige post sinds jaren. Kots kots kots
Dat had je ook kunnen schrijven over die opmerking over Britney, maar jij schrijft het als reactie op mij....quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven en je kunt ook weer ontopic gaan.
Strooi nog ff wat zout in de wonden joh...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:02 schreef PDOA het volgende:
Ik hoop dat Britney ook snel gaat, dat is wel zo eerlijk tegenover Heath.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Miss_B het volgende:
Liever helemaal niemand dood, Heath Ledger laat achter een dochter. Maar Britney laat achter 2 zoontjes. Punt blijft, wat mensen ook doen de kids zijn altijd de dupe.
En nu is het denk ik weer gewoon goed om ontopic te gaan en te houden op de dood van Heath Ledger en maar afwachten wat zijn doodsoorzaak is geweest. Maar wat het ook geweest is, het is in en in triest voor zijn familie. Voor elke familie ongeacht wie! En dit soort uitspraken als: "Ik had veel liever Britney zien gaan" die slaan natuurlijk nergens op. Blijf respect houden voor een ieder, ongeacht wat deze persoon doet of heeft gedaan.
Nu weer terug in lurkstand
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:02 schreef PDOA het volgende:
Ik hoop dat Britney ook snel gaat, dat is wel zo eerlijk tegenover Heath.
Ja, erg tragisch.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:30 schreef SlimShady het volgende:
medicijngebruik blijft een risky business. niemand is hier schuldig aan.
volgens mij is het een tragisch ongeluk geweest. rest in peace.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |