Wat die meneer Dekkers er ook van vindt: ik loop hard, omdat ik het leuk vind om een goede conditie te hebben. En die krijg je niet van de hele avond op de bank hangen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook!We zijn hier wel een uitzondering, geloof ik.
Maar sinds ik Midas Dekkers er in een boekenwinkel een hele verhandeling over hoorde geven (naar aanleiding van het geniale boek 'Lichamelijke Oefening') voel ik me er ook niet zo alleen meer in staan.
Al die mensen die het over al die euforie hebben die hardlopen in je losmaakt.. Dat zijn endorfinen mensen, en die maakt je lijf aan ter verdoving, verdorie!
Arme lijven, arme gewrichtjes..
Maar enfin, ik hoef het zelf in elk geval niet te doen, en andere mensen beleven er een hoop plezier aan.
Mij best, ik doe ook wel 'es dingen die niet ideaal zijn voor mijn lijf...
Hoepel op neus gekregen.. bloedneus.. hoepel boven mijn hoofd gezwaaid.. pink achterovergeklapt.. Fijne middag, was het.![]()
Gelukkig kan je ook sporten zonder dat er hardlopen in voorkomt, zo zie ik hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat die meneer Dekkers er ook van vindt: ik loop hard, omdat ik het leuk vind om een goede conditie te hebben. En die krijg je niet van de hele avond op de bank hangen.
Maar wel fijn dat jullie met zijn boek in de hand smoesjes hebben om niet te hoeven sporten (want ja, zo zie ik het).
Ben je dan echt-echt-echt-echt-echt klaar??quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:28 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Zometeen eerst maar eens naar school fietsen om wat dingen in te leveren.
In theorie wel, maar ik moet nog wachten op 3 cijfers. Als die onvoldoende zijn, moet ik als een gek herkansenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ben je dan echt-echt-echt-echt-echt klaar??
Af en toe een smiley lijkt me geen probleem, het ging denk ik meer om de situatie van 3 smileys achter elke zin en ook nog 1 halverwegequote:Op donderdag 24 januari 2008 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen vanaf 't werk [lachsmilie]
braaf de muesli op, en nu 'hard' aan het werk...
Dat is een iets normaler ontbijtquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Doe ik mijn ontbijtje ook maar
Twee boterhammen met dieethalvarine belegd met slagersacherham en 48+ kaas
Glas optimel limoen smaak
Twee mandarijnen
Kop thee
Glas waterlekker gegeten en nu straks eerst bodycombat en daarna weer aan het werk.
Ik denk dat de weegschaal gewoon kapot is ... want ik sta er altijd 3x achter elkaar op, om dit soort dingen te voorkomen, hij doet wel vaker gek ... eerste 3x was het dus 64, tweede 3x was het 64,5. Gewoon zooo vaagquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik woog vanmorgen weer eens hetzelfde als in het lijstje, word wel een beetje saai
En aankomen van naar de wc gaan dat is raar inderdaad, wel kan zijn dat je de eerste keer niet goed op de weegschaal stond
hmm vaag inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik denk dat de weegschaal gewoon kapot is ... want ik sta er altijd 3x achter elkaar op, om dit soort dingen te voorkomen, hij doet wel vaker gek ... eerste 3x was het dus 64, tweede 3x was het 64,5. Gewoon zooo vaag
En ik ga nu maar eens naar school. Lekker ontbijtje gehad met een groot glas thee, en een bakje kwark met een restje optimel vanillevla (dus eigenlijk vanillekwark) en een handje muesli.Hmmmm
smilies tikken kost hier helemaal geen moeite [lachsmilie]quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Af en toe een smiley lijkt me geen probleem, het ging denk ik meer om de situatie van 3 smileys achter elke zin en ook nog 1 halverwege
Dit is ook wel vrij dodelijkOok om te tikken lijkt me.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef conleche het volgende:
Mogge!!!
Gisteren gegeten:
Ontbijt: 1 geroosterde boterham met tartaar, sjalot en rauwkost en 1 met 30+ kaas en sjalot van onder de grill.
Lunch: grote kom Chinese tomatensoep (is nu eindelijk op) en wat fruitsalade
Tussendoor: bakje Japanse mix
Diner:salade met ui, ei en walnoten vooraf en daarna een stoommaaltijd van de AH met als toetje: koffie en een evergreen. (Van de stoommaaltijd wel de meeste aardappels aan Peter gegeven)
Tussendoor: 200 gram ananas
±1400 cal.
Vandaag alleen nog maar, maar ik ben ook pas een half uurtje op.
Ik denk dat ik het "lekker" opschrijf, want gister was het toch niet heel bijzonder met een stoommaaltijd van de AHquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jouw eten altijd zo lekker klinkt
je kan het inderdaad wel altijd 'lekker' beschrijvenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het "lekker" opschrijf, want gister was het toch niet heel bijzonder met een stoommaaltijd van de AH
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Miss_S - het is niet zo moeilijk. Kijk maar:
Je kan bijvoorbeeld aardappelen met schnitzel en boontjes ook omschrijven als "Heerlijke kruimige aardappeltjes, gekookt tot ze net goed gaar waren, met een lekkere malse kruidig gepaneerde schnitzel en beetgaar gekookte verse boontjes".
Volgens mij doet half CUL dat namelijk om hun eten culinair te doen klinken.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Miss_S - het is niet zo moeilijk. Kijk maar:
Je kan bijvoorbeeld aardappelen met schnitzel en boontjes ook omschrijven als "Heerlijke kruimige aardappeltjes, gekookt tot ze net goed gaar waren, met een lekkere malse kruidig gepaneerde schnitzel en beetgaar gekookte verse boontjes".
Volgens mij doet half CUL dat namelijk om hun eten culinair te doen klinken.
Dat zeker, alleen zou ik dat eerste zelf nooit verzinnenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef conleche het volgende:
Nog een voorbeeld, ik heb net ontbeten met:
1 geroosterde snee volkorenbrood met biologische achterham, licht besmeerd met lightmayo, sambal badjak en paprikarauwkost
1 bordje met bananencompôte, gemengd met een beetje verse jus en wat frambozenjam.
Ik kan dat ook omschrijven als:
1 boterham met ham/rauwkost en een bananenprakkie.
Klinkt dat eerste toch lekkerder!
Heeft de Aldi ook muesli? Of bedoel je die cruesli?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
vind het trouwens wel fijn dat mijn lichaam zo snel went aan minder etenkomt wrsch ook door de regelmaat en het verspreiden, dat wel, maar heb totaal geen honger/trek en ook totaal niet de behoefte om tussendoor nog wat te eten. Al wil ik wel wat meer fruit tussendoor gaan eten (even kopen dus).
dat yoghurt/muesli is een goed begin van de dag, ben blij dat ik dat weer gedaan heb, en die van de Aldi is ook te betalen (en super-lekker)!
Cruesli kan je inderdaad het beste vermijdenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef conleche het volgende:
Muesli is idd erg gezond, maar ik vind het niet lekker en ik weiger om dingen te eten die ik niet lekker vind. (ik red het nog net om dingen niet te eten die ik wél lekker vind) In de plaats daarvan neem ik weleens fruit 'n fibre, dat is waarschijnlijk wel iets minder gezond, maar dat vind ik wel heel goed te doen. Als je cruesli eet kan je volgens mij net zo goed koekjes eten, zo zoet als dat is.
Tandarts brrr.............quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Sylvana het volgende:
Hier een lekker relaxed dagje vandaag, alleen vanmiddag voor het eerst sinds jaren weer naar de tandarts
Hopelijk bevalt mn nieuwe tandarts wel en durf ik wel gewoon regelmatig te gaan
Weegschaal gaf 60.4 aan, dus gaat nog steeds naar beneden, en ga vandaag nog wel ff een uurtje bodyforming doen, want heb geen spierpijn van gisteren
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef conleche het volgende:
Nog een voorbeeld, ik heb net ontbeten met:
1 geroosterde snee volkorenbrood met biologische achterham, licht besmeerd met lightmayo, sambal badjak en paprikarauwkost
1 bordje met bananencompôte, gemengd met een beetje verse jus en wat frambozenjam.
Ik kan dat ook omschrijven als:
1 boterham met ham/rauwkost en een bananenprakkie.
Klinkt dat eerste toch lekkerder!
Ik zal je een tip geven: je moet daar posten zoals je hier post. Dan gaan ze je stukken liever vinden! Ik denk dat je bij de dieetclub zoveel krediet hebt verspeeld, dat ze geen (goed bedoelde) tip meer van je zullen aannemen voorlopig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:38 schreef Miss_S het volgende:
kunnen jullie me eraan herinneren niet meer in de dieetclub te posten
Een dubbele sandwich met lekkere jonge kaas, loeiheet gegrilld en daardoor extra smakelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:52 schreef Miss_S het volgende:
Je bent te laat Renske
Kan iemand nog een tosti lekker omschrijven, die ga ik namelijk zo eten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Een dubbele sandwich met lekkere jonge kaas, loeiheet gegrilld en daardoor extra smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |