Dieetarts, zou je daar een goedlopende praktijk mee kunnen beginnen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:07 schreef Razztwizzle het volgende:
Isa - dat klinkt echt onwijs verstandig allemaal. Kan je geen diëtiste worden ondertussen.
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ging je dan normaalgesproken člke dag naar de supermarkt?
Pellen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, heb je n goed tomatensoeprecept?
Ik maak het zelden, vind het teveel gepriegel om die dingen te pellen.... Maar wel erg lekker natuurlijk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Pellen?
Ik snijd ze gewoon in niet zo hele kleine stukjes en ze gaan er met velletje en al door hoor
Maar echt een recept heb ik niet, ik flikker altijd maar iets door elkaarDeze keer toevallig bijzonder goed geslaagd, maar er zit nu bijvoorbeeld een restje kippensoep van de vorige keer door
Waarom zou je ze pellen?? Ik zet ze op, met bouillon, ui, prei, selderij, wortel en wat ik nog meer aan geschikte groenten in huis heb en als alles dan door en door gaar is druk ik alles door een zeef. Daarna doe ik er nog wat gewokte groenten door, of balletjes of whatever, maar zo maak ik de basis zeg maar. Hoewel ik nu al een week eet van een emmertje diepvries Chinese tomatensoep, gekocht bij de AH. Echt lekker. Ik heb nu ook net de kippensoepvariant gekocht; kijken of die ook lekker is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, heb je n goed tomatensoeprecept?
Ik maak het zelden, vind het teveel gepriegel om die dingen te pellen.... Maar wel erg lekker natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik vind niet dat ouders tegen hun kinderen moeten zeggen dat ze 'dik' of 'dikker' zijn geworden. Vooral voor (tiener)meisjes is dat een dusdanig gevoelig en kwetsend onderwerp dat het gewoon schade doet. Het goede voorbeeld is natuurlijk altijd helemaal perfect!
Ik was m'n handen eens goed en druk ze eigenhandig door zo'n halfronde zeef heen, dan heb je echt geen enkel velletje, pitje of ander ongeregeldheidje. Als je het vies vind om met je handen te doen, volstaat trouwens de bolle kant van een lepel ook!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs als je n BMI van 21 hebt...
Afijn, conleche, je hebt gelijk, maar de fijnste zeef van mijn passevite is pleite. En ik vind pitjes en velletjes zoooooo vies
Das wel fijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo, vanavond Vlaamse Groentenschotel met kipfilet eten en morgenavond en vrijdag tussen de middag groentensoepEn verder cherrytomaatjes, paprika en komkommer meegenomen. Ik kom gewoon helemaal niet meer in de verleiding om chips te kopen, sinds ik het al 3 weken niet meer gehad heb
En dat terwijl ik het eerst elke dag at...
Klopt. Maar dat lukt dus weer niet met geroosterde paprikaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was m'n handen eens goed en druk ze eigenhandig door zo'n halfronde zeef heen, dan heb je echt geen enkel velletje, pitje of ander ongeregeldheidje. Als je het vies vind om met je handen te doen, volstaat trouwens de bolle kant van een lepel ook!
Ik heb idd ook van die supermarktstraatjes waar ik nooit kom, die met koek en snoep sla ik altijd over. Heel af en toe neem ik een zakje suikervrije muntdrop mee, maar daar loop ik dan ook regelrecht naar toe, zonder eerst bij de chocolade te blijven kwijlenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Das wel fijn
Ik heb echt helemaal nooit meer behoefte om echt te snoepen (als het er staat neem ik wel iets afentoe, maar om het zelf te kopen niet)
Dat is niet zo'n spannend verhaal hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb idd ook van die supermarktstraatjes waar ik nooit kom, die met koek en snoep sla ik altijd over. Heel af en toe neem ik een zakje suikervrije muntdrop mee, maar daar loop ik dan ook regelrecht naar toe, zonder eerst bij de chocolade te blijven kwijlen![]()
Die sashimi van de AH is ook lekker! Die zalmhapjes vind ik dan weer iets minder. Ben nog steeds benieuwd naar het verhaal waarom jullie eigenlijk niet bij de AH komen!
[schatersmile]quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Net Evy les 8 gelopen [lachsmilie]
ging echt ontzettend lekker [cheersmilie]
was een les van elke keer twee minuten hardlopen, en 1 minuut wandelen.. viel me eigenlijk alles mee [verbaasde smilie]
nu maar eens eten! vanavond vergadering, waarop de door mij gemaakte flyer als het goed is goedgekeurd gaat worden en naar de drukker gaat [nog een cheersmilie]
Lijkt er altijd wel op dat centimeters eerder weg gaan dan de kilo'squote:Op woensdag 23 januari 2008 17:28 schreef Jeipod het volgende:
Nou, meetdag gehad vandaag, weinig verandering, halve centimeters hier en daar weg, geen gewicht kwijt MAAR dat is beter dan mn eerste gedachte, dat alles er weer bij zou zitten
Vandaag cruesli balans gehad als ontbijt, lunch een broodje kipfilet, tussendoor 2 witte bolletjes met niets (het moest omdat er sesamzaad op zat en dat vind ik lekker) en een appeltje, vanavond bloemkool met aardappels en magere nogwat lapjes
straks misschien nog even naar de winkel om gezonde dingen te halen
Natuurlijk weet ik niet wat het is, maar ik merk het inderdaad ook afentoe inderdaad rond die tijd...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
Heb net 5k hardgelopen en het ging goed, behalve dan dat ik na een kilometer of 3 pijn in m'n baarmoeder kreeg, dat klinkt natuurlijk vreemd, want hoe weet ik nu dat het m'n baarmoeder is, nou, dat denk ik omdat de pijn exact hetzelfde is als de pijn die ik heb tijdens de 1e dagen van mijn menstruatie. Ik ben toen 2 minuutjes gewoon gaan wandelen en toen trok het weer weg en kon ik weer hardlopen zonder dat de pijn terugkwam. Ik heb dit al eerder gehad en het is altijd zo'n 10 ŕ 12 dagen voor ik ongesteld moet worden. Heeft iemand van jullie (en dan met name Isabeau en/of veiligheidsspeldje) enig idee wat dat zou kunnen zijn?
Klinkt als je eisprong!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik niet wat het is, maar ik merk het inderdaad ook afentoe inderdaad rond die tijd...
En jij slikt altijd de pil door en wordt daarom bijna nooit ongesteld!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik niet wat het is, maar ik merk het inderdaad ook afentoe inderdaad rond die tijd...
Niet altijd maar soms wel inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En jij slikt altijd de pil door en wordt daarom bijna nooit ongesteld!
Zou het je eisprong kunnen zijn Conleche?spuit 11 reactie
Nope, nergens voor nodigquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:49 schreef minilotje het volgende:
Als je de pil slikt heb je uberhaupt geen eisprong natuurlijk.
Ik heb sowieso wel vaker last van buikpijn en zo, let er niet zo opquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:52 schreef minilotje het volgende:
Dan heeft het er bij jou in elk geval niks mee te maken!
Ik ook, ik ook!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef Jeipod het volgende:
Vind ik echt het kutste wat er is hardlopen!
Waar kan je zo'n goede hoepel kopen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook!We zijn hier wel een uitzondering, geloof ik.
Maar sinds ik Midas Dekkers er in een boekenwinkel een hele verhandeling over hoorde geven (naar aanleiding van het geniale boek 'Lichamelijke Oefening') voel ik me er ook niet zo alleen meer in staan.
Al die mensen die het over al die euforie hebben die hardlopen in je losmaakt.. Dat zijn endorfinen mensen, en die maakt je lijf aan ter verdoving, verdorie!
Arme lijven, arme gewrichtjes..
Maar enfin, ik hoef het zelf in elk geval niet te doen, en andere mensen beleven er een hoop plezier aan.
Mij best, ik doe ook wel 'es dingen die niet ideaal zijn voor mijn lijf...
Hoepel op neus gekregen.. bloedneus.. hoepel boven mijn hoofd gezwaaid.. pink achterovergeklapt.. Fijne middag, was het.![]()
haha, dacht dat ik de enige was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook!We zijn hier wel een uitzondering, geloof ik.
Maar sinds ik Midas Dekkers er in een boekenwinkel een hele verhandeling over hoorde geven (naar aanleiding van het geniale boek 'Lichamelijke Oefening') voel ik me er ook niet zo alleen meer in staan.
Al die mensen die het over al die euforie hebben die hardlopen in je losmaakt.. Dat zijn endorfinen mensen, en die maakt je lijf aan ter verdoving, verdorie!
Arme lijven, arme gewrichtjes..
Maar enfin, ik hoef het zelf in elk geval niet te doen, en andere mensen beleven er een hoop plezier aan.
Mij best, ik doe ook wel 'es dingen die niet ideaal zijn voor mijn lijf...
Hoepel op neus gekregen.. bloedneus.. hoepel boven mijn hoofd gezwaaid.. pink achterovergeklapt.. Fijne middag, was het.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |