We zijn Feyenoord nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zijn de volgende? Wisgerhof en Reerkers?
moet je vaker naar ons komen kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:52 schreef zjroentje het volgende:
Komt Silva naar Ajax, en dan is hij verdedigend ineens matig, terwijl ik dat nog nooit ergens gelezen heb.
Reerkersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Leer je eigen alle spelers eens kennen.
Kun je niet in je eigen topic over jullie transfers gaan lullen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel!
Ik geef mijn mening over de transfer van Silva naar Ajax. Ik heb het niet over Lee of Lucius.
quote:Silva kan woensdag tijdens de wedstrijd tegen Utrecht nog niet in actie komen voor Ajax omdat zijn overschrijving niet meer op tijd in orde kan worden gemaakt.
5 miljoen te besteden. Gelukkig niet uitgegeven aan Silva!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kun je niet in je eigen topic over jullie transfers gaan lullen?
Oh nee, geen geld. Ff vergeten.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Laat hem maar naar Amsterdam vertrekken. Ik hoef hem niet te zien in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Het nummer van Stam...
Lekker vrolijke bekkes allemaalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow, hij kan weer lachen zie ik...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow, hij kan weer lachen zie ik...!!
Perez is voor dit seizoen in ieder geval 1e keuze.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:46 schreef Vale17 het volgende:
Zie hem ook graag naar Ajax komen, maar waarom is Perez teruggehaald dan?
Perez op links en Bradly op de 10?
Hij tekent bij Ajax. Duh.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow, hij kan weer lachen zie ik...!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |