Dat is zo, maar ik heb geen plaatjes.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:52 schreef Aoristus het volgende:
plaatjes zeggen meer dan woorden, Auto D.
Laatste trein, dus iets voor 00:00quote:Op zondag 10 februari 2008 11:51 schreef Autodidact het volgende:
Het was leuk. Is het nog laat geworden?
bacardi 151quote:Op zondag 10 februari 2008 12:09 schreef gronk het volgende:
Tam after-meet-topic zeg. Of hebben de heren en dame vanaf 3 uur aan de sterke drank gezeten?
ik heb me meer dan uitstekend vermaakt gister, dus sorry maar ik kan het niet erg vindenquote:Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat je er niet was.
POL-meets zonder notulenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan er iemand verslag doen? Ik ben benieuwd wat jullie allemaal besproken hebben. Zijn er ook feauteaux?
Jij durfde niet eens te komen.quote:
Da's een overstatement.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij durfde niet eens te komen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:10 schreef Meki het volgende:
mischien kan ik wat leren van julie om de waarheid te kennen
Jij mocht niet eens komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij durfde niet eens te komen.
Er zijn geen pica's gemaakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef Napalm het volgende:
Sletjes, ik wil pica`s zien.
quote:
Dat vraag ik toch niet?quote:
quote:
Het was zeker gezellig, alleen was het restaurant een beetje zuinig met de ansjovis en zoals Hexagon zei is het wel grappig om de gezichten achter de usernames te weten. Sommige kloppen precies en anderen weer niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als jullie het maar gezellig hebben gehad.
Treed eens in detail.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Sommige kloppen precies en anderen weer niet.
Omdat diegenen die zijn geweest nu eenmaal weten wat daar besproken is.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe komt het toch dat de mensen die vooral niet willen komen op meets het nieuwsgierigst zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |