Het hangt bij mij van de situatie thuis af.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:08 schreef Monidique het volgende:
Dus wie komt nou?
Is het al zo ver gekomen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben er niet bij helaas. Ik ben opgeëist door vrouwlief.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben er niet bij helaas. Ik ben opgeëist door vrouwlief.
Wil je vechten?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:10 schreef Meki het volgende:
Ben ik ook welkom
mischien kan ik jullie leren om met de waarheid te werken
Uuuhh, zie OP ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Waar is het precies, datzelfde café als vorig jaar?
En hoe laat staat het bier koud?
Daar staat 'precieze lokatie nog te bepalen'.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Uuuhh, zie OP ?
Oh, dan is ijsbrekertje gewoon lui:quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Daar staat 'precieze lokatie nog te bepalen'.
Ik ben er niet al om 13u trouwens, pas tegen 16/17u
Even gebeld, zijn zaterdag vanaf rond half tien open. 's Ochtends.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:22 schreef Reya het volgende:
Mits die kroeg open is. De vorige keer dat ik er langs kwam zat het daar potdicht.
Met een omweg, zo te zien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Googlemaps route
Googlemaps route van het Centraal Station
Ja, het is niet zo'n handige weg, maarja wel een kaartje zodat je ongeveer weet hoe of wat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef Monidique het volgende:
Met een omweg, zo te zien.
Ja, ik kom definitief, maar weet niet of ik de 13:00 ga halen. Moet eerst dingen doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:41 schreef sigme het volgende:
Oh ja, boos appeltje, kom jij definitief en wil je serieus een kilo lamscoteletjes? Ik moet nog wel even bedenken hoe ik die bewaar, ik denk dat ik ze eerst maar in de auto laat liggen, ik zie me nog niet met een kilo rauw vlees door de stad sjouwen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Nu alleen nog uitvinden hoe ik jullie ga herkennen.
Jamaar!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef Chewie het volgende:
Ik kan helaas niet aanwezig zijn.
Veel plezier morgen
Geen idee, maar aangezien ik me meen te herinneren dat vorige keer ook om één uur werd afgesproken, had ik gewoontegewijs dat tijdstip geponeerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:09 schreef Monidique het volgende:
Vanaf één uur? Oké, maar wie is er dan al?
Ik mik op 13:00, maar het wordt vast iets later.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:09 schreef Monidique het volgende:
Vanaf één uur? Oké, maar wie is er dan al?
Geen idee. Degenen die in de OP staan, minus degenen die zich hebben afgemeld, minus degenen met een kater, minus degenen die het zijn vergeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef Monidique het volgende:
Wie komt er dan allemaal?
Ik ben er, ik gok om drie uur.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:13 schreef Monidique het volgende:
Wie komt er dan allemaal?
Ze gaan ons nooit uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:44 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn afgetrainde lichaam, scherpe blik, hoge intelligentie, creativiteit en bescheidenheid.
Het lijkt wel alsof je mij daar beschrijft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ben er, ik gok om drie uur.
Ik ben te herkennen aan mijn afgetrainde lichaam, scherpe blik, hoge intelligentie, creativiteit en bescheidenheid.
Ik lees er nergens "onder de plak".quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je mij daar beschrijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |