Waar ging het over en wat waren de resultaten dan ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Pff zo weer een heel leerzaam gesprek gehad, maar weet niet of ik er zo tevreden over ben!
hoe je het best een broodje gezond kan klaarmaken zonder dat alles uit je bakkes valt als je het broodje op eet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar ging het over en wat waren de resultaten dan ?
Niet geheel waar, maar tochquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe je het best een broodje gezond kan klaarmaken zonder dat alles uit je bakkes valt als je het broodje op eet.
Erg leerzaam natuurlijk, maar Kaheem frituurt alleen en eet dus nooit gezond.
Dat jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:56 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe je het best een broodje gezond kan klaarmaken zonder dat alles uit je bakkes valt als je het broodje op eet.
Erg leerzaam natuurlijk, maar Kaheem frituurt alleen en eet dus nooit gezond.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gast doe normaal zeg! Wie denk jij wel niet dat je bent..ik hoop dat Houniet hier snel zal verschijnen en dat we het stagetopic weer ouderwets gezellig kunnen maken
Zit je nu weer in mijn werk om te rotzooien? Hoe heb je dat gedaan? Nee dat is niet de manier weet je hoe je dat hoort te doen? Etc. etc.quote:
Oh je krijgt weer te horen dat je dingen aanpakt op manieren die niet conform de richtlijnen zijn die er binnen de onderneming zijn. Maarja dat ben ik hier al een beetje gewend. Verder was het resultaat dat er een heleboel dingen aan me verteld werden en dat mijn stagebegeleider daarna dat dat gewoon niet relevant was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar ging het over en wat waren de resultaten dan ?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en dan is je stage voorbijquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe Kane is best een kutnummer trouwens
Nog 251 minuten![]()
Afgerond 17 kwartier
Goeie plaat trouwens die "Konijntje". Geile hippe baslijnquote:
rustig aan, check je laterquote:
Nee, de werkdag voorbijquote:
Neequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:50 schreef Deansensitized het volgende:
Trrrrrouwens, Hou, shirt al binnen??
Ja toch!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:50 schreef jackson het volgende:
Goeie plaat trouwens die "Konijntje". Geile hippe baslijn
Cool coolquote:
Prachtig... zit te twijfelen hem te draaien tijdens mijn volgende "gig"quote:
wat draai je over het algemeen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Prachtig... zit te twijfelen hem te draaien tijdens mijn volgende "gig"
Doen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Prachtig... zit te twijfelen hem te draaien tijdens mijn volgende "gig"
Over het algemeen op mijn slaapkamerquote:
Het is wel humor natuurlijkquote:
Verstaan doen ze het daar toch nietquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Over het algemeen op mijn slaapkamer
Mijn volgende gig is in Zweden begin februari en in Maart draai ik in Vianen
Uhh ooh... even te snel gelezenquote:
Precies!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zo! Verslag ingeleverd, beoordeling en reflectie... naar het schijnt moest ik een cv, stagepop, sollicitatiegesprek,begingesprek,beoordelingsgesprek en allerlei andere meuk moeten inleveren, maar dat had ik niet, dikke pik, ik heb het niet, is totaal niet op toepassing van mij, dus waarom zou ik zoiets moeten inleveren...??
precies wat ik op het moment leuk vindquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Uhh ooh... even te snel gelezen
Ik draai op het moment voornamelijk house/electtro/minimal/techno, daarnaast wil ik er ook wel eens een tranceplaatje opleggen. Er komt alleen weinig echt goeie trance uit naar mijn mening.
Ik heb een set van mezelf online staan. Redelijk gemixed maar zeker de moeite waard om te checken. Niet mijn beste set maar check it yourselfquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:19 schreef HansU het volgende:
[..]
precies wat ik op het moment leuk vind
goeie zaakquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Uhh ooh... even te snel gelezen
Ik draai op het moment voornamelijk house/electtro/minimal/techno, daarnaast wil ik er ook wel eens een tranceplaatje opleggen. Er komt alleen weinig echt goeie trance uit naar mijn mening.
ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb een set van mezelf online staan. Redelijk gemixed maar zeker de moeite waard om te checken. Niet mijn beste set maar check it yourself
Link: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Promomix/
(rechtmuisklik en saven)
Ik weet niet of dat bij jou geaccepteerd wordt, dat zou je bij mij van te voren al eens afstemmen moeten anders accepteren ze het niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
is totaal niet op toepassing van mij, dus waarom zou ik zoiets moeten inleveren...??
sexyquote:
Heel goed, maar het belangrijkste is natuurlijk wie de rechter gelijk gaf. Heb je gefaald of getriomfeerd!quote:
Ja hequote:
Mwah, er werd geen oordeel gehouden. Het ging puur om het pleiten en ik stond als werkgever erg zwak. Werkgever had zich niet aan de voorschriften gegeven. Maar er werd later wel, gewoon informeel, gezegd dat de werknemer deze zaak zou hebben gewonnen. Er zou dus een ontslagvergoeding aan de werknemer worden toegekent en het contract zou worden ontbonden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heel goed, maar het belangrijkste is natuurlijk wie de rechter gelijk gaf. Heb je gefaald of getriomfeerd!
Wat scandinavische namen die me wel aanspreken als Joni Ljungqvist en Carl B spreken me meer aan op het moment. Ook Marcus Schossow, Deadmau5 e.d. producen de goeie sound.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
goeie zaak [ afbeelding ]
en over trance gesproken, ben ik met je eens. soms komt er wel een leuk plaatje uit van Armin van Buuren of Ferry, maar daar blijft het dan ook bij
Tof! Er zit meen ik 1 grote fout in... een plaat die even niet lekker loopt dacht ik. Zelf nog niet helemaal terug geluisterdquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef Houniet het volgende:
je set staat aan jackson
begint iig goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof! Er zit meen ik 1 grote fout in... een plaat die even niet lekker loopt dacht ik. Zelf nog niet helemaal terug geluisterd
Van harte gefeliciteerd!!quote:
Vaak wel, niet altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Werkgever is altijd de zwakste schakel Kiwi, dat is nou eenmaal Nederland.
Dank u! Weer 5 studiepunten binnen, was afronding van project ditquote:
Ik knoop bestaande platen aan elkaar, dat is het eigenlijk kort gezegd. De manier waarop je dat doet is van groot belang evenals de platen keuze. Je probeert een bepaalde sfeer te creëren die volgens jou de ultieme "vibe" geeft. Het kan pieken en dalen bevatten, je meenemen op reis door jouw "land".quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
@Jackson, hoe moet ik dat voorstellen zo'n set? Wat doe je er precies mee enzo?
Danke, danke!quote:
Niet altijd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vaak wel, niet altijd.
Maar ik ben er blij mee
[..]
Dank u! Weer 5 studiepunten binnen, was afronding van project dit
Dankquote:
Kunstenaar dat je bent. Maar het belangrijkste is dan zaken als snelheid en maatvoering op elkaar afstemmen of niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik knoop bestaande platen aan elkaar, dat is het eigenlijk kort gezegd. De manier waarop je dat doet is van groot belang evenals de platen keuze. Je probeert een bepaalde sfeer te creëren die volgens jou de ultieme "vibe" geeft. Het kan pieken en dalen bevatten, je meenemen op reis door jouw "land".
Nee, als de werkgever zich gewoon aan de regels heeft gehouden en een goed iemand aanneemt op P&O om zaken te regelen en de werknemer het goed verneukt heeft valt het wel mee hoor. Die zaken heb ik ook al meegemaaktquote:
Kunnen héquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank!
Ik hoor net dat ik in Zweden in de grote zaal draai waar 3000man in kunnen en eerder al Tiesto en Marco V stonden. Ben heel erg benieuwd
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En nu ben ik vooral moe. Vannacht weer weinig geslapen, kon maar niet ontspannen ofzo en bleef maar nadenken. Misschien moet ik toch eens iemand vinden om tegen aan te kruipen
Het klinkt misschien zweverig hoe ik het omschrijf maar zo zie ik het. Ik neem het nogal serieusquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kunstenaar dat je bent. Maar het belangrijkste is dan zaken als snelheid en maatvoering op elkaar afstemmen of niet?
Ik zal foto's maken van die 10man in de zaal met als commentaar... "jamaar, er kunnen er wel 3000 in"quote:
Pieterquote:
Je moest toch draaien in Malmö?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank!
Ik hoor net dat ik in Zweden in de grote zaal draai waar 3000man in kunnen en eerder al Tiesto en Marco V stonden. Ben heel erg benieuwd
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken van die 10man in de zaal met als commentaar... "jamaar, er kunnen er wel 3000 in"
hij meldt zich vanwegequote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Danke, danke!
En nu ben ik vooral moe. Vannacht weer weinig geslapen, kon maar niet ontspannen ofzo en bleef maar nadenken. Misschien moet ik toch eens iemand vinden om tegen aan te kruipen
Dat klopt jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moest toch draaien in Malmö?
Ja, de funkerman en Fedde remix. Zo'n dikke knaller blijft datquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
walkin' down the street [ afbeelding ]
Ik vind dat zo een verschrikkelijk kwalitatief uitermate teleurstellend nummerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
Kneiterrrrrr van een knallerrrrr...quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, de funkerman en Fedde remix. Zo'n dikke knaller blijft dat
M. Jackson!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is je artiestennaam jackson?

Aannemende dat je alleen het origineel kent natuurlijk. Don't blame you maar je hebt er verder ook totaal geen affiniteit mee. Geeft je prima recht om het een kut plaat te vinden hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind dat zo een verschrikkelijk kwalitatief uitermate teleurstellend nummer
Beatquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is je artiestennaam jackson?
ik heb ook Nikes onquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
De remixes van Fedde en Funkerman (volgens mij heeft Don Diablo er ook een gemaakt) nog niet gehoord, maar het origineel is echt kutquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Aannemende dat je alleen het origineel kent natuurlijk. Don't blame you maar je hebt er verder ook totaal geen affiniteit mee. Geeft je prima recht om het een kut plaat te vinden hoor
Maar wel een naam die blijft hangenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Beat
Klinkt simpel is het ook maar had destijds ( en nog ) met mijn bijnaam te maken
1. Walking Down The Street (Bmc Radio Mix)quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De remixes van Fedde en Funkerman (volgens mij heeft Don Diablo er ook een gemaakt) nog niet gehoord, maar het origineel is echt kut
Gewoon Beat inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wel een naam die blijft hangen
Gewoon Beat, of DJ Beat?
Rode Beat, M. Jackson & The Beat-les, I don't give a Beat, ....![]()
als je een naam veranderd kan je direct weer helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen van een reputatie. Niet slim dus om te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Neuhh... ik vind het wel makkelijk om deze te houden
Dat zonder meer jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Maar je staat er toch maar even!
Wat dacht je van Prince, Tafkap, The Symbol en dan weer terug naar Prince.. of Puff Daddy..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
als je een naam veranderd kan je direct weer helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen van een reputatie. Niet slim dus om te doen.
Als ex elite gamer in een uitgestorven spelletje met op het moment dat ik het speelde nog slechts 1000 spelers was dat al moeilijk.
In de grote mensen wereld van de muziek industrie moet dat nog een stuk moeilijker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |