Dat klopt jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moest toch draaien in Malmö?
Ja, de funkerman en Fedde remix. Zo'n dikke knaller blijft datquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
walkin' down the street [ afbeelding ]
Ik vind dat zo een verschrikkelijk kwalitatief uitermate teleurstellend nummerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
Kneiterrrrrr van een knallerrrrr...quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, de funkerman en Fedde remix. Zo'n dikke knaller blijft dat
M. Jackson!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is je artiestennaam jackson?

Aannemende dat je alleen het origineel kent natuurlijk. Don't blame you maar je hebt er verder ook totaal geen affiniteit mee. Geeft je prima recht om het een kut plaat te vinden hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind dat zo een verschrikkelijk kwalitatief uitermate teleurstellend nummer
Beatquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is je artiestennaam jackson?
ik heb ook Nikes onquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
De remixes van Fedde en Funkerman (volgens mij heeft Don Diablo er ook een gemaakt) nog niet gehoord, maar het origineel is echt kutquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Aannemende dat je alleen het origineel kent natuurlijk. Don't blame you maar je hebt er verder ook totaal geen affiniteit mee. Geeft je prima recht om het een kut plaat te vinden hoor
Maar wel een naam die blijft hangenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Beat
Klinkt simpel is het ook maar had destijds ( en nog ) met mijn bijnaam te maken
1. Walking Down The Street (Bmc Radio Mix)quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De remixes van Fedde en Funkerman (volgens mij heeft Don Diablo er ook een gemaakt) nog niet gehoord, maar het origineel is echt kut
Gewoon Beat inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wel een naam die blijft hangen
Gewoon Beat, of DJ Beat?
Rode Beat, M. Jackson & The Beat-les, I don't give a Beat, ....![]()
als je een naam veranderd kan je direct weer helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen van een reputatie. Niet slim dus om te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Neuhh... ik vind het wel makkelijk om deze te houden
Dat zonder meer jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:03 schreef Deansensitized het volgende:
Maar je staat er toch maar even!
Wat dacht je van Prince, Tafkap, The Symbol en dan weer terug naar Prince.. of Puff Daddy..quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
als je een naam veranderd kan je direct weer helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen van een reputatie. Niet slim dus om te doen.
Als ex elite gamer in een uitgestorven spelletje met op het moment dat ik het speelde nog slechts 1000 spelers was dat al moeilijk.
In de grote mensen wereld van de muziek industrie moet dat nog een stuk moeilijker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |