Ja, en voor het “gezeik” van Wilders liep het allemaal op rolletjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef Freak187 het volgende:
Maar goed, Wilders wil ten koste van alles een onwerkbare situatie creeren, terwijl we in Nederland moeten leren leven met andere culturen. We hebben te maken met andere geloofsovertuigingen in Nederland en die gaan echt niet meer weg. We moeten er mee leren leven. Maar door het constante negatieve gezeik van Wilders komt er barweinig van terecht/
Het argument daartegen zijn niet die 'paar halve debielen', maar dat het een ideologie is met fascistoïde trekjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het gegeven dat we de islam moeten vrezen door een paar halve debielen is een nog veel oneigenlijker argument, doch breed geaccepteerd helaas als fundamentele basis voor discussie van tig topics.
Nou ja, laten we dat zeggen dat Bush in naam van God en here Jezus het hele midden oosten verscheurt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Die heb je ook aan de Christelijke kant?
Bomaanslagen? Bedreigingen? Boycots? Vernielingen? En allemaal gericht aan onschuldige mensen!
Sure, dat doen Christenen ook als je iets verkeerds zegt over de bijbel.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Nou ja, laten we dat zeggen dat Bush in naam van God en here Jezus het hele midden oosten verscheurt.
Dit argument is nog maar beperkt houdbaar. Nog een jaartje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Nou ja, laten we dat zeggen dat Bush in naam van God en here Jezus het hele midden oosten verscheurt.
Klopt. Volgende zet is bijbels uitdelen en kerken bouwen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Minus bewaring, verbetering en uitwerken door de moslims terwijl het voor de Europeanen verloren was gegaan en in vele gevallen verbannen door de Kerk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Was al lang voordat de islam er was droppie.
Wat vind je, dat algebra direct te maken heeft met de filmplannen van Wilders?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Minus bewaring, verbetering en uitwerken door de moslims terwijl het voor de Europeanen verloren was gegaan en in vele gevallen verbannen door de Kerk?
Nee, dat waren de Pre-Islamitische Mongolen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef Zeg_Maar het volgende:
werden gigantische bibliotheken niet door moslims destijds vernietigd ...
Uhuh, ik geloof niet dat Wilders zijn film over positieve bijdragen van de Islam gaat, dus een beetje tegenwicht mag best wel, als je het offtopic vindt moet je niet bij mij zijn, maar bij de mensen die er over begonnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat vind je, dat algebra direct te maken heeft met de filmplannen van Wilders?
Ik heb liever woedende Christenen op straat boos om wat filmpjes dan Christelijke jets en tanks die 6000 km verder een land of 2 gaan bezetten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef freud het volgende:
Ik vind het altijd wel goed werken om een situatie om te draaien. Stel dat de islamisten een zender hebben of films maken die westerse religies zwartmaken en de religie als ondergeschikt en fout vinden? Zouden dan miljoenen christenen of westerlingen de straten opgaan om de dood van de makers te verkondigen?
Oh, wacht. Ze hebben die films gemaakt. Oh wacht, er zijn genoeg fundementalistische televisiezenders. Heb ik de woedende christenen en doodsverwensingen toch gemist.
Ik was er niet over begonnen, maar ik wil wel de dialoog over 'het tegenwicht' wel aangaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb liever woedende Christenen op straat boos om wat filmpjes dan Christelijke jets en tanks die 6000 km verder een land of 2 gaan bezetten.
Nummer 1 bondgenoot van het westen en kapitalisme tegen communisme?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:15 schreef damian5700 het volgende:
Tegenwicht, op die manier.
Nog iets recents, bijvoorbeeld, in plaats van mijmeren over 'succesjes' van eeuwen geleden?
Wat hebben moslims de laatste decennia voortgebracht dat een meerwaarde betekende voor de gehele mensheid? Welke innovaties voor de welzijn en welvaart van mensen?
Zoiets lijkt mijveel meer tegenwicht.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Christelijke Amerikaanse jets en tanks die 6000 km verder een land of 2 gaan bezetten.
Zullen we verhuizen naar C&H?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik was er niet over begonnen, maar ik wil wel de dialoog over 'het tegenwicht' wel aangaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |