De media zou echt dom zijn als ze dat soort geruchten gaan aanwakkeren. Dat is spelen met levens van anderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als ik daar geld zou hebben staan dan zou ik nu voor de deur liggen
Je moet ook niet alles te zwaarmoedig bekijken. Een beetje relativeren kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik was er niet minder zeker van, ik vond dat je daar nogal laconiek over deed. Onverschillig. En later gaf Fascistmatti daar zelf een 'verklaring' voor door te betogen dat de 'rijken' doorgaans relatief weinig merken van crisissen en er zelfs van profiteren.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kantquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik was er niet minder zeker van, ik vond dat je daar nogal laconiek over deed. Onverschillig. En later gaf Fascistmatti daar zelf een 'verklaring' voor door te betogen dat de 'rijken' doorgaans relatief weinig merken van crisissen en er zelfs van profiteren.
Wat dacht je hiervan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef Fastmatti het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden
Leuke foto's van funda #4
nu.nlquote:DEN HAAG - De Tweede Kamer houdt woensdag een spoeddebat over de gratis schoolboeken. GroenLinks, VVD en PVV steunden dinsdag een verzoek daartoe van D66.
ANP
Eind vorige week maakte het kabinet bekend dat ouders van middelbare scholieren in december 308 euro belastingvrij op hun rekening krijgen gestort. Zij kunnen met dit geld de schoolboeken voor dat schooljaar betalen.
Eerder wilde het kabinet de schoolboeken gratis maken door scholen de boeken te laten aanschaffen.
Onzin
Die maatregel moet echter met een jaar worden uitgesteld door problemen met Europese aanbestedingsregels. D66-leider Alexander Pechtold vindt dit argument onzin en roept naast minister Ronald Plasterk van Onderwijs daarom ook staatssecretaris Frans Timmermans van Europese Zaken naar de Kamer.
Kom op koekje, dit is echt het niveautje "Bakellende" en "Rutte moet oprutte". Wat is het volgende, "DrWolfowitz"?quote:
Is dat Belgische bouw? Ik vind het wel mooi alleen ziet het riet er nu al niet meer uit. Nah ja voor 4,5 miljoen. Even sparenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:12 schreef Fastmatti het volgende:
Ik hou niet zo van die Belgische bouw.
Zwembad moet je trouwens niet aan beginnen. Je wordt gek van het onderhoud.
Het hele idee van die "gratis" schoolboeken is absurd. Een sigaar uit eigen doos om de kinderrijke achterban van CDA en CU tevreden te stellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
nu.nl
Kosten wat kost "gratis" schoolboeken erdoor willen rammen. Ik moet toch eens kinderen nemen, want met een beetje efficientie maken je er dikke winst op.
Nou ja het is niet helemaal een sigaar uit eigen doos natuurlijk aangezien kinderlozen er ook gewoon aan meebetalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het hele idee van die "gratis" schoolboeken is absurd. Een sigaar uit eigen doos om de kinderrijke achterban van CDA en CU tevreden te stellen?
Nee, jou naam is al duidelijk genoeg: een verwijzing naar een spel over nazi's.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kom op koekje, dit is echt het niveautje "Bakellende" en "Rutte moet oprutte". Wat is het volgende, "DrWolfowitz"?
Het gaat natuurlijk om het stimuleren van iets waar de maatschappij later profijt van heeft. Net zoals bedrijven ook investeringen kunnen aftrekken van de belasting.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het hele idee van die "gratis" schoolboeken is absurd. Een sigaar uit eigen doos om de kinderrijke achterban van CDA en CU tevreden te stellen?
Dat riet hoort zoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is dat Belgische bouw? Ik vind het wel mooi alleen ziet het riet er nu al niet meer uit. Nah ja voor 4,5 miljoen. Even sparen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
Het gaat natuurlijk om het stimuleren van iets waar de maatschappij later profijt van heeft. Net zoals bedrijven ook investeringen kunnen aftrekken van de belasting.
Ja, logica hè?quote:
"Gratis" schoolboeken en profijt voor de maatschappij zie ik niet direct. Zonder "gratis" schoolboeken gaat niemand meer naar school?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om het stimuleren van iets waar de maatschappij later profijt van heeft. Net zoals bedrijven ook investeringen kunnen aftrekken van de belasting.
Nee, verre van. Dat ik geld moet betalen omdat iemand anders last van hormonen heeft en zo nodig moet voortplanten en dan zeggen dat het een investering is, is geen logica. Dat is goed praten van dat geld wat ik moet ophoesten vanwege gepeupel wat in OUD rondhangt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, logica hè?
Het verlies valt inderdaad tot nu toe best mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:32 schreef Monolith het volgende:
De beurzen lijken nog wel weer aardig te herstellen vandaag.
Vind je het gek met die renteverlagingenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het verlies valt inderdaad tot nu toe best mee.
Zou kunnen of men reageert wat minder panisch dan in bijv. India waar de beurs zelfs gesloten moest worden. Het is wel grappig om te zien hoe paniek kunstmatig gecreëerd kan worden en iedereen elkaar aansteekt. Net kleine kinderenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vind je het gek met die renteverlagingen
Yup. We zitten nu aan ons onderwijsbudget te snoepen om ouderwetse inkomenspolitiek mee te voeren. Hoe zielig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
nu.nl
Kosten wat kost "gratis" schoolboeken erdoor willen rammen. Ik moet toch eens kinderen nemen, want met een beetje efficientie maken je er dikke winst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |