Dit is dan ook de parodie van Comic Relief vorig jaarquote:
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
Was het niet verzet?
niet om 6.15 en 20kmquote:
tegenwoordig welquote:
neuh, dit was een uitzondering.. was een 'ongelukje' gebeurdquote:
Het zijn altijd "ongelukjes"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
neuh, dit was een uitzondering.. was een 'ongelukje' gebeurd
Hadden we de eerste mensen om half 6 afgezet in Eindhoven, hoopten we om 7 uur in Naarden te zijn, alleen dat werd dus 9 uur
of gewoon knelpuntenquote:
niet op mijn routequote:
de route die ik altijd reed (oprit Blaricum A1 - afrit Woudenberg A28) was eigenlijk altijd vast doordat er knelpunten liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet op mijn route
Altijd ongelukken...
Niet als je het over je kleren heen dondertquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:59 schreef Kuukske het volgende:
Macaroni is een schoon goed.
Nee.. nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
Niet als je het over je kleren heen dondert
Have funquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eens iets van TV kijken. Ik heb het wel weer gehad met de pc's.
Lastig, zo'n knopje?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
schrale kuthoeren
Mijn PC is zo ontworpen dat als je een apparaan op de voorzijdese USB-poorten aansluit, dat je HEEL erg makkelijk langs de powerknop komt. Iets TE makkelijk, zou ik zelfs willen zeggen
Ja, ik kan niet zo goed met knopjes overwegquote:
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zo goed met knopjes overweg
Op de camere en op mn telefoonquote:
de foto's komen nog wel :pquote:
Guitig ding. Kan je ook een webserver op draaienquote:
Bwa..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zo goed met knopjes overweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guitig ding. Kan je ook een webserver op draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |