Boh, ik wil ook.quote:
Je krijgt nog redelijk weer ook zo te zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:54 schreef Ynske het volgende:
moggeh, heerlijk net pas mijn ogen dicht gedaan
zometeen maar eens lekker genieten van een dagje uit
jah he, iig beter dan gisterquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt nog redelijk weer ook zo te zien
Have fun
Je doet wel je ogen open voordat je gaat he.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:54 schreef Ynske het volgende:
moggeh, heerlijk net pas mijn ogen dicht gedaan
zometeen maar eens lekker genieten van een dagje uit
Kom er naast liggen.quote:
Hai.quote:
Goedemorgen Marc.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:03 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon deleten, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met perenAnders maak je eerst even een mappenboom met 97 (!!) mappen aan onder je inbox en ga je DAN voor jan en alleman rechten aanvragen
Ja, dat betekent 97 keer hetzelfde rijtje klikjes en toetsjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef Kuukske het volgende:
97? Poeh.
Wat saaiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat betekent 97 keer hetzelfde rijtje klikjes en toetsjes
Terugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:24 schreef qu63 het volgende:
Ohja Fles, geen stationsbordje op de foto geloof ik
Ja, mn pa is zn skischoenen vergetenquote:
We beginnen om 1 uur pas.quote:
Nee, alweer.quote:
Wat heb jij een goed gehoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
De 6e van Beethoven?
Dat heet spits.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:24 schreef qu63 het volgende:
blegh [afbeelding]
File op de A2 om 6.15 [afbeelding]
Maar nu wel thuis [afbeelding]
Ff eten en dan slapen [afbeelding]
Meezingen met beethovenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan je wel ff meezingen anders Marc
Dat heb je weleensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:46 schreef buzzer het volgende:
Goedemiddag
ik heb ene liedje in mijn hoofd dat er niet meer uit gaat
De Proclaimers, 500 miles met Peter Kayquote:
Ja, jammer dat ik niet buiten kon lunchen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunch [afbeelding]
en wat is het een schitterend weer [afbeelding]
Dat is idd een erg in-het-hoofd-hang-liedje. Ik klik nu dan ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
De Proclaimers, 500 miles met Peter Kay
Dit is dan ook de parodie van Comic Relief vorig jaarquote:
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:47 schreef Pheno het volgende:
Was het niet verzet?
niet om 6.15 en 20kmquote:
tegenwoordig welquote:
neuh, dit was een uitzondering.. was een 'ongelukje' gebeurdquote:
Het zijn altijd "ongelukjes"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
neuh, dit was een uitzondering.. was een 'ongelukje' gebeurd
Hadden we de eerste mensen om half 6 afgezet in Eindhoven, hoopten we om 7 uur in Naarden te zijn, alleen dat werd dus 9 uur
of gewoon knelpuntenquote:
niet op mijn routequote:
de route die ik altijd reed (oprit Blaricum A1 - afrit Woudenberg A28) was eigenlijk altijd vast doordat er knelpunten liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet op mijn route
Altijd ongelukken...
Niet als je het over je kleren heen dondertquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:59 schreef Kuukske het volgende:
Macaroni is een schoon goed.
Nee.. nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:00 schreef Pheno het volgende:
Niet als je het over je kleren heen dondert
Have funquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga eens iets van TV kijken. Ik heb het wel weer gehad met de pc's.
Lastig, zo'n knopje?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
schrale kuthoeren
Mijn PC is zo ontworpen dat als je een apparaan op de voorzijdese USB-poorten aansluit, dat je HEEL erg makkelijk langs de powerknop komt. Iets TE makkelijk, zou ik zelfs willen zeggen
Ja, ik kan niet zo goed met knopjes overwegquote:
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zo goed met knopjes overweg
Op de camere en op mn telefoonquote:
de foto's komen nog wel :pquote:
Guitig ding. Kan je ook een webserver op draaienquote:
Bwa..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zo goed met knopjes overweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guitig ding. Kan je ook een webserver op draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |