pff...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:43 schreef Guuskeee het volgende:
thx ruudpuntenel, lekker snel (wel 11 minuten ipv 5)
![]()
plompzakken, hebben ze net afgesproken, in overleg met dr pa.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef John316 het volgende:
Gaan ze nog ballen of hoe ist
Wil ik toch Nena weer quoten: "KUTKIND"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zal het wel even uitleggen heeft de PSP weer afgepakt
[ afbeelding ]
Nog goed wakkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
plompzakken, hebben ze net afgesproken, in overleg met dr pa.
ik had er zelf geen zin in dus ik had echt al 100 keer F5 gedrukt en 10 in onzinposten gepost. Maar gelukkig was jij er nogquote:
Dat heeft NettyJabba de hut ook eens tegen hem gezegd!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:46 schreef Frasier het volgende:
Misschien zou Brain z'n beentjes ook is moeten gaan trainen
Nena was slim, ze had het al heel snel door !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil ik toch Nena weer quoten: "KUTKIND"
Kick some assquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ja Ruud bedankt voor het openen, volgende keer zal ik het doen. Zag te laat dat ik de laatste was. (ben aan het pokeren en het gaat goed)
Ik ben liever Edgar Davids dan Heintje Davids...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil ik toch Nena weer quoten: "KUTKIND"
ja het kan gewoon niet waar zijn. Het zou ronduit levensgevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
ik geloof er helemaal niks van dat Brian tegen die Joerie Mes moet vechten.
Eerder tegen een debuterende tiener of zo.
Er is toch ook zo'n vrouwelijke kickbokser die (wereld)kampioen is geworden? (weet het niet zeker hoor)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
Maar ik heb er toch nog steeds moeite mee als dat muurtje weer in beeld komtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena was slim, ze had het al heel snel door !
Truste Mokumquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben liever Edgar Davids dan Heintje Davids...
trusten allemaal!
![]()
Lucia Rijkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n vrouwelijke kickbokser die (wereld)kampioen is geworden? (weet het niet zeker hoor)
Maar dat lijkt me wel wat voor m! Tegen een vrouw!
Zelfs Ilonka (achternaam ben ik kwijt), een heel klein meisje slaat hem nog helemaal in elkaar. Ik gun hem dat helemaal btw, ze heeft een gruwelijjke hekel aan wife-beaters! Ze heeft in het verleden tegen Philemon van BNN in de ring gestaan. Ideetje FEBO?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n vrouwelijke kickbokser die (wereld)kampioen is geworden? (weet het niet zeker hoor)
Maar dat lijkt me wel wat voor m! Tegen een vrouw!
Elmontquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zelfs Ilonka (achternaam ben ik kwijt), een heel klein meisje slaat hem nog helemaal in elkaar. Ik gun hem dat helemaal btw, ze heeft een gruwelijjke hekel aan wife-beaters! Ze heeft in het verleden tegen Philemon van BNN in de ring gestaan. Ideetje FEBO?
Precies ja! Dat lijkt me pas mooi om te zien! Hoe Brian helemaal in elkaar wordt gerost door deze mevrouw!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lucia Rijker, die veegt de vloer met hem aan en laat hem alle hoeken van het huis en van de tuin en van het golfterrein zien.
Lijkt me wel een topidee als Brian door een meid helemaal verrot wordt gemept ...... Geweldige TV !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lucia Rijker, die veegt de vloer met hem aan en laat hem alle hoeken van het huis en van de tuin en van het golfterrein zien.
ik denk eerder tegen een blinde in een rolstoel of zo. om het toch zo eerlijk mogelijk te houden (voor die blinde dan he).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
Het kan ook zijn dat we misleid worden door het filmpje van Neijman en Aerts..toen Neijman zei dat Brian mocht vechten tegen een gelijkwaardige tegenstander kwam het portret van Joerie Mes groot in beeld....verder niets..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zelfs Ilonka (achternaam ben ik kwijt), een heel klein meisje slaat hem nog helemaal in elkaar. Ik gun hem dat helemaal btw, ze heeft een gruwelijjke hekel aan wife-beaters! Ze heeft in het verleden tegen Philemon van BNN in de ring gestaan. Ideetje FEBO?
Dat duurt nog even, Huub zit nog in de stoere (?) verhalen fase ...... Saaaaaaaai !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even On-T, Huub en Claire nog steeds van plan iets te bewerkstelliggen
Ik geloof niet dat ze nog actief is op het wedstrijdgebeuren, wel als trainsterquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel een topidee als Brian door een meid helemaal verrot wordt gemept ...... Geweldige TV !
Onbelangrijk, als ze Brian maar verrot meptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze nog actief is op het wedstrijdgebeuren, wel als trainster
32quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Arme Mikey, hij moet 32 gaatjes laten vullen bij de tandarts
Doet me denken aan een klein menneke uit Oldenzaal, die denkt ook dat hij 32 gaatjes moet vullen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
Erg he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
32Ik dacht dat ik er veel had (12, zwak gebit
)
En twee kiezen eruit plus twee verstandkiezen moeten weg. Maar de tandarts overweegt dat door een kaakchirurg te laten uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Erg he?
En zijn verstandskiezen moeten er ook uit geloof ik, of ze moeten uitgehold worden.
Ik schrok zo van die 32 gaatjes, dat ik de rest niet erg meer hoorde.
12 is trouwens ook behoorlijk!
Doe je dat zonder verdoving?
12 over mijn gehele leven he. Niet dat ik er nu 12 moet vullen. Uiteraard alles MET verdoving, heerlijk om die naald te voelen ketsen op je kaakbotquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Erg he?
En zijn verstandskiezen moeten er ook uit geloof ik, of ze moeten uitgehold worden.
Ik schrok zo van die 32 gaatjes, dat ik de rest niet erg meer hoorde.
12 is trouwens ook behoorlijk!
Doe je dat zonder verdoving?
met verdoving vind ik juist vervelend. dat spul blijft nog zolang werke, dan liever even wat pijn lijden en daarna weggaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
12 over mijn gehele leven he. Niet dat ik er nu 12 moet vullen. Uiteraard alles MET verdoving.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En twee kiezen eruit plus twee verstandkiezen moeten weg. Maar de tandarts overweegt dat door een kaakchirurg te laten uitvoeren.
kijk, dat is veel stoerder dan een kickbox galaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Ik vernieuw de pagina en zie ineens een advertentie van de tandarts op de stadhouderskade voorbij komen!
Meer tanden en kiezen heeft een mens nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
truste ruud!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van en vond het aangenaam vertoeven hier op Fok! vanavond.![]()
Truste
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste
ohhh, ik dacht in 1 keer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:07 schreef Frasier het volgende:
12 over mijn gehele leven he. Niet dat ik er nu 12 moet vullen. Uiteraard alles MET verdoving, heerlijk om die naald te voelen ketsen op je kaakbot
Ik vraag me wel is af hoeveel gaatjes een tandarts maximaal kan vullen, ik bedoel een tand zit op een gegeven moment toch vol?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meer tanden en kiezen heeft een mens niet
Dapper hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:07 schreef Szura het volgende:
[..]
met verdoving vind ik juist vervelend. dat spul blijft nog zolang werke, dan liever even wat pijn lijden en daarna weggaan
trustequote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
kijk, dat is veel stoerder dan een kickbox gala
Ooit een verhaal van iemand gehoord die een wortelkanaalbehandeling wilde ondergaan zonder een verdoving, achteraf bleek het niet aan te radenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
ohhh, ik dacht in 1 keer.
Zonder verdoving durf ik het ook niet hoor. Dan maar een extra rekening, die betaal ik met liefde
Slaap lekker Ruudquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste
ze kunnen er beter gelijk een kunstgebit inzetten. Met zijn hernieuwde alcoholverslaving is het toch onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het valt mij mee dat die weet wat een tandenborstel is, en hoe die werkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan een klein menneke uit Oldenzaal, die denkt ook dat hij 32 gaatjes moet vullen.
Arghhhh dan zitten ze echt in je zenuwen te porren!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ooit een verhaal van iemand gehoord die een wortelkanaalbehandeling wilde ondergaan zonder een verdoving, achteraf bleek het niet aan te raden
Zo'n behandeling laat ik me niet meer aansmeren, bekijk het maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ooit een verhaal van iemand gehoord die een wortelkanaalbehandeling wilde ondergaan zonder een verdoving, achteraf bleek het niet aan te raden
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee het is anders, ze kunnen dat nauwelijks verdoven. Ik heb zo'n behandeling als zeer zeer zeer fokking pijnlijk ervaren en ga mede daarom niet meer zo gemakkelijk naar een tandarts, ze bekijken het maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
daar heb je geen verdoving voor nodig.
Het doet alleen zeer van tevoren, en als het opengemaakt wordt valt alle druk weg.
De wortel is dan al dood, dus als je een paar dagen later terug moet komen voor de vervolgbehandeling voel je er niks van.
(ja, wel raggen en zo, maar geen pijn)
ik vind dat wel lachuh.... gewoon ff een leuk sfeer in huisquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De villa wordt nu zo ongeveer van een studentenhuis naar een padvinderskamp
Het ging niet over de herhaalbehandeling maar degene waarbij ze de zenuw uitvijlen en dood makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Het doet alleen zeer van tevoren, en als het opengemaakt wordt valt alle druk weg.
De wortel is dan al dood, dus als je een paar dagen later terug moet komen voor de vervolgbehandeling voel je er niks van.
ik ga nu mijn tanden poetsen én flossenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het ging niet over de herhaalbehandeling maar degene waarbij ze de zenuw uitvijlen en dood maken
nou ik had met een stuk of vijf verdovingen nog verrekte pijn hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik flos nooit, m'n tanden staan te strak op elkaarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik ga nu mijn tanden poetsen én flossen
toch proberen dan krijg je vanzelf meer ruimte en kan je het beter schoonhouden (zei mijn tandarts).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vlos nooit, m'n tanden staan te strak op elkaar
Jammer dat hij niet meedoet aan die IQ-test dan. Of wacht eens ik zou Amanda daar weleens willen zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik erger me kapot aan die Brian....wat een debiel is die goser.....altijd schunnige taal.....zoals nu...ik kan me niet voorstellen dat die goser een gemiddeld IQ heeft....met zijn koetsiekoetsie....en de taal die hij er nu weer uit slaat.
En als cream on top dat vreselijke hyena lachje van hemquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik erger me kapot aan die Brian....wat een debiel is die goser.....altijd schunnige taal.....zoals nu...ik kan me niet voorstellen dat die goser een gemiddeld IQ heeft....met zijn koetsiekoetsie....en de taal die hij er nu weer uit slaat.
Volgens mij heeft Amanda destijds al meegedaan in het Teasers-team ....... Ze heeft het daar wel eens over gehad. Die vriendin van haar, Anna, was toen heel vaak in beeld. 'n Paar meiden zijn later nog bij Jensen geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meedoet aan die IQ-test dan. Of wacht eens ik zou Amanda daar weleens willen zien.Dat wordt vast een Kelly'tje, alsnog te vroeg op een knopje drukken
Dat is vrij zeker ..... de vraag is alleen waar ze elkaar allemaal 'zoenen' ......quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:35 schreef Vandaag... het volgende:
Duurt niet lang meer voor huub en claire gaan zoenen
in bedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vrij zeker ..... de vraag is alleen waar ze elkaar allemaal 'zoenen' ......
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
LL en Selene liggen nu ook weer te klooien in bed
Nee, kwam er ook achter dat het weer de tentenshow was van LL, zo leukquote:
ook al in bed, zie je, is heel normaal. edit. ze deden niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
LL en Selene liggen nu ook weer te klooien in bed
en of dit met of zonder dekens gebeurtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vrij zeker ..... de vraag is alleen waar ze elkaar allemaal 'zoenen' ......
iemand van hier die hier een filmpje bij heeft geplaatst?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:16 schreef avonne het volgende:
info van de organisator
"Tegenstander zal iemand zijn van gelijk niveau (geen wedstrijdervaring)."
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496
Het zal net zo iets zijn als Amanda's paaldansen, denk ik: handig de beelden monteren, maar het stelt verder geen ruk voor.
Het lijkt me echt drama om altijd seks onder een deken te moeten hebben. Niets is zo lekker om elkaars gezicht te kunnen zien tijdens de seksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Een vraag aan de kenner: is dit nu een standje 69 een eenzijdige bef of een anale![]()
[ afbeelding ]
Zou jij amanda´s gezicht willen zien tijdens de seksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt me echt drama om altijd seks onder een deken te moeten hebben. Niets is zo lekker om elkaars gezicht te kunnen zien tijdens de seks.
Die persoon staat al sinds Okt 2007 geregistreerd op die site. De klok op die server loopt fout want het filmpje is 22-01-2008 02:18 gepost ..... En het staat er al vanaf het eerste moment dat jij de link plaatste.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:04 schreef avonne het volgende:
[..]
iemand van hier die hier een filmpje bij heeft geplaatst?
met het trapje van Nena als enige agressie tegen hem
Mag dat mogen we niet zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt me echt drama om altijd seks onder een deken te moeten hebben. Niets is zo lekker om elkaars gezicht te kunnen zien tijdens de seks.
Ja hoor. Als ze het goed naar haar zin heeft waarom niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zou jij amanda´s gezicht willen zien tijdens de seks
Geen kenners aanwezig ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Een vraag aan de kenner: is dit nu een standje 69 een eenzijdige bef of een anale![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Maar als je zegt dat er 2 lijken onder liggen geloof ik het ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen kenners aanwezig ?
ik heb nog eten in mn maag dus ik kan er nu nog niet naar kijken. misschien laterquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen kenners aanwezig ?
Doe nouquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen kenners aanwezig ?
nee ze houden zich in natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:05 schreef Vandaag... het volgende:
Tis best schattig hoor, dat gekus, maar het ziet er bepaald niet uit als heftig ontvlammende passie. Toch script ?
De oplossing was :quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als je zegt dat er 2 lijken onder liggen geloof ik het ook.
ik zie een berg dekbed, dus je zou kunnen zeggen dat ik er geen verstand van heb.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen kenners aanwezig ?
Je hebt eerlijk gewonnen... de CP kun je bij Mickey halen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik zie een berg dekbed, dus je zou kunnen zeggen dat ik er geen verstand van heb.
Nog ééntje van Huub en Claire, voor het slapen gaan![]()
[ afbeelding ]
Welterusten
Zo gemakkelijk gaat dat nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt eerlijk gewonnen... de CP kun je bij Mickey halen.
Die stemming is idd een foutje van de eerste orde ...... Een zeldzame blunder !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
.......
En FEBO wat zijn jullie een sukkels, hoezo moet die stemming worden overgedaan,
vroeger werd dat zoals Huub al zei van te voren bekokstoofd. Ik snap het wel hoor,
jullie geloven er ook niet meer in, na de geweldige kijkcijfers van de laatste dagen.
.....
Dat is echt hoog!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die stemming is idd een foutje van de eerste orde ...... Een zeldzame blunder !
Enne, de kijkcijfers zijn heel goed de laatste dagen. Ze zitten knap hoog, daar is echt niets mis mee. Reguliere uitzending vorige week donderdag 579.000 kijkers en 170.000 erbij voor de herhaling. Daar komen nog ongeveer 25.000 kijkers bij die 'vertraagd' kijken. Een vette 750.000 dus !
Hedda kent dat inmiddels van Huub en heeft -ter vermaak- zelf ook wat 'andere contacten' ....... Alleen Claire weet nog niet dat ze zelf niet veel meer is dan een 'tijdelijk afdruiprekje' voor Huub !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:33 schreef riri het volgende:
Hhha Hedda....hij heeft weer een nieuw vriendinnetje....hij was toch zo verliefd op Hedda weer en wou toch na de kooi weer met haar verder?...hij heeft je nog een hele brief geschreven nadat het uit was met Lieke en dat hij zo graag je terug wou.....nu heeft ie alweer vervanging...jaja...zo snel gaat dat bij Huub.
Tijdelijk Voorkant Delertje ........quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:38 schreef Kinga het volgende:
Ik heb heel lang gewacht met mijn mening over die meid. Maar echt, ik weet het nog steeds niet. Groupie? Opvulling? Sylvia stand-in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |